Maria Sharapova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
esni sanoi:
Ja kyl se perse on musta, lähinnä seksikäs. Lankkuperseet ne vasta kauheita onkin. :rolleyes:
Unohdit pilkun tuolta välistä... :david: korjasin. Mä tykkään molemmista... :kuola:

protsku sanoi:
Lisäksi hän on kuuleman mukaan ehdolla James Bond tytöksi?
Harmi kun hyvä nimi meni jo... James Bond - Pallosalama.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pallosalama

LOL !! En ees tajunnut ensin tuota sanaleikkiä, vasta pienen miettimisen jälkeen älysin että: taitava tenniksen pelaaja - pallotaituri - pallosalama. Hohoho aika hyvä! :hyper:

suortti sanoi:
:kuola: Harvoin naisen perse on noin paljon kauniimpi kuin kasvot.

Kauneus on todellakin katsojan silmässä.

Joskus se on myös katsojan perseessä mutta se ei liity tähän threadiin...

001.jpg

Entä voiko se kauneus olla myös noissa kahdessa, ah niin ihanissa ja suloisissa, silkin pehmeissä ja juuri sopivan kokoisissa...silmissä.
Tosin tossa kuvassa ne on kiinni :itku:

g0bler sanoi:
Huomenna on vissiin sitten finaalissa sharapova vs serena :rock: :kuola:

Sweet! Pitää varata paperiliina jo valmiiksi... :evil: :D

Willamsin siskokset on kasvoiltaan hieman karuja, mutta kroppa on molemmilla über kiihottava.

siis voi viddu mikä ryssä-pupu! niinku oikeesti... nyt on taas yksi syy enemmän seurata jokojokopalloa, ja mitä tennikseen tulee niin on tytöllä jonkin verran räjähtävät lyönnit

pässi sanoi:
siis voi viddu mikä ryssä-pupu! niinku oikeesti... nyt on taas yksi syy enemmän seurata jokojokopalloa, ja mitä tennikseen tulee niin on tytöllä jonkin verran räjähtävät lyönnit
Ei täs threadis saa taidoista puhua ;)
Ei vais,ihmettelin kans että tykkejä lyöntejä lähtee noinkin hintelästä vartalosta...

Naisten kaksinpelin finaali, Wimbledon, tänään Nelosella kello 16 alkaen! :rock:

15018534.jpg

protsku sanoi:
Jaha, taas perisuomalainen kateus nostaa päätään. Helpostihan sitä turhautuu kun naapurin tyttö ei olekaan yhtä herkku kuin Serena Williams...

:david:

Ei jumalauta... perisuomalainen kateus - tämä on niin :david:. Jos ei pidä jonkun ihmisen ulkonäöstä, niin se on heti kateutta. Mistä tällainen juttu oikein on lähtöisin? Minusta Serenan naama on aivan hirveän näköinen ja kroppa on jo hieman liiankin muodokas. Ja todettakoon, että en ole kateellinen.

Täytyy sanoa, että tennis on lentopallon (biatch ja tavallinen) ohella ainoa laji, jossa seuraan mieluummin naisten kuin miesten suorituksia.

Itse aiheeseen voisin sanoa, että minulle kalpaavat molemmat neidit. Vakavampaa suhteeseen ehkä tuo itänaapurin tyttö, vaikka hän onkin hiukan liian pitkä ja minä aivan liian köyhä. Hurjaan eroottiseen seikkailuun taas on tummahipiäinen nainen on juuri omiaan, vaikka eivät taida meikäläisen avut riittää siihenkään. :david:

Mä en yleisesti ottaen pidä mustista naisista. Ulkonäkö ei nappaa. Latinot yms ovat yleisesti ottaen huomattavasti paremman näköisiä kuin täysin valkoiset. Aasialaiset ovat joko sikaupeita tai aivan kauheita. Tietenkin poikkeuksia on.
Silti rakastan valkoihoista avokkiani yli kaiken. Olenko rasisti? En.

Topi Tarhakäärme sanoi:
001.jpg

Entä voiko se kauneus olla myös noissa kahdessa, ah niin ihanissa ja suloisissa, silkin pehmeissä ja juuri sopivan kokoisissa...silmissä.
Tosin tossa kuvassa ne on kiinni :itku:

Oho, en minä tiennytkään että sillä on noin isot!

Katos perhanaa.

Eikä tämä ole lapsellista.

Näin livenä (tv:n kautta katottuna) toi Venäläinen typsy on aika nätti näin niinku lähikuvis ainaki, mutta se kyllä vähä vaikuttaa honkkelilta ja plussaa tuo se että tytöllä on jääny pitkät päälle:D Mutta Serena on aika timmis kunnos.. on aika isot pohkeet tytöllä..

summa summarum:
PANISIN

molempia

yhtäaikaa:D

Nyt kun katselen tapausta telkkarista en kyllä voi ymmärtää perään kuolausta... aivan tavallisen naapurin tytön näköinen, paitsi naiseksi pitkä.

hirmuinen honkkeli (183cm) tuo venakko...eikä ulkonäkö mikään erityinen, kaunis muttei priima.

serena, ei niin kaunis mutta muuten loisto pakkaus....muodot kohdallaan :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom