BB PRO Marko Savolainen

Me hieman vanhempaa saapumiserää edustavat olemme kuulleet noi samat varoitukset lukemattomia kertoja vuosikymmenten varrella. Rokotekriitikkojen mielestä jokainen piikki on viimeinen. Mutta kun kuolemaa ei vaan näy eikä kuulu vaikka piikkejä on lyöty lihaan kymmeniä, niin jossain vaiheessa tyhmempikin alkaa miettiä, että te varoittelijat taidatte puhua paskaa.

Kolmas rokote on tietenkin tulossa ja sen jälkeen mahdollisesti 4., 5., 6. ... Virus joka muuntuu taajaan, vaatii tasaisin väliajoin päivityksiä myös rokotteeseen (vrt. influenssarokote). Toimintaa kutsutaan lääketieteeksi. Ei sitä pakko ole hyödyntää. Viruksia voi torjua myös lujalla uskolla, halailemalla puita tai olemalla vaan kova jätkä. Oma valinta.
Hyviä pointteja, mutta olisikin noin että on oma valinta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieman provoten ja mutkia oikoen: Kiinan teknokratiassa on se hieno piirre, että 100.000 eliittiyliopistokoulutuksen saanutta päättävät asioista. Amiksilta ei kysytä mitään. Ei ratkaisuja osittaisdifferentiaaliyhtälöihin tai epidemiologiaan tai mihinkään muuhunkaan. Karanteeni, kun tulee vedetään ovi sinettiin laidoituksella ja joka kadunkulmaan sotilas.

Demokratian hinta on Ano Turtiainen.

Silti demokratia on varmaan parempi, koska teknokratiassa riski despotismiin on suuri. Kiinassakin alkaa olla merkkejä henkilöitymisestä, vaikka on yritetty vetää teknokratia linea jossa henkilöitymistä estetään 8 hengellä ja hajautuksella. Toki demokratiassakin riskinä populistin vallankaappaus aka Ano Aurinkoinen. MV-lehden päätoimittaja ehtikin jo kutsua Anoa komentajaksi. Siitä on sentin loikka ein fuhreriin. Unkarissahan vahinko jo kävi. Puolassakin puoliksi.
 
Jengin työ voi olla se tube. Senkö verran kiität että blokkaat ne mainokset, saat olla itsestäsi ylpeä.
Juu en sillä ylpeile mutta käytän itse koska aloin katsomaan juutuubia vasta sitten, kun joku kertoi minulle tästä mahdollisuudesta katsoa ilman mainoksia. Voishan sitä olla tietty katsomattakkin niin kaikki voittais.
 
Hieman provoten ja mutkia oikoen: Kiinan teknokratiassa on se hieno piirre, että 100.000 eliittiyliopistokoulutuksen saanutta päättävät asioista. Amiksilta ei kysytä mitään. Ei ratkaisuja osittaisdifferentiaaliyhtälöihin tai epidemiologiaan tai mihinkään muuhunkaan. Karanteeni, kun tulee vedetään ovi sinettiin laidoituksella ja joka kadunkulmaan sotilas.

Demokratian hinta on Ano Turtiainen.

Silti demokratia on varmaan parempi, koska teknokratiassa riski despotismiin on suuri. Kiinassakin alkaa olla merkkejä henkilöitymisestä, vaikka on yritetty vetää teknokratia linea jossa henkilöitymistä estetään 8 hengellä ja hajautuksella. Toki demokratiassakin riskinä populistin vallankaappaus aka Ano Aurinkoinen. MV-lehden päätoimittaja ehtikin jo kutsua Anoa komentajaksi. Siitä on sentin loikka ein fuhreriin. Unkarissahan vahinko jo kävi. Puolassakin puoliksi.
Sitten muutat sinne.Alat siellä sitten moittimaan kommunistista puoluetta tolla tavalla niin voi tulla kakkua.
 
Sitten muutat sinne.Alat siellä sitten moittimaan kommunistista puoluetta tolla tavalla niin voi tulla kakkua.

Jep Kiinassa ei merkittävästi virallista linjaa ja päätöksiä kritisoida :) Siellä taitaa olla pisimmällä Orwellin 1984 meininki ihmisten valvomisessa.
 
Tuskin pääsee, Ano alkoi täydeksi idiootiksi vasta viime vaalien jälkeen.

Mitä oon tarinoita tuolta voimailu maailmasta kuullu ni aina se on ollu.

Mut on tosiaan epätodennäköistä että uudelleen pääsis kun nyt kun ei ole isoa puoluetta takana niin tarvitsee paljon enemmän ääniä päästäkseen sisään.
Mutta mistä sitä tietää, siellä omissa porukoissaan taitaa nauttia todella kovaa kannatusta.
 
Mitä oon tarinoita tuolta voimailu maailmasta kuullu ni aina se on ollu.

Mut on tosiaan epätodennäköistä että uudelleen pääsis kun nyt kun ei ole isoa puoluetta takana niin tarvitsee paljon enemmän ääniä päästäkseen sisään.
Mutta mistä sitä tietää, siellä omissa porukoissaan taitaa nauttia todella kovaa kannatusta.
Herra Turtiainen oli kaverini kanssa samaan aikaan intissä, ja oli kuulemma jo silloin melko äkkipikainen ja suorapuheinen mies, suomeksi sanottuna mulkero. Itse en kaveria tunne millään tasolla.
 
Miten itse käsitän elämämmkoulun, Niin ano ei taida kuulua niihin 😂.

Överiks mennyt hommat politiikassa kyllä..
no ei se suoranaisesti taida elämänkoululainen olla, mutta jotenkin tuntuma että puolison varassa enemmän ollut talouden ja toimeentulon hoito ennen eduskuntaa. korjatkaa toki jos olen väärässä..
 
Some päivitykset ja käytös eduskunnassa. Tai täysi pellehän koko jätkä on, miten sen tahtoo muotoilla.
Jos on hermot 8v lapsen luokkaa niin ei varmaan eduskunta ole oikea paikka
Olin samaa mieltä kunnes kuuntelin Tuomas Enbusken podcastin missä Ano oli vieraana. Iso osa tosta sen jutusta on sitä, että tietää pääsevänsä otsikoihin niillä jutuilla. Onhan se varmasti äkkipikainen, mutta noi sen heitot on kyl pitkälti harkittuja ja mietittyjä valmiiksi. Julkisuus on kuitenkin tossakin ammatissa aina hyvästä, iso osa varmasti ei tykkää, mutta löytyy se pieni porukka joka noita juttuja kannattaa
 
Olin samaa mieltä kunnes kuuntelin Tuomas Enbusken podcastin missä Ano oli vieraana. Iso osa tosta sen jutusta on sitä, että tietää pääsevänsä otsikoihin niillä jutuilla. Onhan se varmasti äkkipikainen, mutta noi sen heitot on kyl pitkälti harkittuja ja mietittyjä valmiiksi. Julkisuus on kuitenkin tossakin ammatissa aina hyvästä, iso osa varmasti ei tykkää, mutta löytyy se pieni porukka joka noita juttuja kannattaa
Täytyy kuunnella, kiitos
 
Olin samaa mieltä kunnes kuuntelin Tuomas Enbusken podcastin missä Ano oli vieraana. Iso osa tosta sen jutusta on sitä, että tietää pääsevänsä otsikoihin niillä jutuilla. Onhan se varmasti äkkipikainen, mutta noi sen heitot on kyl pitkälti harkittuja ja mietittyjä valmiiksi. Julkisuus on kuitenkin tossakin ammatissa aina hyvästä, iso osa varmasti ei tykkää, mutta löytyy se pieni porukka joka noita juttuja kannattaa

Ei se ole mikään puolustus, että mielenvikaiset höpinät on pelkkää julkisuudenkipeää roolia. Kansanedustajuus on vastuullinen luottamustoimi eikä mikään pelleshow. Toki siellä Arkadianmäellä on muitakin turhakkeita, mutta noin päättömiä juttuja ei lauo kukaan muu kuin Ano.

Sitä paitsi Ano ei pilaa horinoillaan ja uhkaavalla käytöksellään pelkästään omaa mainettaan vaan kyllä hän siinä leimaa voimaluskeneä laajemminkin.

Ei jatkoon!
 
Back
Ylös Bottom