Maria Sharapova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
Liekö tässä taas kerran kyse ikuisesta kuilusta sukupuolien välillä, mutta itse en todellakaan ymmärrä, mitä niin erinomaisen hauskaa ja viihdyttävää on usean (kymmenen) sivun panisin-en panisi-panisitpas-jos-saisit-juupaseipäs -tasoisessa kommentoinnissa... :rolleyes:

No kappas, kun monet ihmiset eivät ymmärrä joitakin asioita. Otetaan esimerkiksi jalkapallo, toiset sanovat "mä en ymmärrä! pallon perässä juoksevat!", mutta toisaalta lehdissä luki että "Kreikka sekosi!", kun maa voitti euroopan mestaruuden. Toisissa se herätti tunteita, toisissa ei.

Mitä tulee panisin-en panisi-kommentointiin, siinä voi kyllä osittain olla myös tätä sukupuolten välistä eroa, luulisin että suurempi osa miehistä, kuin naisista, pitää näistä "keskusteluista" jollain tavalla. Mutta olen kuullut isojen poikien kertovan, että monet naisetkin tykkäävät keskenään kommentoida miehiä. Tämä keskustelu on luultavasti sävykkäämpää kuin miesten panisin-en panisi-nielee-ei niele-keskustelu.

Mutta eihän loppujen lopuksi tarvitse ymmärtää kuin se, että ihmiset ovat yksilöitä, toinen panisi, toinen ei panisi, niin ymmärtääkin jo monta kummallista asiaa.

Ei sillä, eivät nämä panisin-threadit minun yöuniani vie, eivätkä itsetuntoani muserra. Jauhakoot, jos jotakuta kiinnostaa.

Hyvä sulle. Panisin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Force sanoi:
Ukkojen finaali taas oli kovatasoinen. En ole ennen nähnyt Andy Roddickin peliä ja voi jumalaut kun se äijä mättää kovaa sitä palloa! Syötti muutaman kerran yli 230km/h ykkösen!

Roddick kyllä syötti upeasti varsinkin alussa, sen ensimmäiset syöttövuorot olivat aika murskaavia. Pikku hiljaa Federer kuitenkin pääsi peliin mukaan ja paras voitti. Ja tämä täysin :offtopic:

Narutumppu sanoi:
No miten se baarin valikoima eroaa näistä kimuleista? Eivät pelaa tennistä Wimbledonissa?

Sinäpä sen sanoit.

Olen kuule sanonut ihan omalle naiselle "panen", eikä siten tarvitse sitä täällä toitottamalla kasvattaa virtuaalipippeliä. :D

Älä naruta, oletko? Hitto kun mäkin saisin joskus oikeaa pinippiä, niin ei tarvitsis enää ikinä aiheesta puhua.

Niin, ja on muuten omasta mielestäni se oma nainen kaikkine vikoineenkin paremman näköinen kuin tässä threadissa esitellyt.

Niin aina kaikkien mielestä.

Vai tapellaax, hä?!?!1!!

En mä sun kaa uskalla, q sä olet päässy panemaan!!1

Wendy sanoi:
Mä kun jo innostuin nähtyäni threadin aiheen, että täällä keskusteltais urheilullisista ansioista.

Urheilullisista ansioista, tenniksessä?! WTF! Tennis on niin läpeensä tylsä ja tyhjänpäiväinen laji, että mistä muusta siitä voi puhua kuin pelaajien ulkoisista ominaisuuksista?

Wendy, Mariko, Gilly: Mites sitten Andre Agassi, panisitteko? :D

Ookko D.yates koskaan pelannut tennistä...paljon addiktoituvampaa lajia saa etsiä.
Itse oon kyseistä lajia pelannut kesäisin (ainoastaan) n. 10 vuoden ajan ja voi veljet että on hyvä liikuntamuoto...Enkä tarkoita mitään sunnuntaipallotteluja krapulapäissä vaan kunnon matseja semmoisia pelaajia vastaan, jotka myös taitavat tenniksen.

D.Yates sanoi:
Urheilullisista ansioista, tenniksessä?! WTF! Tennis on niin läpeensä tylsä ja tyhjänpäiväinen laji, että mistä muusta siitä voi puhua kuin pelaajien ulkoisista ominaisuuksista?

Wendy, Mariko, Gilly: Mites sitten Andre Agassi, panisitteko? :D

Tennis on mielenkiintoinen laji, mutta jotta pysyttäis uskollisena threadin tyylille, niin Agassi on vähän siinä ja siinä. En kyllä välttämättä panisi. Paras (ainakin ulkoisilla avuilla) miestennispelaaja koskaan on Patrick Rafter, jota panisin ehdottomasti.

Agassi nyt on ihan löysä vanha ukko...

Mutta kuka on tämä taigeri????? :lol2:

markrobertswimbledon2002pic10.jpg

markrobertswimbledon2002pic3.jpg

SEN takia naiset ehkä seuraa pikajuoksua yms... :kuola:

No nythän tää meni ihan joutavaksi paskanjauhamiseksi... ;) Kukaan ei oo enää postaillut mitään hyviä :kuvia: :D

Wendy sanoi:
Mä lupaan laittaa :kuvia: kun saadaan sessiot hoidettua.

Nou hätä, pakkiksen seurapiiritoimittaja P.A. Nisko kävi jo maistelemassa ennakkotunnelmia:

owned2.jpg

:lol2:

Wendy sanoi:
Mä lupaan laittaa :kuvia: kun saadaan sessiot hoidettua...

Pääsiskös tuota livenä seuraamaan :wink: :wink:

:whip:

protsku sanoi:
Nou hätä, pakkiksen seurapiiritoimittaja P.A. Nisko kävi jo maistelemassa ennakkotunnelmia:

[omg]http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/owned2.jpg[/img]

:lol2:
Voi voi... Joku taitaa tulla "vähän" myöhässä näiden kerro lisää -kuvien kanssa, jotka ovat muuten varsinkin suomennettuna erittäin paskoja. Tämä oli ehkä 10:s kuva nyt muutaman päivän aikana.

Viimeksi muokattu:
Tää "panisin" alkaa olla aika vanha..
miten olis "sais juotua hyvännäköseks" tms. keksikää lisää ei multa irtoo nyt.

Kelpais lapsieni äidiksi..?? :roll:

azzyyr sanoi:
Kelpais lapsieni äidiksi..?? :roll:

ukko sanos mulle kerran jostain muijasta, että vois olla sun äitis:)

<A HREF="http://www.helsinginsanomat.fi/kuvakoosteet/maailmankuvia/isokuva/1076153146534">Mitähän</A> äijät kattelee... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom