BB PRO Marko Savolainen

Miten Marko muuten toteutit lepo/kevennyt viikot kilpailuaikana? Piditkö lainkaan?
Tunteen mukaan oli ylimääräisiä lepopäiviä, ei varsinaisia "kevennysviikkoja" ollut koskaan.
Pyrin suunnittelemaan treenit niin, että ei helposti päässyt ylirasitusta syntymään, vaikka kovaa mentiin koko ajan. Eli tarpeeksi viikkoon totaalilepopäiviä (vähintään 3)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku tuossa kyseli, että olisiko mahdollista, että pidettäs jassoo7 kanssa instalive. Olisiko ideoita minkä tyylistä haluaisitte.
Jos vaikka jassoo7 tulis tänne Ouluun ja mentäs salille ja käytös eri koneita/laitteita jne, että miten ne olisi paras tapa tehdä? Ja kenties joku "uhri" siihen tekemään ja tästä live, missä voisitte esittää kysymyksiä reaaliajassa?
 
En mä katsonut, mä vain tein sillä ja pitkään olen odottanut että pääsis seisaaltaan tommoista tekemään. Samanlaiset on yleensä istuen eikä niissä se kahva anna samalla tapaa 360 asteen rinkiä. Oli kyllä hulvattoman kova vekotin.
Joensuusta löytyy Energyltä painopakalliset Atlantiksen ja Watsonin seisaaltaan tehtävät viparikoneet, ja joka kerta olkapäätreenissä mukana kyseiset vehkeet, aivan huippuja.
 
Joensuusta löytyy Energyltä painopakalliset Atlantiksen ja Watsonin seisaaltaan tehtävät viparikoneet, ja joka kerta olkapäätreenissä mukana kyseiset vehkeet, aivan huippuja.
Kaikissa 3 laitteissa näkyy olevan samanlainen toteutus vastus käyrän mätsäämiseksi voiman tuotto käyrään. (Arsenal, Atlantis ja Watson mitä nopealla vilkaisulla sai selville) se että paljonko noissa on prosentti eroja vaatisi mittaamista.
 
Perustuu Dorianin Heavy dutyyn pitkälti. Suomeksi, hyvin yksinkertaista ja saatanan kovaa tekemistä. Niinkuin pitäiskin.
Näin oon käsittänyt, ja kiinnostaisi tämä muinainen Suomi-versio aiheesta nimenomaan siitä syystä että on ihan paras treenityyli mitä on.
 
Mua kiinnostas edelleen tietää millainen ohjelma toi Mega Duty oli? Ei löydä kirjaa eikä mitään artikkeleita enää mistään.

Tässä treeniohjelmasta muutama kuva. Markon lisäksi kirjassa on valokuvia myös Tipo Vilposesta, Ari "Godzilla" Kokkosesta, Vellu Niskasesta ja Jerry Ossista.

Kirjassa on 5 viikon ohjelma, jossa kolmas viikko on kevyt ja muut raskaita.

Marko[1].jpg


duty1.jpg


duty2.jpg


duty3.jpg


duty4.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Joku tuossa kyseli, että olisiko mahdollista, että pidettäs jassoo7 kanssa instalive. Olisiko ideoita minkä tyylistä haluaisitte.
Jos vaikka jassoo7 tulis tänne Ouluun ja mentäs salille ja käytös eri koneita/laitteita jne, että miten ne olisi paras tapa tehdä? Ja kenties joku "uhri" siihen tekemään ja tästä live, missä voisitte esittää kysymyksiä reaaliajassa?
Minä voin suostua uhriksi, jos kelpuutatte 😁 Jalat lagaa nii toiveena niitä
 
Tässä treeniohjelmasta muutama kuva. Markon lisäksi kirjassa on valokuvia myös Tipo Vilposesta, Ari "Godzilla" Kokkosesta, Vellu Niskasesta ja Jerry Ossista.

Kirjassa on 5 viikon ohjelma, jossa kolmas viikko on kevyt ja muut raskaita.

katso liitettä 229952

duty1.jpg


duty2.jpg


duty3.jpg


duty4.jpg
Kiitos kovasti! Huvittavan paljon muistuttaa omaa nykyistä ohjelmaa, eli "push pull legs", samat liike/sarjamäärät ja toistoalueetkin. Oletan että tääkin kolmijakoinen ja se puuttuva päivä on selkä+hauis?
 
Kiitos kovasti! Huvittavan paljon muistuttaa omaa nykyistä ohjelmaa, eli "push pull legs", samat liike/sarjamäärät ja toistoalueetkin. Oletan että tääkin kolmijakoinen ja se puuttuva päivä on selkä+hauis?

Joo tuli epähuomiossa kaksi kertaa tuo rintapäivä.

Tässä nyt vielä se selkäpäiväkin:

duty3.jpg
 
Joo tuli epähuomiossa kaksi kertaa tuo rintapäivä.

Tässä nyt vielä se selkäpäiväkin:

duty3.jpg
Tää Mega Duty on kyllä liikevalintoja ja erikoistekniikoita lukuunottamatta lähes identtinen ohjelma itse pähkäillyn high intensity bodausrungon kanssa, pitää nimetä se vaikka Giga Dutyksi ;D
 
Tässähän kävikin niin hyvin, että Sami ja jassoo7 tuntevat toisensa 🙂 Eli tällä kokoonpanolla, jos otettas tämä edellä suunniteltu juttu. Jotku toivoo YouTube:en tätä, sitä itse vielä aika vähän käyttänyt (tarkoitus alkaa kuvaan sinne, kun siitä näköjään maksetaan, taas tuli 70€ vaikken ole aikoihin mitään laittanu 😁)
 
Back
Ylös Bottom