BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En itsekään kannata pakkorokotuksia ja hieman ristiriitaiset fiilikset on myös rokotuspassia kohtaan, kun kaikki muutkin terveystiedot ovat lähtökohtaisesti henkilökohtaisia eikä niitä ole muille tarvinnut todisteeksi antaa.

Mutta kieltämättä on hieman huvittavaa, että samaan aikaan kun ollaan valmiita piikittämään itseensä lihaskasvu mielessä aineita, joista ei todellakaan voida tietää, mitä ne sisältävät, niin pelätään silti rokotetta, jonka ovat kehittäneet maailman suurimman lääkefirmat, jota kaikki viranomaiset suosittelevat (ja ottavat sen itsekin) ja jonka ovat ottaneet jo miljardit ihmiset (eikä vieläkään ole tiedossa merkittäviä haittoja).
Ite roinaan nyt kuudetta vuotta putkeen eikä ollut todellakaan ongelmaa ottaa koronarokotteita. Hoitajakin oli mielissään, kun oli olkapäässä pyöreetä lääniä mihin pistää.
 
Scott penkeistä puheenollen. Pistin treeni osioon oman ketjun Goljatin vempeleestä. Ehkä paskin minkä millä olen tehnyt. Tuntuu että joku treenaamaton on suunnitellut. Niin pahoja mokia. Käykääpä kommentoimassa jos olette kokeilleet kyseistä penkkiä.
 
Tässä MR Olympia "vastaus" vetoremmien/versojen käyttöön. Ja samalla lailla käytin itsekin niitä vipareista hauisliikkeisiiin aktiiviaikana.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210819_125646_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210819_125646_com.instagram.android.jpg
    57,1 KB · Katsottu: 689
  • Screenshot_20210819_125635_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20210819_125635_com.instagram.android.jpg
    57,9 KB · Katsottu: 691
Tässä MR Olympia "vastaus" vetoremmien/versojen käyttöön. Ja samalla lailla käytin itsekin niitä vipareista hauisliikkeisiiin aktiiviaikana.
Joo mut tolla ei olekaan maailman parhaat forkut tai puristusvoima koska käyttää remmejä :cautious:

Ei vaan, itse jaksan kyllä kannatella kaikki punnukset vaivatta mitä joudun treeneissäni käsittelemään. Siitäkin huolimatta käytän remmejä vaihdellen, mutta lähes aina vähinäänkin selkä- ja epäkästreeneissä. En tiedä miksi, mutta tuntuma esimerkiksi treenattavaan selkälihakseen on parempi, kun käytän remmiä, vaikka puristusvoima ei lopukaan. Oon ehkä outo, mutta en ole kokenut siitä mitään haittaakaan.
 
Joo mut tolla ei olekaan maailman parhaat forkut tai puristusvoima koska käyttää remmejä :cautious:

Ei vaan, itse jaksan kyllä kannatella kaikki punnukset vaivatta mitä joudun treeneissäni käsittelemään. Siitäkin huolimatta käytän remmejä vaihdellen, mutta lähes aina vähinäänkin selkä- ja epäkästreeneissä. En tiedä miksi, mutta tuntuma esimerkiksi treenattavaan selkälihakseen on parempi, kun käytän remmiä, vaikka puristusvoima ei lopukaan. Oon ehkä outo, mutta en ole kokenut siitä mitään haittaakaan.
Sehän riippuu minkä takia puntilla käydään ja mikä on tavoite 🙂 Jos laji pelkkä bodaus eikä millään muulla väliä kuin lihaksen kasvulla, tottakai kaikki mahdolliset apuvälineet kannattaa käyttää. Ei se väärin ole. Osa on taas niitä joille merkkaa myös kokonaisvaltaisesti vahva ja toiminnallinen kroppa. Heille ei merkitystä kasvaisiko selkä 0.7 % enemmän remmien käytöllä. Mielummin valitaan gripin vahvistuminen koska siitä on hyötyä arki elämässäkin. Käytinhän minäkin ennen aina remmejä kun ykköslaji oli bodaus. Sitten tuli toiminnallisen treenin vaihe elämään ja luovuin lähes kaikista apuvälineistä.
 
Sehän riippuu minkä takia puntilla käydään ja mikä on tavoite 🙂 Jos laji pelkkä bodaus eikä millään muulla väliä kuin lihaksen kasvulla, tottakai kaikki mahdolliset apuvälineet kannattaa käyttää. Ei se väärin ole. Osa on taas niitä joille merkkaa myös kokonaisvaltaisesti vahva ja toiminnallinen kroppa. Heille ei merkitystä kasvaisiko selkä 0.7 % enemmän remmien käytöllä. Mielummin valitaan gripin vahvistuminen koska siitä on hyötyä arki elämässäkin. Käytinhän minäkin ennen aina remmejä kun ykköslaji oli bodaus. Sitten tuli toiminnallisen treenin vaihe elämään ja luovuin lähes kaikista apuvälineistä.
Tietty riippuu, eikä mun postaus ollut varsinaisesti sinun aiempiin kommentteihin liittyvä, tai ainakaan vastaan niitä. Minäkin treenaan, sanotaanko 85% voimaa ja loput ulkonäköä, mutta silti käytän remmejä koska sillä tavoin forkkuni vahvistuvat paremmin. Miksi? Koska en tukota niitä esimerkiksi selkäliikkeissä, vaan annan niille huomiota niiden omissa treeneissä. Teen 3 forkku/puristusvoimatreeiä viikossa. Minulle kehittyy puristusvoima paremmin jos priorisoin niitä suoraan niiden omilla liikkeillä, kuin että annan niille epäsuoraa huomiota esimerkiksi selkätreenissä. Enkä taas halua antaa selän kärsiä siitä, että yritän epätoivoisesti parantaa puristusvoimaa jollain mikä ei sovellu minulle niin hyvin. Eli yhteenveto, molemmat tavat mun mielestä ihan yhtä toimivia, mutta minulle henkilökohtaisesti toimivampi on treenata erikseen forkkuja ja käyttää selkätreenissä remmejä :giggle:
 
Tuota voi katsoa myös siitä kulmasta, että opit nostamaan noilla välineillä paremmim, siinä raskaassakin sarjassa, kun käyttää niitä jo lämmittelyssä. Siinä muuttuu tuntuma jne kun nuo laittaa, ja se ei ole hyvä, jos et ole valmistaunut siihen, jos ymmärrät mitä tarkoitan
Ymmärrän toki. Minulla on rakenteellinen vika selässä ja koin tärkeäksi kouluttaa alaselän niin, että se kestää mitä tahansa. Loputon määrä vatsaa ja selänojennusta, good mornigia, maastavetoja suorin jalon jne. jne. = vyölle on käyttöä vain harvoin. Mutta minä en treenaakaan kisaan, vaan huvikseni, joten voin käyttää aikani tällaiseen. Monille muille ajan hukkaaminen tuollaiseen peruskunto- sätkyttelyyn ei ole tarkoituksenmukaista..
 

Koronakeskustelut siirrettiin tonne. Jos sinne livahti jotain Makeen ja tähän ketjuun liittyvää, niin hihkaskaa ja siirrän takas.
 

Koronakeskustelut siirrettiin tonne. Jos sinne livahti jotain Makeen ja tähän ketjuun liittyvää, niin hihkaskaa ja siirrän takas.
Nyt on Markolla korona,.

Tuleeko nyt keskustella kehonrakentaja Markosta tällä ja Koronapotilas-Markosta tuolla toisessa ketjussa? Jos haluaa lähettää toivotuksia, niin kumpaan ketjuun? Ja jos Marko tuosta toipuu, niin kumpaan ketjuun hän voi kirjoittaa kokemuksiaan? Sinne denialistien kansoittamaan "tää on vaan kausiflunssaa ketjuun", vai tänne?
 
Nyt on Markolla korona,.

Tuleeko nyt keskustella kehonrakentaja Markosta tällä ja Koronapotilas-Markosta tuolla toisessa ketjussa? Jos haluaa lähettää toivotuksia, niin kumpaan ketjuun? Ja jos Marko tuosta toipuu, niin kumpaan ketjuun hän voi kirjoittaa kokemuksiaan? Sinne denialistien kansoittamaan "tää on vaan kausiflunssaa ketjuun", vai tänne?
Keskustelkaa koronaketjussa.
 
Keskustelkaa koronaketjussa.
Miksi näissä kyseisen henkilön ketjuissa ei voi lätistä siitä mihin se keskustelu millonkin vie? Mikä siinä on se haitta? Nytkin se korona aika läheltä Markoa liippaa, niin onko se keskustelu silloin siitä väärää täällä? Jos täällä mentäis sen mukaan mistä keskustelusta ketäkin ihminen millostenkin ei tykkää, niin onhan se jotenkin aika kuolettavaa…
 
Miksi näissä kyseisen henkilön ketjuissa ei voi lätistä siitä mihin se keskustelu millonkin vie? Mikä siinä on se haitta? Nytkin se korona aika läheltä Markoa liippaa, niin onko se keskustelu silloin siitä väärää täällä? Jos täällä mentäis sen mukaan mistä keskustelusta ketäkin ihminen millostenkin ei tykkää, niin onhan se jotenkin aika kuolettavaa…
Sitten kun tulee Markosta jotain lisätietoa niin lähde noiden kymmenien sivujen joukosta kahlaamaan kun itteä ei kiinnosta ainakaan tuota riitelyä plärätä läpi.

Joku raja offtopicille sentään
 
Sitten kun tulee Markosta jotain lisätietoa niin lähde noiden kymmenien sivujen joukosta kahlaamaan kun itteä ei kiinnosta ainakaan tuota riitelyä plärätä läpi.

Joku raja offtopicille sentään
On paljon asioita mitkä ei myös itseäni kiinnosta, mutta mikä minä olen päättämään toisten puolesta mikä saa kiinnostaa ja mikä ei. En minäkään halua riitelyä lukea tai katsoa.
 
Miksi näissä kyseisen henkilön ketjuissa ei voi lätistä siitä mihin se keskustelu millonkin vie? Mikä siinä on se haitta? Nytkin se korona aika läheltä Markoa liippaa, niin onko se keskustelu silloin siitä väärää täällä? Jos täällä mentäis sen mukaan mistä keskustelusta ketäkin ihminen millostenkin ei tykkää, niin onhan se jotenkin aika kuolettavaa…
Keskustelkaa koronaketjussa
 
Vihdoinkin saa kaikessa rauhassa selata Markon ketjua ilman, että siellä näkyy itseä ärsyttäviä turhia viestejä jotka ei kiinnosta yhtää (mutta jotka silti pitää lukea ja kommentoida)
 
Maken kanssa olis siisti ottaa uusi podcast koskien treeniä. Vaikka ollaan melko samalla linjalla treenissä, niin jos sais jotain vastakkainasettelua perusteuilla, niin olis ihan siistiä. Siis itselle, toki se menis sitten täällä pitkälti siihen että saisin vittuilua että mikä mä olen puhumaan mitään. Mut ideana hyvä olis.
 
Back
Ylös Bottom