BB PRO Marko Savolainen

Maken kanssa olis siisti ottaa uusi podcast koskien treeniä. Vaikka ollaan melko samalla linjalla treenissä, niin jos sais jotain vastakkainasettelua perusteuilla, niin olis ihan siistiä. Siis itselle, toki se menis sitten täällä pitkälti siihen että saisin vittuilua että mikä mä olen puhumaan mitään. Mut ideana hyvä olis.
Kannatan!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maken kanssa olis siisti ottaa uusi podcast koskien treeniä. Vaikka ollaan melko samalla linjalla treenissä, niin jos sais jotain vastakkainasettelua perusteuilla, niin olis ihan siistiä. Siis itselle, toki se menis sitten täällä pitkälti siihen että saisin vittuilua että mikä mä olen puhumaan mitään. Mut ideana hyvä olis.
kunhan marko tervehtyy niin vetäkää lisäksi se sama treeni yhdessä kuin joskus dvd:n kuvauksen aikoihin. ihan hauska olisi nähdä tismalleen samoja liikkeitä ja painoja jos vaan vielä kuormat liikahtaa.
 
kunhan marko tervehtyy niin vetäkää lisäksi se sama treeni yhdessä kuin joskus dvd:n kuvauksen aikoihin. ihan hauska olisi nähdä tismalleen samoja liikkeitä ja painoja jos vaan vielä kuormat liikahtaa.
Make ei ihan kovaa enää treenaa, niin se ei taida olla ihan realistista.
 
Kalium arvot korkeella. Vaikuttaa snadisti pirteemmällä. Ja näyttää jo vähän läppä lentävän.(y)
Kaliumarvot koholla oman käsityksen mukaan tarkottaa tässä tapauksessa, että munuainen ei taida pelata ihan niin kuin pitää. Kalium arvojen tärkein sääntelijä on munuaiset(munuainen).
 
Itse sain keskivaikean uniapnean takia toisen rokotteen 14.7.2021. Miksiköhän Marko sai sen niin myöhään? Oli kuitenkin paljon suuremmassa riskissä kuin minä.

Hienoa kuulla, että Marko selvisi ja pääsee kotiin. Pelkään kuitenkin, että jotain damagea on tullut.

Tämä kysymys liittyy sitten Markoon, eikä koronarokotteeseen muuten, eli ei siitä keskustelua kiitos.
 
Itse sain keskivaikean uniapnean takia toisen rokotteen 14.7.2021. Miksiköhän Marko sai sen niin myöhään? Oli kuitenkin paljon suuremmassa riskissä kuin minä.

Tämä kysymys liittyy sitten Markoon, eikä koronarokotteeseen muuten, eli ei siitä keskustelua kiitos.
Sairaanhoito piiri/kunta kohtaisia eroja ihan vitusti noissa rokotus aikatauluissa.
 
En ole jaksanut nyt lukea ja vastailla, sori. Olen nyt elämäni huonoimmassa hapessa, tuntuu, ettei mikään vie tätä nyt eteenpäin.
Kiitos älyttömästi tsempeistä, palaan tässä asiaan, kun henki alkaa pihiseen paremmin.
Pysykää terveinä ja pitäkää läheisistä huolta 🙏❤️🙏
Kyllä se siitä, voi tosin ottaa aikansa, mutta kyllä se siitä. Kuvittelehan mikä olisi olotila ilman rokotusta, joka lievensi taudin voimaa ja kestoa? Jos ennusteen mukaan 100% kansasta tulee sairastamaan taudin, niin mitä voi sanoa noille rokotekriittisille? "Voimia omaisille"..:LOL:
 
Kyllä se siitä, voi tosin ottaa aikansa, mutta kyllä se siitä. Kuvittelehan mikä olisi olotila ilman rokotusta, joka lievensi taudin voimaa ja kestoa? Jos ennusteen mukaan 100% kansasta tulee sairastamaan taudin, niin mitä voi sanoa noille rokotekriittisille? "Voimia omaisille"..:LOL:
Rokotekriittisille toivotan mielenlujuutta, koska kohta heidät testataan. Koronaa ei enää pysäytä mikään. Se käy meidät kaikki läpi oli rokotettu tai ei.

Jos on rautainen terveys ja geenit kunnossa, niin eipä siitä koronasta suurempaa haittaa ole rokottamattomallekaan. Kyllähän moni potee sen pikku flunssana tai jopa oireettomana. Mutta jos geenilotossa on vähänkään käynyt paska tsägä, niin edessä voi olla äärimmäisen tuskalliset viikot. Korona on varsin vittumainen sairaus, jos se iskee pahana tai jos se jää päälle eli tulee nk. long covid. Lähipiiristäni yksi on maannut lähes kuukauden teholla ja voin kertoa, että sitä helvettiä ei toivo pahimmalle vihamiehellekään. Tosin tämä tapahtui melkein vuosi sitten. Vuodessa lääkitys ja hoidot on kehittynyt paljon ja olen ymmärtänyt, että nyt moni potentiaalinen teholle joutuminen voidaan riittävän ajoissa aloitetulla hoidolla estää. Ei se sairaalassa makaaminen tosin silloinkaan kivaa ole.

Mutta kukin tyylillään. Itse otin rokotteen heti kun se tarjolle tuli.

Tsemppi Makelle. Toivotaan että lääkkeet ja hoidot puree.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmas rokote tulossa.
Arvatkaapa onko se viimenen?
Ei,sittenkö teihin on lyöty 6-7 rokotetta niin teidän keho on niin myrkytetty että se antaa periksi etkä enää herää aamulla.
Osalle pitää lätkiä 9-10 ennenkö henki lähtee mutta kyllå se lähtee.
Mene nyt jo muualle kun et ilmiselvästi ymmärrä mistä puhut ja se on muutenkin jo sanottu että kaikki ei Markoon liittyvä covid-keskustelu käydään toisessa threadissä.
 
Mene nyt jo muualle kun et ilmiselvästi ymmärrä mistä puhut ja se on muutenkin jo sanottu että kaikki ei Markoon liittyvä covid-keskustelu käydään toisessa threadissä.
Annoit oikein isän kädestä! Jäi mietityttään, että mikset tehnyt sitä jo rokotemyönteisille ystävillesi? ;)
 
Kolmas rokote tulossa.
Arvatkaapa onko se viimenen?
Ei,sittenkö teihin on lyöty 6-7 rokotetta niin teidän keho on niin myrkytetty että se antaa periksi etkä enää herää aamulla.
Osalle pitää lätkiä 9-10 ennenkö henki lähtee mutta kyllå se lähtee.

Me hieman vanhempaa saapumiserää edustavat olemme kuulleet noi samat varoitukset lukemattomia kertoja vuosikymmenten varrella. Rokotekriitikkojen mielestä jokainen piikki on viimeinen. Mutta kun kuolemaa ei vaan näy eikä kuulu vaikka piikkejä on lyöty lihaan kymmeniä, niin jossain vaiheessa tyhmempikin alkaa miettiä, että te varoittelijat taidatte puhua paskaa.

Kolmas rokote on tietenkin tulossa ja sen jälkeen mahdollisesti 4., 5., 6. ... Virus joka muuntuu taajaan, vaatii tasaisin väliajoin päivityksiä myös rokotteeseen (vrt. influenssarokote). Toimintaa kutsutaan lääketieteeksi. Ei sitä pakko ole hyödyntää. Viruksia voi torjua myös lujalla uskolla, halailemalla puita tai olemalla vaan kova jätkä. Oma valinta.
 
Back
Ylös Bottom