BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikuttavin kondis minkä olet itse vierestä nähnyt ? Perustelujen kera vielä.
JiiPee Pulkkinen, kun hän oli valmistautumassa ensimmäiseen ammattilaiskisaansa 1996 Helsingin Gold's illa.
Kun menin illalla hotelliin, en saanut koko yönä kunnolla nukuttua, kun ajattelin, että ensi vuonna minun pitäisi kilpailla tuota vastaan.
JP oli niin täynnä paksua lihaa siihen lyhyeen varteen, ettei sitä voinut käsittää.
Pari päivää myöhemmin aloin valmistautumaan 1997 Gp:hen.
 
Helvetti tota Vilposen rakennetta nivelten osalta. Sillä oli niin hurjat kiinnitykset että nivelet näytti lapsen niveliltä.
Olen nyt yhteensä 16 vuotta seurannut lajia on-off tyyliin pääasiassa Pakkostoiston kautta (Kiitos Mike) ja 16 vuotiaasta lähtien katsonut kuvia, mitä porukka tänne postailee. Tuo pieni nivelisyys on aina ollut se, mikä ei itselle ole auennut. Jos tuota viimeisimpää kuvaa katsoo niin itsellä on mielessä, että kaikilla on todella hyvät reidet hyvillä kiinnitys kohdilla. Kaikilla kuvan kavereilla on niin sanottu "pussihousu malli". Onko näiden kilpailijoiden nivelten koolla eroa? Mitkä on lapsen nivelet? Valaiskaa tyhmää kun en lajista tiedä mitään, mutta mukava seurata lajia ja kommentteja tähän liittyen!
 
Olen nyt yhteensä 16 vuotta seurannut lajia on-off tyyliin pääasiassa Pakkostoiston kautta (Kiitos Mike) ja 16 vuotiaasta lähtien katsonut kuvia, mitä porukka tänne postailee. Tuo pieni nivelisyys on aina ollut se, mikä ei itselle ole auennut. Jos tuota viimeisimpää kuvaa katsoo niin itsellä on mielessä, että kaikilla on todella hyvät reidet hyvillä kiinnitys kohdilla. Kaikilla kuvan kavereilla on niin sanottu "pussihousu malli". Onko näiden kilpailijoiden nivelten koolla eroa? Mitkä on lapsen nivelet? Valaiskaa tyhmää kun en lajista tiedä mitään, mutta mukava seurata lajia ja kommentteja tähän liittyen!
Minusta siinä ei ole kyse itse nivelen koosta.
Jänteiden kiinnityskohdissa on vähän eroa ihmisten välillä. Voi kiinnittyä eri etäisyydelle nivelestä. Se saa sitten raajan näyttämään nivelen kohdalta joko ohuemmalta tai paksummalta.
Vaikuttaa kanssa voimantuottoon.
 
Minusta siinä ei ole kyse itse nivelen koosta.
Jänteiden kiinnityskohdissa on vähän eroa ihmisten välillä. Voi kiinnittyä eri etäisyydelle nivelestä. Se saa sitten raajan näyttämään nivelen kohdalta joko ohuemmalta tai paksummalta.
Vaikuttaa kanssa voimantuottoon.
Onhan siinä luuston/nivelten paksuudessa myös isoja eroja. Toisten miesten ranteen ympärys 22cm kun joillain hentoluustoisilla voi olla 17cm.
 
Onhan siinä luuston/nivelten paksuudessa myös isoja eroja. Toisten miesten ranteen ympärys 22cm kun joillain hentoluustoisilla voi olla 17cm.
No juurikin tämä. Itsellä on hennot ranteet ja nilkat.

En tiedä pitääkö kaikkien osalla paikkansa mutta yleensä paksummilla ja pyöreälihaisilla bodareilla on jytkymmät ranteet, nilkat yms.
Sitten taas "raamikkaammilla" bodareilla joilla on kapea vyötärö, leveät hartiat ja soveltuvat muutenkin enemmän klassisiin lajeihin, omaavat ohuet ranteet ja nilkat
 
Timppa minun mielestä lahjakkain suomalainen ever
Mitä muuten tapahtui, ettei Vilponen ikinä saavuttanut ehkä sitä huippukuntoa mitä lahjat olisivat mahdollistaneet…todella kovassa kunnossahan oli aikoinaan, mutta ehkä se viimeisin vaihde jäi lopulta uupumaan, loukkaantumisia vai jotain muuta?!?!
 
Mitä muuten tapahtui, ettei Vilponen ikinä saavuttanut ehkä sitä huippukuntoa mitä lahjat olisivat mahdollistaneet…todella kovassa kunnossahan oli aikoinaan, mutta ehkä se viimeisin vaihde jäi lopulta uupumaan, loukkaantumisia vai jotain muuta?!?!

Pakko miettiä samaa. Jos ton ikäsenä näytti paremmalta kun Savolainen, niin siinä on kyl pakosti ollu lahjat ihan maailman huipulle
 
Back
Ylös Bottom