Maria Sharapova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Mariko sanoi:
Nieleeköhän se?
Nyt on muuten tärkeästä asiasta kysymys, tässä erotetaan jyvät akanoista ja kissat papanoista. Lyhyesti sanottuna, nainen saa paljon anteeksi ylläolevasta listasta, jos NIELEE. Tätäkään emme voi tietää kuvan naisista, mutta sekös meitä estäisi pohtimasta asiaa.
Ei kyllä se nykypäivän vähimmäiskriteeri on kurlaus. Nieleminen oli coolia viimeksi joskus 2004 helmikuussa. Kannattais pysyä trendeissä mukana... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mariko sanoi:
Wendy hyvä, tarvitset nyt selvästi pientä perehdytystä siitä, mistä osatekijöistä koostuvat naisen nimeä kantavat threadit Pakkiksella...
Sä oot pöllinyt mun ajatukset.
Toisaalta ihan hyvä niin, koska itse en jaksanut tänne asiasta avautua.
Hyvä kirjoitus! :5:

Tuosta Marikon listasta unohtui perse. Kyllähän hyvä perse on tärkeä.

Ja miltä se nyt kuulostaisi:"Vau, miten kova pyykinpesijä/tiskaaja. :kuola: " Niin, aika pervolta.

Marikolta täyttä asiaa.

Edelleen ihmettelen, mitä tämmöisillä ketjuilla saadaan aikaiseksi? Miten nämä panisin/en panisi ketjut kohentavat pakkotoistoa? Voiko joku kertoa järkiperustein? Itse en semmoisia ole vielä keksinyt, mutten viitsi heitellä näitä roskiin, kun ne pitää sieltä sitten kaivaa uudelleen esiin, kun "Se karmee tiukkapiposiveydensipulinatsimode rajoitti törkeesti MUN sananvapautta! Mä en kerinny vielä kirjottaa siihen, et panisin!".

Antaa kaikkien kukkien kukkia ylellä vaan! Jippii!

Mariko: Sä olet ihan silmittömän hauska! Mun mielestä naiset ei ole yleensä hauskoja, mutta sä olet. Älyttömän atraktiivista tollanen verbaalinen nokkeluus. Kiitti.

Panisin-keskustelut tuovat uusia käyttäjiä esille, sillä kaikkien biologian/anatomiantuntemus ei riitä kun pitäisi vastata treeni ja ravinto-osion threadeihin, mutta vähemmilläkin jauhoilla voi todeta kylmästi että panisiko vai ei.

Mun mielestä serena on kauniimpi. En nyt laita tähän että "panisin" koska eikös tuo nyt ole sanomattakin selvää. eikä tule kellekkään paha mieli, NII! :)

Harmi, että Sharapova voitti tänä vuonna slovakialaisen nuoren Daniela Hantuchovan, joka oli vielä viime vuonna Mariaa paljon parempi (sijalla 9 world rankingissa)... Siinä vasta onkin miesten ihailema "mallityttö". Toisaalta kyseenalaista sotkea mallibisnes urheiluun...

Stoori:

http://www.smh.com.au/articles/2003/06/27/1056683910344.html

Ja ah niin ihana urheilu-malli-bisneksen tuotos:

spt_hantuchova030628.jpg

...EIKÄ MUUTEN KÄSIVARRET HÖLSKY, KUTEN MARIALLA, joten kelpais varmaan TOMILLEKIN. :urjo:

no hyi hyi..:urjo:
Kiva asu sillä tosin on:D
Sopisi kuitenkin paremmin niin monelle muulle. Tai ehkä toi ei olekaan niin kiva kun ei jätä mitään mielikuvituksen varaan

T.K. sanoi:
Harmi, että Sharapova voitti tänä vuonna slovakialaisen nuoren Daniela Hantuchovan, joka oli vielä viime vuonna Mariaa paljon parempi (sijalla 9 world rankingissa)... Siinä vasta onkin miesten ihailema "mallityttö". Toisaalta kyseenalaista sotkea mallibisnes urheiluun...

Stoori:

http://www.smh.com.au/articles/2003/06/27/1056683910344.html

Ja ah niin ihana urheilu-malli-bisneksen tuotos:

spt_hantuchova030628.jpg

...EIKÄ MUUTEN KÄSIVARRET HÖLSKY, KUTEN MARIALLA, joten kelpais varmaan TOMILLEKIN. :urjo:

Ei varmasti kelpaa. Lauta ja heikot epäkkäät on tälläkin. Ilmeessä ja hampaissa ei tosin mitään valittamista. Ei Tomi panis tätäkään.

iivili sanoi:
Marikolta täyttä asiaa.

Edelleen ihmettelen, mitä tämmöisillä ketjuilla saadaan aikaiseksi? Miten nämä panisin/en panisi ketjut kohentavat pakkotoistoa?

Älä viitti jeesustella, hauskojahan nämä on. Ei näillä mitään saada aikaiseksi, eikä monella muullakaan asialla. Mitä sitten pitäisi saada aikaiseksi, "parempi" maailma?

Marikolta hyvä analyysi, PANISIN!

Mariko sä pelasti mun aamun. Minä jo ajattelin, että tänä aamuna ei mikään piristä mieltäni.... :thumbs:

Jimmy sanoi:
Älä viitti jeesustella, hauskojahan nämä on. Ei näillä mitään saada aikaiseksi, eikä monella muullakaan asialla. Mitä sitten pitäisi saada aikaiseksi, "parempi" maailma?
Marikolta hyvä analyysi, PANISIN!

Jep. en ymmärrä miten tämä ja muut "aivottomat" threadit ova pois niistä sadoista tieteellisistä threadeista mitä täälläkin on.

Itselläni nämä keskustelut kuuluvat baari-iltoihin: ei tavitse sanoa "panisin", vaan "panen". :D

Suosittelen.

Iivilin kanssa samoilla linjoilla.

BBC News kirjoitti eilen että Marialla on jo nyt arviolta noin miljoonan punnan vuositulot erilaisista mainossopimuksista. Serena tienaa vuositasolla noin viisi miljoonaa eli Maria voi mennä pian ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom