Mannerheim homo?

Mutta ei, pispalan kommarit on nyt sitten päättänyt että pitää kuollutta miestä pilkata. Kai sen vielä voi sitten jollain keinolla roudata koko paskan tonne uralin kupeeseen. Huudelkoon sieltä sitten.

Edit; no okei, ei koko pispalaa, vain se "taiteilijan"
eiks juuri tämä mannerheimi ollu suomalaisia sinne uraalille viemässä. jostain syystä jäi vain homma kesken.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jukulauta että on korsussa papanaluukku laulanut kun Mannerhein on tenhyt tupatarkastuksia. :dance:

No olihan se ruotsinkielinen, ja tykkäsi ratsastella hepoilla. Että sikäli sopii kuvaan.

Wikin mukaan avioliitto ratkaisi taloudelliset ongelmat. No pistä milli meikälle niin kyllä mäkin karjua poraan :D

Voi herraisä sentään. Lopeta jo tuo itsesi nolaaminen, nuo juttusi ovat aivan päättömiä. Mutta paljastitpa minut kuitenkin, olen nimittäin juuri vetämässäkin tässä vanhaa puna-armeijan kolttua niskaan ja kohta olen matkalla maalaamaan marskin patsaan punaiseksi.

Sano terkut Lehdon Sepolle kun näet.

Ei kato, se että mä puolustan omia näkemyksiäni, ei nolaa mua millään tasolla. Sä vaihdoit tän homman näköjään pelkäksi henkilöiden väliseksi väännöksi. En minä. Kyllä se sunkin itsetuntos saattaa jonain päivänä parantua sille tasolle, ettei enää tarvi pelätä nolaavansa itsensä jossain keskustelufoorumilla. Voi herraisä sentään.

Eli koska prosentuaalisesti suurin osa on heteroja, niin prosentuaalisesti on todennäköisempää että minäkin olen hetero!:eek:

Jos homoja ylipäätään on muutama % väestöstä, niin olisihan se hassua jos suurin osa vanhemmista ei olisi heteroja. Ja tietenkään suurin osa homoista ei mene naimisiin ja tee lapsia, ainakaan nykyään, kun maailma on vapaampi eikä Suomessakaan avioliittoon mennä sovitusti ja "järkisyistä". Tilastotiede ei taida vaan nyt olla sun puolella, kun sillä ei juurikaan ole tekemistä sen kanssa oliko Mannerheim homo vai ei. Miksiköhän sen vaimo muuten lähti lätkimään?:rolleyes:

Ei mua oikeesti kiinnosta oletko sä homo vai hetero, mä puhun otsikon mukaisesti nyt Mannerheimista tässä.

No niin, eli se että hänellä oli lapsia ja vaimo ei tee hänestä homoa, eikä heteroa. Eikö vaan?
Se että joku gubbe on sanonut et se on homo, ei vielä tee hänestä homoa. Eikö vaan?
Kyse olikin alunperin siitä että onko oikein vai väärin tehdä hänestä ton kaltaista animaatiota, mun mielestä ei ole. Sano sinä mitä sanot.
Vaimo lähti historiankirjojen mukaan menemään, koska Mannerheim petti häntä. Ei vaan kerrota miesten vai naisten kanssa. Kysy vaikka Renolta, se opiskelee historiaa.

Ei kato, se että mä puolustan omia näkemyksiäni, ei nolaa mua millään tasolla. Sä vaihdoit tän homman näköjään pelkäksi henkilöiden väliseksi väännöksi. En minä. Kyllä se sunkin itsetuntos saattaa jonain päivänä parantua sille tasolle, ettei enää tarvi pelätä nolaavansa itsensä jossain keskustelufoorumilla. Voi herraisä sentään.

Huomaa kyllä että pelkoa ei sielläpäin ole. Ethän sinä juuri mitään perustellut. Täytyy olla aikamoinen ennakkoasenne asiaa kohtaan jos väittää että sisällisodan teloitukset olivat perusteltuja siksi että muuten täällä ei välttämättä suomea puhuttaisi. Jos meinaat alkaa massamurhaamista puolustella niin parempi tehdä se sitten todella kattavasti. Suomalainen historiankirjoitus ei ole edes oikeistolaisimmassaan vaiheessa tukenut mitään tällaista näkemystä, parhaimmillaankin ollaan yritetty vaan olla sanomatta asiasta mitään. Tällä päätelmällähän holokaustikin oli ihan tarpeen, ne juutalaisethan olisivat voineet aiheuttaa vaikka mitä harmia.

Puhumattakaan nyt siitä kumpi tässä ad hominem solvaamisen aloitti.

Uralin perhosen alussa Mannerheim istuu elokuvaohjaaja Katariina Lillqvistin mukaan helvetin kiirastulessa ja miettii mitä tuli Tampereella tehtyä.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1492210

Istuukohan mannerhein tuolla sitten ihmisenä vai kentaurina ja onko päällä sotilaspuku vai violetti iltapuku =) Heh, tästähän saa vielä vedettyä tulkintaa siitä, että kiirastuleen mannerheim päätyi homosteltuaan kentaurina. Mä alan oikeasti odottamaan tuota pätkää :hyper:

Huomaa kyllä että pelkoa ei sielläpäin ole. Ethän sinä juuri mitään perustellut. Täytyy olla aikamoinen ennakkoasenne asiaa kohtaan jos väittää että sisällisodan teloitukset olivat perusteltuja siksi että muuten täällä ei välttämättä suomea puhuttaisi. Jos meinaat alkaa massamurhaamista puolustella niin parempi tehdä se sitten todella kattavasti. Suomalainen historiankirjoitus ei ole edes oikeistolaisimmassaan vaiheessa tukenut mitään tällaista näkemystä, parhaimmillaankin ollaan yritetty vaan olla sanomatta asiasta mitään. Tällä päätelmällähän holokaustikin oli ihan tarpeen, ne juutalaisethan olisivat voineet aiheuttaa vaikka mitä harmia.

Puhumattakaan nyt siitä kumpi tässä ad hominem solvaamisen aloitti.

Mikä helvetin ennakkoasenne? Nyt meni kanssa ohi ja kovaa. Mitä tohon massamurhaamisen puolustamiseen tulee, niin näkökantani kerroin ja se ei siitä muutu vaikka sä kuinka jauhaisit. Holokausti muuten on kuitenkin hieman eri asia kuin nämä punaisten teloitukset. Ai niin, telottiko punaiset yhtäkään valkoista? Ilmeisesti ei? Ja muutenkin, eiku kaivamaan vaan noita hienoja sivistyssanoja lisää, en mä ketään ad hominemia solvannut. Sua mä solvasin, ja sekin vain kaiken muun ohessa. Sua ei itse aihe näyttänyt nappaavan, pelkkä solvaus riitti.

No jos paskakommareita helpottaa tehdä animaatio, jossa Mannerheim homostelee ja pukeutuu naistenvaatteisiin, niin sallittakoon se toki heille. Heillä kun on varmaan aika vaikeaa.

Mikä helvetin ennakkoasenne? Nyt meni kanssa ohi ja kovaa. Mitä tohon massamurhaamisen puolustamiseen tulee, niin näkökantani kerroin ja se ei siitä muutu vaikka sä kuinka jauhaisit. Holokausti muuten on kuitenkin hieman eri asia kuin nämä punaisten teloitukset. Ai niin, telottiko punaiset yhtäkään valkoista? Ilmeisesti ei? Ja muutenkin, eiku kaivamaan vaan noita hienoja sivistyssanoja lisää, en mä ketään ad hominemia solvannut. Sua mä solvasin, ja sekin vain kaiken muun ohessa. Sua ei itse aihe näyttänyt nappaavan, pelkkä solvaus riitti.

Ei helvetti, repesin aivan täysin :D Eiköhän lopeteta tähän kun ei ilmeisesti puhuta edes samaa kieltä!

No siis nythän sitä katsotaan kun siitä on repostellut uutisoinnit tulleet. Muuten olisi varmaan jäänyt aikalailla pimentoon.

Toivotaan että ei.

Eikös tää lähetetä YLE:ltä, joten kaikki TV-luvan maksaneet ovat jo maksaneet pääsylipun:D Kyllähän tämmönen mitään sanomattomien tekeleiden tukeminen vituttaa oli aihe oikeutettu tai ei.

Tuossa uutisessa puhuttiin että itsenäisyyspäivänä mutta en usko siihen. Yleinen mielipide ei todellakaan ole tuollaisen paskan näyttämisen puolella.

Asiasta toiseen,tunnen hyvin yhden ulkomaisen taiteilijan joka maalaa työkseen ja se pisti miettimään tätä taideapurahajärjestelmää. Onko taide tukemisen arvoista jos ihmiset eivät sitä arvosta (=maksa)? Miksi pitäisi tukea tälläistä toimintaa minkä puutetta ihmiset eivät edes huomaisi?

Nukkeanimaatiosta jossa Mannerheim esitetään homona on noussut kiivas keskustelu ainakin iltasanomien nettisivuilla. Mitä mieltä porukka on, loukkaako tämä mielestänne Mannerheimin muistoa?
[

L O U K K A A todella. Siis a i v a n käsittämätöntä touhua YLEltä, jos ne meinaa julkistaa tämän itsenäisyyspäivänä. Osoittaa todella ontuvaa tilannetajua ja omaan pesään paskomista. On siinä taas Mikaelilla selittämistä.

Tässä yritetään sananvapauden yms. taiteellisen vapauden nojalla halventaa Suomen historian merkittävimmän henkilön kunnia. Todella ala-arvoista. Tässä menee helposti monen fiksunkin tamperelaisen kunnia.

Animaatiossa ei ole kyse Mannerheimin homoudesta, taiteesta tai tabujen rikkomisesta, vaan puhtaasti kyseisen nukketaiteilijan mummoltaan saamasta Mannerheim -vihasta, joka taasen on ollut tiettyjen tamperelaisten riesana yli 50 vuotta. Se nähtävästi oikeuttaa ihan minkälaisten taiteellisten vapauksien ottamisen ja tällaisen julkisen halventamisen.

Saavatpa vasukit kiittää animaatiostaan kuitenkin osittain Mannerheimiä, voisi olla venäjän alaisuudessa vaikea puuhata Putinasta homo-animaatioita ilman että häkki heilahtaisi. Jos ylipäätään olisi enää ketään suomalaista edes taiteilemassa.

Siinä on nukkemuija miettinyt varmaan pitkään ja päätynyt lopputulokseen että Marskia mollaamalla saa eniten huomiota turhalle animaatiolleen.

Ja taas apurahat juoksee tilille.

Kova on huomiohakuisuus. Ollaan hiljaa niinku ei huomattaiskaan niin kyseinen taiteilija ei saa kiksejään.

Välillä kyllä hävettää tämä tamperelaisuus.

No on täällä tiukkapipoista ja konservatiivista porukkaa. Ja noin nuorena vielä? Teidän mielestä varmaan Southparkkikin on jotain älyttömän iljettävää, kun siinä loukataan kaikenlaisia ihmisiä oikein urakalla. Jessus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom