BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas vedetään kyllä mutkia suoraksi. Kuka täällä nyt on oikeasti muka jollain rahoillaan elvistellyt? 😄 Ei saatana.. Jos ei ole pienituloinen niin on mulkku Bemarikuski?
Luetko edes ketjua ? Tässä on nyt kolme sivua kuittailtu ihmisille jotka saavat tukia. Samalla öyhötetty miten vitussa joku voi elää alle 2000e kk ruoka kuluilla. Jos osa aika työtä tekevät ja asumistukea saavat ovat kelan rottia niin silloin normituloiset ovat pienimunaisia bemarikuskeja.
jos sulla ei ole omakohtaista kokemusta aktiivisen lapsiperheen syömisestä
On kokemusta.
Ei ole pientä munaa enkä ole lesottanut rahoillani, kelarotasta se varmasti tuntuu siltä jos muut tekee töitä rahojensa eteen.

Edit. Eikä ole bemaria.
Lopeta työnteko jos noin vituttaa kun osa tekee vain riittävästi töitä. Mulla on sentään töiden lisäksi vapaa aikaakin. Homehdu sinä sinne toimistoosi ja pura pahaa mieltäsi tänne kun ei ehdi muuta tehdä.
Ps. Onko myös tukia saavat lapsiperheet sekä yh äidit ja isät kelarottailijoita ? Pitää näköjään paikkaansa ettei raha tee onnelliseksi. Aina sama vinkuminen jos muut eivät ole 24/7 töissä. Kypsy sinne töihisi 🤣🤣 Mulla vapaapäivä ja vedän lonkkaa tässä sohvalla. Ymmärrän jos vituttaa 😘
Itehän sä just sönkötit et enkö laske pizzan proteiinia ja sit ku vastaan ni yht äkkii mä syön pizzaa joka päivä? Äijä kyl onnistuu alittamaan riman kerta toisensa jälkeen. Ei se ole mahdoton laskea vaan ne määrät on niin vähäsiä ettei ole mitää merkitystä
Hiilareista saadulla protsku määrällä ei ole merkitystä ? Eihän tuota itselläkään tule kuin vähintään 80g pelkästä hiilarista protskua. Jätetään siis laskematta 👌 Mä kysyin sun päivän keskimääräistä protskun määrää. Pakkoko se on silloin laskea kun syöt pizzan.
 
Lopeta työnteko jos noin vituttaa kun osa tekee vain riittävästi töitä. Mulla on sentään töiden lisäksi vapaa aikaakin. Homehdu sinä sinne toimistoosi ja pura pahaa mieltäsi tänne kun ei ehdi muuta tehdä.
Ps. Onko myös tukia saavat lapsiperheet sekä yh äidit ja isät kelarottailijoita ? Pitää näköjään paikkaansa ettei raha tee onnelliseksi. Aina sama vinkuminen jos muut eivät ole 24/7 töissä. Kypsy sinne töihisi 🤣🤣 Mulla vapaapäivä ja vedän lonkkaa tässä sohvalla. Ymmärrän jos vituttaa 😘
Teen työni täysin etänä, saan valita täysin työaikani, teen hyvin harvoin yli 8h päiviä.

En ole missään vaiheessa puhunut mistään muusta kuin sinusta, SINÄ olet kelarotta.

PS. Vituttaako köyhää?
 
Teen työni täysin etänä, saan valita täysin työaikani, teen hyvin harvoin yli 8h päiviä.

En ole missään vaiheessa puhunut mistään muusta kuin sinusta, SINÄ olet kelarotta.

PS. Vituttaako köyhää?
Eli suhteilla saanut "työpaikan" jossa ei edes tarvitse mennä työpaikalle. Kutsutko tuota työnteoksi 🤣 Täällä netissä vittuilet muille kesken "työpäivän". Hanki oikeita töitä. Tuskin olet päivääkään sellaisia tehnyt. Minä sentään menen fyysisesti työpaikalle ja tulee jopa hiki.
No en usko että kovin onnellinen jos täällä 24/7 jaksaa kinata..
Yksinkö täällä kirjoitan ? Nämä idiootit väittävät painavan vitusti töitä mutta täällä näpyttelevät aamusta iltaan. Kela rottia ne ovat.
 
Teen työni täysin etänä, saan valita täysin työaikani, teen hyvin harvoin yli 8h päiviä.

En ole missään vaiheessa puhunut mistään muusta kuin sinusta, SINÄ olet kelarotta.

PS. Vituttaako köyhää?

DB68D702-138C-4F3B-8653-83029E9ED1F2.jpeg
 
Taas vedetään kyllä mutkia suoraksi. Kuka täällä nyt on oikeasti muka jollain rahoillaan elvistellyt? 😄 Ei saatana.. Jos ei ole pienituloinen niin on mulkku Bemarikuski?

Ja edelleen Predatori, jos sulla ei ole omakohtaista kokemusta aktiivisen lapsiperheen syömisestä niin et sä voi arvioida mikä on paljon ja mikä vähän. Kasvavat lapset syö ihan helvetisti verrattuna passiiviseen aikuiseen. Kyllä itse nipistän mielelläni omista menoistani ja ostoksistani että lapset saavat marjoja, hedelmiä ja monipuolista, terveellistä ruokaa, mikä sitten maksaa valitettavasti paljon, mutta lasten ravinto on viimeinen asia mistä rupean itse säästämään.
Kuulostaa aika hurjalta!
 
Eli suhteilla saanut "työpaikan" jossa ei edes tarvitse mennä työpaikalle. Kutsutko tuota työnteoksi 🤣 Täällä netissä vittuilet muille kesken "työpäivän". Hanki oikeita töitä. Tuskin olet päivääkään sellaisia tehnyt. Minä sentään menen fyysisesti työpaikalle ja tulee jopa hiki.
Ei vaan ihan taidoilla, toisilla katsos on sellaisia mutta sitä on vaikea tietenkin ymmärtää kun taidot on kelalappujen täyttelemistä ja tekosyiden keksimistä miksi ei halua töitä tehdä.
 
Ei vaan ihan taidoilla, toisilla katsos on sellaisia mutta sitä on vaikea tietenkin ymmärtää kun taidot on kelalappujen täyttelemistä ja tekosyiden keksimistä miksi ei halua töitä tehdä.
Eli isukin järkkäämällä sääli työpaikalla 😘 Toiset hankkivat työpaikkansa itse 💪
Onko sulla siis muutakin kun vapaa-aikaa?
Oletko kokeillut koskaan oikeita töitä ? Voisi olla suntsukan reppanalle kova paikka jos töissä tulisi hiki.
 
Tuttavapiiriini kuuluu eräs daami jolla on jatkuvia haasteita elämässä. Kaikki ovat häntä vastaan. Useammalta työnantajalta on tullut kenkää, jatkuvasti kehityskeskusteluja, nykyinen sekä edellinen puoliso pitävät idioottina, samoin sukulaiset. Siis voitteko kuvitella - ihan kaikki! Hän ei koe että omassa toiminnassa tai ulosannissa olisi parantamisen varaa, vaan alituisesti ihmettelee miksi kaikki muut ovat typeriä ja erimieltä kaikesta. Kaiketi vain huonoa tuuria.

Ei aavistustakaan mistä yllämainittu tuli mieleen tai että se koskisi nimenomaan ketään palstan aktiivista jäsentä. Mieleen vain juolahti aivan ykskaks.
 
Tuttavapiiriini kuuluu eräs daami jolla on jatkuvia haasteita elämässä. Kaikki ovat häntä vastaan. Useammalta työnantajalta on tullut kenkää, jatkuvasti kehityskeskusteluja, nykyinen sekä edellinen puoliso pitävät idioottina, samoin sukulaiset. Siis voitteko kuvitella - ihan kaikki! Hän ei koe että omassa toiminnassa tai ulosannissa olisi parantamisen varaa, vaan alituisesti ihmettelee miksi kaikki muut ovat typeriä ja erimieltä kaikesta. Kaiketi vain huonoa tuuria.

Ei aavistustakaan mistä yllämainittu tuli mieleen tai että se koskisi nimenomaan ketään palstan aktiivista jäsentä. Mieleen vain juolahti aivan ykskaks.
Tuolla daamilla mahtaa olla jotain pahemman luokan henkisiä ongelmia joista ei itse edes ole tietoinen ja elämä vain jatkaa alamäkeä, aika surullista.
 
Tuttavapiiriini kuuluu eräs daami jolla on jatkuvia haasteita elämässä. Kaikki ovat häntä vastaan. Useammalta työnantajalta on tullut kenkää, jatkuvasti kehityskeskusteluja, nykyinen sekä edellinen puoliso pitävät idioottina, samoin sukulaiset. Siis voitteko kuvitella - ihan kaikki! Hän ei koe että omassa toiminnassa tai ulosannissa olisi parantamisen varaa, vaan alituisesti ihmettelee miksi kaikki muut ovat typeriä ja erimieltä kaikesta. Kaiketi vain huonoa tuuria.

Ei aavistustakaan mistä yllämainittu tuli mieleen tai että se koskisi nimenomaan ketään palstan aktiivista jäsentä. Mieleen vain juolahti aivan ykskaks.

Voin kertoa että tältä palstalta löytyy daamin sielunveli!
 
Voi jeesuksen vittu taas tätä touhua: kun kääntää selän pariksi päiväksi, niin täällä on autistien kokoontumisajo käynnissä, missä kaikki haukkuu toisiaan jne. Jos olisin mulkku mode, niin poistaisin 100 viestiä ja jakelisin varotuksia urakalla. Mutta koska olen vain mulkku, niin yrittäkää edes nahistella yhdessä threadissä. Vaikka ollaankin anonyymisti netissä, niin sitä ulosantia voisi vähän tarkastella, ennen kuin hakkaa enteriä viestin päätteeksi.
 
Tuttavapiiriini kuuluu eräs daami jolla on jatkuvia haasteita elämässä. Kaikki ovat häntä vastaan. Useammalta työnantajalta on tullut kenkää, jatkuvasti kehityskeskusteluja, nykyinen sekä edellinen puoliso pitävät idioottina, samoin sukulaiset. Siis voitteko kuvitella - ihan kaikki! Hän ei koe että omassa toiminnassa tai ulosannissa olisi parantamisen varaa, vaan alituisesti ihmettelee miksi kaikki muut ovat typeriä ja erimieltä kaikesta. Kaiketi vain huonoa tuuria.

Ei aavistustakaan mistä yllämainittu tuli mieleen tai että se koskisi nimenomaan ketään palstan aktiivista jäsentä. Mieleen vain juolahti aivan ykskaks.
Huh aikamoista peliä. Onneksi itse olen aina ollut pidetty työntekijä. Ettei tuo daami olisi @Suntsu n emäntä 🤔 Jos ei ole niin käy nyt saakeli äkkiä iskemässä. Tulisi täydellinen pari. Kaksi elämään kyllästynyttä suunsoittajaa.
 
Tuttavapiiriini kuuluu eräs daami jolla on jatkuvia haasteita elämässä. Kaikki ovat häntä vastaan. Useammalta työnantajalta on tullut kenkää, jatkuvasti kehityskeskusteluja, nykyinen sekä edellinen puoliso pitävät idioottina, samoin sukulaiset. Siis voitteko kuvitella - ihan kaikki! Hän ei koe että omassa toiminnassa tai ulosannissa olisi parantamisen varaa, vaan alituisesti ihmettelee miksi kaikki muut ovat typeriä ja erimieltä kaikesta. Kaiketi vain huonoa tuuria.

Ei aavistustakaan mistä yllämainittu tuli mieleen tai että se koskisi nimenomaan ketään palstan aktiivista jäsentä. Mieleen vain juolahti aivan ykskaks.
Ei minun eksäni tänne palstalle kirjoittele. Ei hän osaa edes suomea kuin muutaman hikisen lauseen, nekin alatyylisiä.
 
Huh aikamoista peliä. Onneksi itse olen aina ollut pidetty työntekijä. Ettei tuo daami olisi @Suntsu n emäntä 🤔 Jos ei ole niin käy nyt saakeli äkkiä iskemässä. Tulisi täydellinen pari. Kaksi elämään kyllästynyttä suunsoittajaa.

Ei kiitos, en tarvitse toista eukkoa, jo yhden pitäminen rasittaa talouden äärimmilleen. Mutta ei siitä sen enempää.

Ps. Ajan Audi A6:sella.
 
Back
Ylös Bottom