Mannerheim homo?

Mitä tässä nyt sitten enää sanoisi...?
Voi UKK missä olet kun sinua tarvittaisiin! Loppuisi punikkien virittelyt lyhyeen kun Urkki sanoisi painavan sanansa:hyper:

Ensinnäkin todettakoon että koska minkäälaisia pitäviä todisteita todisteita siitä että C.G.E olisi ollut homo tai bi, ei ole,
niin eiköhän pidetä nyt jonkinlaisena oletusarvona herran heteroseksuaalisuutta.Mies oli sentään kunniallisesti naimisissakin.
Tosin, tuskin n. 90 % suomalaisista on ikinä
epäillyt/tulee ikinä epäilemäänkään Marskin heteroutta. Ei alhainen vasemmistopropaganda ole tehnyt mitään vaikutusta;)

On todella surullista että nyky-Suomessa saa puuhata näköjään ihan mitä v****a tahansa. Kommunismi on ollut
maailman syöpä jo parisataa vuotta mutta sitten kun nykyään pitää vielä sietää kaiken maailman "viherhiukkasia", "pallosalaman
raiskaamia heinäseipäitä" yms. Ihan niin kuin joku jo totesikin niin kaikkein parhaita on jättää koko kökkö tekele omaan
surkeaan arvoonsa eikä edes kommentoida sitä millään tavalla. Kellekään, joka ei ole huomiota/arvostusta ansainnut ei
sitä kuulu antaa. