Maria Sharapova

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Narutumppu sanoi:
Itselläni nämä keskustelut kuuluvat baari-iltoihin: ei tavitse sanoa "panisin", vaan "panen". :D

No baareissa nyt on ihan eri valikoimakin, juu nou. Et sä voi edelleenkään sanoa Serenasta, Mariasta etc. "panen!1", vai voitko mitä hä?+

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä katselen ainakin naisten tennistä. Siinä on kyllä niin monta niin :haart: tyttöä

Wau, tää on selkeästi suosituin mun aloittama thread, olen ylpeä itsestäni :nolo:

iivili sanoi:
Edelleen ihmettelen, mitä tämmöisillä ketjuilla saadaan aikaiseksi? Miten nämä panisin/en panisi ketjut kohentavat pakkotoistoa? Voiko joku kertoa järkiperustein? Itse en semmoisia ole vielä keksinyt, mutten viitsi heitellä näitä roskiin, kun ne pitää sieltä sitten kaivaa uudelleen esiin, kun "Se karmee tiukkapiposiveydensipulinatsimode rajoitti törkeesti MUN sananvapautta! Mä en kerinny vielä kirjottaa siihen, et panisin!".

Antaa kaikkien kukkien kukkia ylellä vaan! Jippii!

Jaahas, selvästi kesäaikaan on hiljentynyt kirjoittelu niin, että voisi kuvitella ettei ketään enää mikään kiinnosta. Jopa modet joutuu herättelemään keskustelua, ettei paikka vaikuttaisi kuolleelta. Taitaa olla pakkotoisto oy:n intressejä vastaan tappaa tällainen keskustelu?

Tuliko pänni?

Olisko seuraavaksi yleisurheilu mitään? Siitäkin seuraan paljon mieluummin naisten lajeja :haart:

Jimmy sanoi:
Älä viitti jeesustella, hauskojahan nämä on. Ei näillä mitään saada aikaiseksi, eikä monella muullakaan asialla. Mitä sitten pitäisi saada aikaiseksi, "parempi" maailma?

Liekö tässä taas kerran kyse ikuisesta kuilusta sukupuolien välillä, mutta itse en todellakaan ymmärrä, mitä niin erinomaisen hauskaa ja viihdyttävää on usean (kymmenen) sivun panisin-en panisi-panisitpas-jos-saisit-juupaseipäs -tasoisessa kommentoinnissa... :rolleyes:

Ei sillä, eivät nämä panisin-threadit minun yöuniani vie, eivätkä itsetuntoani muserra. Jauhakoot, jos jotakuta kiinnostaa. Mutta täytyy silti yhtyä Narutumpun ja natsimoden ;) näkemykseen siitä, että eivät ne kyllä foorumin tasoa ainakaan tippaakaan paranna. Gamzae sanoi sen aika hyvin: " Panisin-keskustelut tuovat uusia käyttäjiä esille, sillä kaikkien biologian/anatomiantuntemus ei riitä kun pitäisi vastata treeni ja ravinto-osion threadeihin, mutta vähemmilläkin jauhoilla voi todeta kylmästi että panisiko vai ei."

Gillyanne sanoi:
Liekö tässä taas kerran kyse ikuisesta kuilusta sukupuolien välillä, mutta itse en todellakaan ymmärrä, mitä niin erinomaisen hauskaa ja viihdyttävää on usean (kymmenen) sivun panisin-en panisi-panisitpas-jos-saisit-juupaseipäs -tasoisessa kommentoinnissa... :rolleyes:
Minussa noi panisin-en panis -keskustelut ei herätä tunteita tai mielenkiintoa suuntaan taikka toiseen, mutta ihan tosielämästä olen huomannut, että ne kenellä jutut keskittyvät panemiseen, niin heille ei koskaan tuota panemisen valinnan vaikeutta tule. Heidän kohdallaan yleensä ulkoinenolemus toimii ehkäisyvälineenä.

Nou haard fiiling.

Eipä nämä pakkotoiston tasoa varmaa nosta mihinkään. Mutta ehkä minäkin sitten olen niiiiin lapsellinen kun näitä kuitenkin on hauska lukea ja kattella niitä :kuvia:

Mutta miettikääpä miten isoa prosenttia nämä pakkiksen ketjuista edustaa, tai varmaan pitää miettiä promilleissa, että tuskin heilauttaa myös huonompaankaan suuntaan yhtään. Ja tulihan tähänkin ketjuun kuitenkin jo ihan hyvääkin keskustelua...

Meikän lukioluokallakin oli ainakin kolme paremman näköistä, eivät tosin ole Wimbledon voittajia.

Finaalista: Serena pelasi heikosti, oli jäykän oloista peliä.

Force sanoi:
Meikän lukioluokallakin oli ainakin kolme paremman näköistä, eivät tosin ole Wimbledon voittajia.

Heillä ei tainnut olla yhtä hienoja vaatetuksia:D

Oli muuten ihan hauska ero noissa miesten ja naisten matsien kamerakulmissa.

Miehillä kuvattiin kokoajan yläviistosta kun taas naisten pelissa kamera oli ihan tyttöjen takana :rock:

Jimmy sanoi:
No baareissa nyt on ihan eri valikoimakin, juu nou. Et sä voi edelleenkään sanoa Serenasta, Mariasta etc. "panen!1", vai voitko mitä hä?+

No miten se baarin valikoima eroaa näistä kimuleista? Eivät pelaa tennistä Wimbledonissa? Olen kuule sanonut ihan omalle naiselle "panen", eikä siten tarvitse sitä täällä toitottamalla kasvattaa virtuaalipippeliä. :D

Niin, ja on muuten omasta mielestäni se oma nainen kaikkine vikoineenkin paremman näköinen kuin tässä threadissa esitellyt.

