BB PRO Marko Savolainen

Emmä ainekaa laske proteiinin saantiin mitää leipiä, leikkeleitä tms. Ainoastaan ne isommat lähteet. Esim vaikka kanaa 600g = 150g, pieruhera/valmispalkkari 20-40g. Kananmunat = x ja noista otetaan sinne lähelle ja loput ihan sama
Aika erikoinen logiikka. Jätätkö myös laskematta pizzan kalorit ? Hiilarit mitä saat protsku lähteistä ? Tuohan on vain itsensä kusetusta kun muokkaa makrot mieleisiksi jättämällä osan syömisistä laskematta. Veikkaa että porukan todellinen protsku määrä on luokkaa 4-5g painokilo jos tuo on laskutapa. Itsestäänselvyys että kaikki mitä syödään myös lasketaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuukautta? Miksi sinäki alat vääristeleen asioita taas? se oli 42 EUROA PÄIVÄSSÄ .. ja 1200€ kuukaudessa.
ja osa laski sitten sekopäissään siihen mukaan ah,aina niin ihana pinkit iltaviinit,200€ ravintolalaskut jne.. alunperin puhuttiin kotona syötävästä ruuasta,niin yks istu jo hetken kuluttua ravintolassa pikkurilli pystyssä nauttimassa etanan kiveksiä ja viiniä 200 eurolla ja sano ettei kyllä riitä 1000€ mihinkään kuukaudessa.
"mä juon joka ilta myös illallis viiniä vaimon kans kontallaan olohuoneessa aerodynaamisessa asennossa luomuna"
En ole nyt ihan varma mihin olen vastaamassa ja tämä voi olla kohtalokasta, mutta senkin uhalla yritän :unsure:

Itse ole poikkeuksetta ilmoittanut ja myös olettanut kuukauden ruokakulujen olevan ne mitkä kuluu normaalisti ruokakaupasta haettavien ruoka-aineiden hankkimiseen. Se hankkiiko ne pienistä kivijalkaliikkeistä vai isosta marketista, ei periaatteessa ole väliä, mutta toki se voi vaikuttaa hintaan. Mutta jos puhutaan satasen kuukausibudjetista, oletan voimakkaasti että puhutaan markettitason kauppojen antimista.

Ravintolassa käynnit ja viikonlopun viinit ei mielestäni ole perus kuukauden ruokaostokset kategoriaan meneviä, vaikka ne monella ovat enemmän tai vähemmän säännölliset kulut. Ne ovat ehkä enemmän sellaista elämästä nauttimista, mikä on myös panostus itseen ja/taiparisuhteeseen.

Mutta edelleen, ja nyt viimeisen kerran, sanon että hankki ruokansa mistä tahansa laillisesti ja sisälsi se kuinka monta ravintola illallista ikinä, ei kovin helpolla syö yleisesti hyväksyttyä ns. normaalia ruokaa vain sadalla eurolla kuukaudessa, jos määrät ovat myös normaalitasolla. Kyllä siihen aika hemmetin helposti menee ikävä kyllä enemmän. Ja tarkennus vielä, erilaisia kun ollaan, niin minulle normaali ruokavalio ei ole joka päivä pelkkää kahvia, kaurapuuroa ja kalapuikkoja. Tästä jos ottaisi katugallupin, niin oletan vahvasti että normaalina ruokavaliona pidetään jotain muuta? Ehkä olen vain outo ja sen hyväksyn.

Jos ja kun Predatori syö kuten väittää, niin se on vain hyvä asia. En jaksa hänen kanssaan enää kinata tästä asiasta, minun aikani on halpaa monen muun aikaan verrattuna, mutta on se silti niin kallista etten viitsi enää tähän tuhlata sitä enempää.
 
Jos ja kun Predatori syö kuten väittää, niin se on vain hyvä asia
Ne ruuat mitä luettelin ovat perustani ruokavaliossa. Toki siinä on välillä muutakin. Kala valitettavasti puuttuu koska olen allerginen. Kalanmaksaöljyllä korvaan sen. Marjoja ja muuta kalleinta syön vain satunnaisesti koska kaikilla ei ole rajaton budjetti. En oikein ymmärrä miksi tällainen urheilijan perus ruokavalio pitää lytätä. Heti alkaa huuto "pelkkää makaroonia" jos ei mene ruokaan 400-500e kk. Varmaan pidetään omaa mahti kallista ruokavaliota niin ylivertaisena ja on tarve haukkua vähempituloisia. Tämä yleisellä tasolla sanottuna. Ei osoitettu sulle.
 
En ole nyt ihan varma mihin olen vastaamassa ja tämä voi olla kohtalokasta, mutta senkin uhalla yritän :unsure:

Itse ole poikkeuksetta ilmoittanut ja myös olettanut kuukauden ruokakulujen olevan ne mitkä kuluu normaalisti ruokakaupasta haettavien ruoka-aineiden hankkimiseen. Se hankkiiko ne pienistä kivijalkaliikkeistä vai isosta marketista, ei periaatteessa ole väliä, mutta toki se voi vaikuttaa hintaan. Mutta jos puhutaan satasen kuukausibudjetista, oletan voimakkaasti että puhutaan markettitason kauppojen antimista.

Ravintolassa käynnit ja viikonlopun viinit ei mielestäni ole perus kuukauden ruokaostokset kategoriaan meneviä, vaikka ne monella ovat enemmän tai vähemmän säännölliset kulut. Ne ovat ehkä enemmän sellaista elämästä nauttimista, mikä on myös panostus itseen ja/taiparisuhteeseen.

Mutta edelleen, ja nyt viimeisen kerran, sanon että hankki ruokansa mistä tahansa laillisesti ja sisälsi se kuinka monta ravintola illallista ikinä, ei kovin helpolla syö yleisesti hyväksyttyä ns. normaalia ruokaa vain sadalla eurolla kuukaudessa, jos määrät ovat myös normaalitasolla. Kyllä siihen aika hemmetin helposti menee ikävä kyllä enemmän. Ja tarkennus vielä, erilaisia kun ollaan, niin minulle normaali ruokavalio ei ole joka päivä pelkkää kahvia, kaurapuuroa ja kalapuikkoja. Tästä jos ottaisi katugallupin, niin oletan vahvasti että normaalina ruokavaliona pidetään jotain muuta? Ehkä olen vain outo ja sen hyväksyn.

Jos ja kun Predatori syö kuten väittää, niin se on vain hyvä asia. En jaksa hänen kanssaan enää kinata tästä asiasta, minun aikani on halpaa monen muun aikaan verrattuna, mutta on se silti niin kallista etten viitsi enää tähän tuhlata sitä enempää.

Tämä kyseinen herra kenen kanssa täällä väitellään, osaa vetää keskusteluun mitä ihmeellisimmillä elämäntavoilla eläviä tuttujaan. Kohta hän ilmoittaa yhden työkaverinsa elävän vain 5€ kuukaudessa, hän dyykkaa kaiken ruokansa. Sitä esimerkkinä käyttäen hän sitten haukkuu täällä jokaisen kusipääksi, kun eivät noudata samaa dyykkaus ruokavaliota.
 
Tämä kyseinen herra kenen kanssa täällä väitellään, osaa vetää keskusteluun mitä ihmeellisimmillä elämäntavoilla eläviä tuttujaan. Kohta hän ilmoittaa yhden työkaverinsa elävän vain 5€ kuukaudessa, hän dyykkaa kaiken ruokansa. Sitä esimerkkinä käyttäen hän sitten haukkuu täällä jokaisen kusipääksi, kun eivät noudata samaa dyykkaus ruokavaliota.
Kiristähän kravaattia ja mene bemarillasi ajelemaan. Osta matkalla tonnilla lihaa. On tullut jo kaikille selväksi että rahaa löytyy ja se näkyy. Kusi tulee jo korvista ulos. Sen verran ylimielistä tuo käytöksesi. Olet malli esimerkki miksi rikkaita väitetään mulkuiksi. Jatkuva länkytys köyhempiä kohtaan.
 
Kiristähän kravaattia ja mene bemarillasi ajelemaan. Osta matkalla tonnilla lihaa. On tullut jo kaikille selväksi että rahaa löytyy ja se näkyy. Kusi tulee jo korvista ulos. Sen verran ylimielistä tuo käytöksesi. Olet malli esimerkki miksi rikkaita väitetään mulkuiksi. Jatkuva länkytys köyhempiä kohtaan.
Köyhyytesi on oma valintasi.
 
Köyhyytesi on oma valintasi.
Minä en ole köyhä vaan pienituloinen. Enkä en ole asiasta valittanut. Pärjään hyvin. Sanotko kaikille köyhille että "oma valintasi" ? Kävikö mielessä että köyhä voi olla esimerkiksi irtisanomisen, lapsien, sairauden ja monen muun asian takia. Ei voi kuin ihmetellä kuinka raha voi nousta noin pahasti päähän. Vittu mitä käytöstä. Oksettavaa 🤮
 
Aika erikoinen logiikka. Jätätkö myös laskematta pizzan kalorit ? Hiilarit mitä saat protsku lähteistä ? Tuohan on vain itsensä kusetusta kun muokkaa makrot mieleisiksi jättämällä osan syömisistä laskematta. Veikkaa että porukan todellinen protsku määrä on luokkaa 4-5g painokilo jos tuo on laskutapa. Itsestäänselvyys että kaikki mitä syödään myös lasketaan.

En tiedä yritätkö sä saada mahtumaan pizzan johonkin päivän kaloreihi mut mua ei ainekaa kiinnosta vittuakaan laskea kaloreita sellasena päivänä jos vedän pizzaakin. Jos syöt dieetillä pizzan ni vedätkö paastoa loppupäivän? Pizza on kyl aika kallis.. Voi joutua paastoamaan 2 päivää
 
Minä en ole köyhä vaan pienituloinen. Enkä en ole asiasta valittanut. Pärjään hyvin. Sanotko kaikille köyhille että "oma valintasi" ? Kävikö mielessä että köyhä voi olla esimerkiksi irtisanomisen, lapsien, sairauden ja monen muun asian takia. Ei voi kuin ihmetellä kuinka raha voi nousta noin pahasti päähän. Vittu mitä käytöstä. Oksettavaa 🤮
Sinulle sanon koska olet sen täällä myöntänyt.
 
En tiedä yritätkö sä saada mahtumaan pizzan johonkin päivän kaloreihi mut mua ei ainekaa kiinnosta vittuakaan laskea kaloreita sellasena päivänä jos vedän pizzaakin
Nyt puhuttiin päivän kokonais proteiini määrästä. Luuletko että se lasketaan niin että jätetään kolmasosa syömisistä laskematta 🤦‍♂️ Sun kiinnostuksilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
 
Sinulle sanon koska olet sen täällä myöntänyt.
Niin olen onnellinen vähätuloinen. Vituttaako ? Sinä voit tehdä vaikka 18 tuntista työpäivää ja käyttää 3000e ruokaan kuussa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Nytkö sekin on väärin eletty kun ei ole insinöörin palkkaa.
 
Ei muuta ku kyselemään pizzeriasta paljon te laitoitte tähän grammamäärällisesti lihaa. Onnea
Jos pizza kuuluu päivittäiseen ruokavalioosi omapa on ongelmasi 👍 Leikkeleiden ja leivänkin protsku määrät lienee mahdoton rasti laskea. Soita tehtaalle jos laskisivat puolestasi.
Asiasta toiseen, miten voi olla työkavereita jos ei ole tehnyt töitä päivääkään, vaan elää avustuksilla? Lasketaanko siinä tapauksessa muut samanlaiset lorvijat työkavereiksi?

Nimimerkillä olen hämmentynyt.
Asiasta toiseen. Jos on iso palkka nouseeko se heti päähän vai vasta bemarin oston jälkeen 🤔 Tarttuuko mulkkuus kavereihin ?
- Hämmentynyt -
Työstähän se kelarottailukin käy, ei ole helppoa loisia muiden kustannuksella.
Tarttuu näköjään. Johan löytyi toinen tueksi räksyttämään. Onko muuten teillä kaikilla rahoilla lesottavilla pieni muna 🤔? Ootko muuten pyyhkinyt koskaan satasella persettä.
- Ihmettelevä -
 
Taas vedetään kyllä mutkia suoraksi. Kuka täällä nyt on oikeasti muka jollain rahoillaan elvistellyt? 😄 Ei saatana.. Jos ei ole pienituloinen niin on mulkku Bemarikuski?

Ja edelleen Predatori, jos sulla ei ole omakohtaista kokemusta aktiivisen lapsiperheen syömisestä niin et sä voi arvioida mikä on paljon ja mikä vähän. Kasvavat lapset syö ihan helvetisti verrattuna passiiviseen aikuiseen. Kyllä itse nipistän mielelläni omista menoistani ja ostoksistani että lapset saavat marjoja, hedelmiä ja monipuolista, terveellistä ruokaa, mikä sitten maksaa valitettavasti paljon, mutta lasten ravinto on viimeinen asia mistä rupean itse säästämään.
 
Jos pizza kuuluu päivittäiseen ruokavalioosi omapa on ongelmasi 👍 Leikkeleiden ja leivänkin protsku määrät lienee mahdoton rasti laskea. Soita tehtaalle jos laskisivat puolestasi.

Asiasta toiseen. Jos on iso palkka nouseeko se heti päähän vai vasta bemarin oston jälkeen 🤔 Tarttuuko mulkkuus kavereihin ?
- Hämmentynyt -

Tarttuu näköjään. Johan löytyi toinen tueksi räksyttämään. Onko muuten teillä kaikilla rahoilla lesottavilla pieni muna 🤔? Ootko muuten pyyhkinyt koskaan satasella persettä.
- Ihmettelevä -

Itehän sä just sönkötit et enkö laske pizzan proteiinia ja sit ku vastaan ni yht äkkii mä syön pizzaa joka päivä? Äijä kyl onnistuu alittamaan riman kerta toisensa jälkeen. Ei se ole mahdoton laskea vaan ne määrät on niin vähäsiä ettei ole mitää merkitystä
 
Jos pizza kuuluu päivittäiseen ruokavalioosi omapa on ongelmasi 👍 Leikkeleiden ja leivänkin protsku määrät lienee mahdoton rasti laskea. Soita tehtaalle jos laskisivat puolestasi.

Asiasta toiseen. Jos on iso palkka nouseeko se heti päähän vai vasta bemarin oston jälkeen 🤔 Tarttuuko mulkkuus kavereihin ?
- Hämmentynyt -

Tarttuu näköjään. Johan löytyi toinen tueksi räksyttämään. Onko muuten teillä kaikilla rahoilla lesottavilla pieni muna 🤔? Ootko muuten pyyhkinyt koskaan satasella persettä.
- Ihmettelevä -
Ei ole pientä munaa enkä ole lesottanut rahoillani, kelarotasta se varmasti tuntuu siltä jos muut tekee töitä rahojensa eteen.

Edit. Eikä ole bemaria.
 
Back
Ylös Bottom