Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kova oli taso tuona vuonna, kaikki finalistit todella kovia.Järkyttävän kokosia nuoria miehiä Eipä nykypäivänä nää vastaavaa.
Timppa minun mielestä lahjakkain suomalainen everHelvetti tota Vilposen rakennetta nivelten osalta. Sillä oli niin hurjat kiinnitykset että nivelet näytti lapsen niveliltä.
JiiPee Pulkkinen, kun hän oli valmistautumassa ensimmäiseen ammattilaiskisaansa 1996 Helsingin Gold's illa.Vaikuttavin kondis minkä olet itse vierestä nähnyt ? Perustelujen kera vielä.
Olen nyt yhteensä 16 vuotta seurannut lajia on-off tyyliin pääasiassa Pakkostoiston kautta (Kiitos Mike) ja 16 vuotiaasta lähtien katsonut kuvia, mitä porukka tänne postailee. Tuo pieni nivelisyys on aina ollut se, mikä ei itselle ole auennut. Jos tuota viimeisimpää kuvaa katsoo niin itsellä on mielessä, että kaikilla on todella hyvät reidet hyvillä kiinnitys kohdilla. Kaikilla kuvan kavereilla on niin sanottu "pussihousu malli". Onko näiden kilpailijoiden nivelten koolla eroa? Mitkä on lapsen nivelet? Valaiskaa tyhmää kun en lajista tiedä mitään, mutta mukava seurata lajia ja kommentteja tähän liittyen!Helvetti tota Vilposen rakennetta nivelten osalta. Sillä oli niin hurjat kiinnitykset että nivelet näytti lapsen niveliltä.
Minusta siinä ei ole kyse itse nivelen koosta.Olen nyt yhteensä 16 vuotta seurannut lajia on-off tyyliin pääasiassa Pakkostoiston kautta (Kiitos Mike) ja 16 vuotiaasta lähtien katsonut kuvia, mitä porukka tänne postailee. Tuo pieni nivelisyys on aina ollut se, mikä ei itselle ole auennut. Jos tuota viimeisimpää kuvaa katsoo niin itsellä on mielessä, että kaikilla on todella hyvät reidet hyvillä kiinnitys kohdilla. Kaikilla kuvan kavereilla on niin sanottu "pussihousu malli". Onko näiden kilpailijoiden nivelten koolla eroa? Mitkä on lapsen nivelet? Valaiskaa tyhmää kun en lajista tiedä mitään, mutta mukava seurata lajia ja kommentteja tähän liittyen!
Onhan siinä luuston/nivelten paksuudessa myös isoja eroja. Toisten miesten ranteen ympärys 22cm kun joillain hentoluustoisilla voi olla 17cm.Minusta siinä ei ole kyse itse nivelen koosta.
Jänteiden kiinnityskohdissa on vähän eroa ihmisten välillä. Voi kiinnittyä eri etäisyydelle nivelestä. Se saa sitten raajan näyttämään nivelen kohdalta joko ohuemmalta tai paksummalta.
Vaikuttaa kanssa voimantuottoon.
No juurikin tämä. Itsellä on hennot ranteet ja nilkat.Onhan siinä luuston/nivelten paksuudessa myös isoja eroja. Toisten miesten ranteen ympärys 22cm kun joillain hentoluustoisilla voi olla 17cm.
Olin katsomossa 1993.Ihmettelin sinua ja Timoa haavi auki,niin tolkuttoman massiivisia junioreita, ettei mitään rajaa.Sanoin kaverille että nyt alkoi kehonrakennuksessa uusi aikakausi.Timppa minun mielestä lahjakkain suomalainen ever
Muistan ku kaverilla sairaan paksut ranteet ja ihmeen pienet kämmenet. Kokeiltiin kerran käsirautoja ja vaikka laitto todella kireälle ne, niin kaveri sai ne pois käsistä. Veti ne vaan pois.Onhan siinä luuston/nivelten paksuudessa myös isoja eroja. Toisten miesten ranteen ympärys 22cm kun joillain hentoluustoisilla voi olla 17cm.
Mitä muuten tapahtui, ettei Vilponen ikinä saavuttanut ehkä sitä huippukuntoa mitä lahjat olisivat mahdollistaneet…todella kovassa kunnossahan oli aikoinaan, mutta ehkä se viimeisin vaihde jäi lopulta uupumaan, loukkaantumisia vai jotain muuta?!?!Timppa minun mielestä lahjakkain suomalainen ever
Mitä muuten tapahtui, ettei Vilponen ikinä saavuttanut ehkä sitä huippukuntoa mitä lahjat olisivat mahdollistaneet…todella kovassa kunnossahan oli aikoinaan, mutta ehkä se viimeisin vaihde jäi lopulta uupumaan, loukkaantumisia vai jotain muuta?!?!
KiitosLoisto video toi mikä on voimaa on youtube kanavalla!