Gillyanne sanoi:Liekö tässä taas kerran kyse ikuisesta kuilusta sukupuolien välillä, mutta itse en todellakaan ymmärrä, mitä niin erinomaisen hauskaa ja viihdyttävää on usean (kymmenen) sivun panisin-en panisi-panisitpas-jos-saisit-juupaseipäs -tasoisessa kommentoinnissa...
No kappas, kun monet ihmiset eivät ymmärrä joitakin asioita. Otetaan esimerkiksi jalkapallo, toiset sanovat "mä en ymmärrä! pallon perässä juoksevat!", mutta toisaalta lehdissä luki että "Kreikka sekosi!", kun maa voitti euroopan mestaruuden. Toisissa se herätti tunteita, toisissa ei.
Mitä tulee panisin-en panisi-kommentointiin, siinä voi kyllä osittain olla myös tätä sukupuolten välistä eroa, luulisin että suurempi osa miehistä, kuin naisista, pitää näistä "keskusteluista" jollain tavalla. Mutta olen kuullut isojen poikien kertovan, että monet naisetkin tykkäävät keskenään kommentoida miehiä. Tämä keskustelu on luultavasti sävykkäämpää kuin miesten panisin-en panisi-nielee-ei niele-keskustelu.
Mutta eihän loppujen lopuksi tarvitse ymmärtää kuin se, että ihmiset ovat yksilöitä, toinen panisi, toinen ei panisi, niin ymmärtääkin jo monta kummallista asiaa.
Ei sillä, eivät nämä panisin-threadit minun yöuniani vie, eivätkä itsetuntoani muserra. Jauhakoot, jos jotakuta kiinnostaa.
Hyvä sulle. Panisin!