Vai tapellaax, hä?!?!1!!

Kimple sanoi:
Minussa noi panisin-en panis -keskustelut ei herätä tunteita tai mielenkiintoa suuntaan taikka toiseen, mutta ihan tosielämästä olen huomannut, että ne kenellä jutut keskittyvät panemiseen, niin heille ei koskaan tuota panemisen valinnan vaikeutta tule. Heidän kohdallaan yleensä ulkoinenolemus toimii ehkäisyvälineenä.

Nou haard fiiling.

Tähän täytyy ikävä kyllä oikaista, että juurikin ne paskimmat jätkät löytyy sieltä osastolta, jotka "saa kenet tahansa".

Kiltit ja epätoivoiset miehet kun ei kiinnosta ketään. :(
Anteeksi :offtopic:.

Narutumppu sanoi:
No miten se baarin valikoima eroaa näistä kimuleista? Eivät pelaa tennistä Wimbledonissa? Olen kuule sanonut ihan omalle naiselle "panen", eikä siten tarvitse sitä täällä toitottamalla kasvattaa virtuaalipippeliä. :D

Hyvä puhe :thumbs:

Sukulaku sanoi:
Oli muuten ihan hauska ero noissa miesten ja naisten matsien kamerakulmissa.

Miehillä kuvattiin kokoajan yläviistosta kun taas naisten pelissa kamera oli ihan tyttöjen takana :rock:

Kommentoin aasinsillalla itse peliä. Naisten finaali ei ollut mitenkään mahtavan tasokas. Serena ei päässyt kunnolla peliin kiinni ja oli jotenkin jäykän oloinen. Ukkojen finaali taas oli kovatasoinen. En ole ennen nähnyt Andy Roddickin peliä ja voi jumalaut kun se äijä mättää kovaa sitä palloa! Syötti muutaman kerran yli 230km/h ykkösen!

Gillyanne sanoi:

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.........

Huumorintajuja on niin monenlaisia. Minun huumorintajuun nämä panisin-jutut iskevät oikein hyvin. Eikä kyse ole siitä (en ainakaan tunnusta), että anatomiantuntemukseni olisi ala-astelaisen tasolla tai, että en olisi koskaan naisen värkkiä nähnyt ja yrittäisin kasvattaa täällä jotain virtuaalipippeliä.

Jos ei threadi kiinnosta, niin sen voi jättää lukematta. :whip:

No jos oikein kaivetaan, niin tämä pakkiksen saitti on kuitenkin yksi vartalokeskeisimmistä foorumeista Suomessa. Harvassa foorumissa saa toiset miehet ihailla toisten miesten kuvia ilman "gay" mainetta... "Panisin" kommentti on erittäin vanha ja kuvaa naisen ulkonäköä. Tätähän on alkanut naisetkin jo käyttämään (ainakin TV:ssä).

Narutumppu sanoi:
Kiltit ja epätoivoiset miehet kun ei kiinnosta ketään. :(
Uskoisin useimpien naisten olevan kiinnostuneita kilteistä miehistä, mutta ei nössöistä. Epätoivoisesta miehestä on kiinnostunut korkeintaan epätoivoinen nainen.

Daniela Hantuchova:

Sikäli hauska kuva, että vähintään neljä miestä näyttää siltä, että seuraavaksi kävelevät seinää päin tuijottaessaan kyseisen mimmin perään. :rolleyes: Lienee selvää, miksi naisten tennis kiinnostaa. :D

18552100.032_NC.jpg

Miesten mielestä varmasti onnistunut asuvalinta... Eeeeek, CAMELTOES!!! :lol2:

18538642.010_NC.jpg

Tahvo Tohveli sanoi:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.........

Huumorintajuja on niin monenlaisia. Minun huumorintajuun nämä panisin-jutut iskevät oikein hyvin. Eikä kyse ole siitä (en ainakaan tunnusta), että anatomiantuntemukseni olisi ala-astelaisen tasolla tai, että en olisi koskaan naisen värkkiä nähnyt ja yrittäisin kasvattaa täällä jotain virtuaalipippeliä.

Jos ei threadi kiinnosta, niin sen voi jättää lukematta. :whip:

Nimenomaan, siksipä jätänkin nämä threadit yleensä lukematta ja omaan arvoonsa. Tämän nimenomaisen ketjun selasin läpi vain ja ainoastaan siitä syystä, että korviini kantautui huhu Marikon erinomaisesta postauksesta, joka onkin by far parasta, mitä tämä ketju lukijoilleen tarjoaa.

Muuutta, kuten itsekin totesin, ei minun maailmani siitä järky eikä murene, jos aikuiset (?) miehet tykkäävät kinata Pakkiksella siitä, kuka panisi ja ketä. Jatkakaa :D

Mä panisin kaikkia mahdollisia! Noi mustienkin kasvon piirteet johtuu ihan niitten geeneistä esim. Beyonce Lawless saattaa olla vaikkapa neljäsosa valkoinen...
Enemmin kyllä Serenaa kuin tuota teinityttöä PANISIN.

No niin, panisimmeko nyt tämän viestiketjun lukkoon niin Maria saa harjoitella seuraaviin kisoihin rauhassa! :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom