Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minunkin mielestä ansaitsisi. Pakkista mainostaa Mika videoilla, mutta täällä ei ole ollut mitään mainintaa.On kyllä hyvä hermoinen mies vaikka ilmeisesti dietti päällä Onko Mikalla myös jotain voimamies taustaa? Eikös tuo jo ansaitsisi oman ketjun pakkikselle?
On kyllä hyvä hermoinen mies vaikka ilmeisesti dietti päällä Onko Mikalla myös jotain voimamies taustaa? Eikös tuo jo ansaitsisi oman ketjun pakkikselle?
Ainakin pari syytä, jotka ovat vaikeuttaneet uran etenemistä: rinta repesi penkissä ja latsi mavessa. Näistä on ollut myös mainintaa joissakin artikkeleissa.Mitä muuten tapahtui, ettei Vilponen ikinä saavuttanut ehkä sitä huippukuntoa mitä lahjat olisivat mahdollistaneet…todella kovassa kunnossahan oli aikoinaan, mutta ehkä se viimeisin vaihde jäi lopulta uupumaan, loukkaantumisia vai jotain muuta?!?!
Takareisi ylätaljassa.Ainakin pari syytä, jotka ovat vaikeuttaneet uran etenemistä: rinta repesi penkissä ja latsi mavessa. Näistä on ollut myös mainintaa joissakin artikkeleissa.
Niin sekin vielä, mutta itse luulen, että rinnan repeäminen penkissä oli haitallisin vamma (?). Ps. Kyllähän Vilponen noidenkin vammojen jälkeen vielä kilpaili ja menestyi, mutta sitten taas tuli muuta rempaa ja salin pyörityskin vaatii osansa.Takareisi ylätaljassa.
Niin sekin vielä, mutta itse luulen, että rinnan repeäminen penkissä oli haitallisin vamma (?). Ps. Kyllähän Vilponen noidenkin vammojen jälkeen vielä kilpaili ja menestyi, mutta sitten taas tuli muuta rempaa ja salin pyörityskin vaatii osansa.
Tyyli ollu varmaan 200+ rautaa ja takaraivo lähelle lattiaa, siinä mitään huonoa tuuria tarvita.Juu varmasti kyllä, mutta heitin ton vaan kun saa olla äärimmäisen paska tuuri että takareisi menee kyseisessä liikkeessä.
Tyyli ollu varmaan 200+ rautaa ja takaraivo lähelle lattiaa, siinä mitään huonoa tuuria tarvita.
Mika tosiaan piipahti Oulussa ja kysy käytäskö samaan aikaan jumpalla. Mahtavan rento kaveri ja mukava oli tutustua Mikaan.
View: https://youtu.be/IResgkDnPZg
Asiakkaana kannattaa olla tarkka kenelle menee. Säästyy ensinnäkin rahat ja saat vastaavasti niille mahdollisimman paljon vastetta. Markolle uskaltaa mennä! Ja menkää livenä sille! Lapuilla ja viesteillä ei asiakkaan ominaisuuksista saada koskaan koko kuvaa ei vaikka videoitaisiin tms koska se asia tapahtuu siinä hetkessä. (Toki jos super etäällä asuu niin voi olla ainoa vaihtoehto MUTTA jos siellä kehossa ei kaikki toimi niin (kuten harvoin toimii) hidasta ja todella työlästä se on koska video pitäisi kuvata siitä näkökulmasta mistä valmentaja asiaa tarkastelisi.Kiinnitin samaan huomiota että ”asiakas” edellä mennään. Ja huomaa Maken poltteen ja intohimon lajiin edelleen Valitettavasti niitä leipäpeeteitä alkaa suurin osa olemaan. Tosiaan känny ja perseet kiinnostavat enemmän kuin maksava asiakas.
Kelju homma tuo kun olkapää pyrkii pohjoseen. Itellä sama vaiva, mutta vasemmalla puolen. En tiiä kuinka kauan olin treenannut vaivan kanssa kun huomasin et vasen puoli elää monessa liikkeessä aivan omaa elämää. Sitä on nyt tullut pari vuotta työstettyä ja vieläkin vaatii kovaa keskittymistä tekemiseen. Yhden käden liikkeet on monesti hyvä ratkaisu. Tota olkapäätä saa oikeastaan miettiä kaikissa yläkropan treeneissä.
Olisi hyvä aina välillä kuvata omia treenejä, niin näkee heti miten liikkeet menee. Just tuollaiset, että olkapäät eri tasolla jne on itse tehdessä vaikea huomata, varsinkin jos vika ollut kauan, mutta videolta sen näkee heti.Kelju homma tuo kun olkapää pyrkii pohjoseen. Itellä sama vaiva, mutta vasemmalla puolen. En tiiä kuinka kauan olin treenannut vaivan kanssa kun huomasin et vasen puoli elää monessa liikkeessä aivan omaa elämää. Sitä on nyt tullut pari vuotta työstettyä ja vieläkin vaatii kovaa keskittymistä tekemiseen. Yhden käden liikkeet on monesti hyvä ratkaisu. Tota olkapäätä saa oikeastaan miettiä kaikissa yläkropan treeneissä.
Myös peiliä kannattaa käyttää mahdollisimman paljon hyväksi liikkeitä tehdessä.Kelju homma tuo kun olkapää pyrkii pohjoseen. Itellä sama vaiva, mutta vasemmalla puolen. En tiiä kuinka kauan olin treenannut vaivan kanssa kun huomasin et vasen puoli elää monessa liikkeessä aivan omaa elämää. Sitä on nyt tullut pari vuotta työstettyä ja vieläkin vaatii kovaa keskittymistä tekemiseen. Yhden käden liikkeet on monesti hyvä ratkaisu. Tota olkapäätä saa oikeastaan miettiä kaikissa yläkropan treeneissä.
Joo, alkuun tuntui tosi luonnottomalta tehdä oikeassa asennossa liikkeet. Jouduin ihan pakosta pudottaa sarjapainoja kun aloin etsimään oikeita lihaksia. Huomasin kuvista ton toispuoleisuuden, otin valmentajalle ekoja posekuvia ja katoin et wtf, esim tuplat takaa kuvasta näki et toinen puoli ylempänä. Samalla esim flyesseissä vasen kyynärtaive haluaa koukistua, siihen täytyy keskittyä myös.Myös peiliä kannattaa käyttää mahdollisimman paljon hyväksi liikkeitä tehdessä.
Monesti kun joku korjaa asennon, se tuntuu aivan luonnottomalta, kun kroppa on niin tottunut siihen virhe asentoon.
Tuossa videossa on 6.21min eteenpäin miten Vilponen teki ylätaljaa leveällä otteella. Ei noi paljon eroa siitä, miten Nyyssölä tekee ylätaljaa raskaimmissa sarjoissaan. Onhan siinä loukkaantumisriskit olemassa, mutta hyvin on kuitenkin mennyt perille sekä Timolla, että Mikalla, joilla on maan kovimpia selkiä.Tyyli ollu varmaan 200+ rautaa ja takaraivo lähelle lattiaa, siinä mitään huonoa tuuria tarvita.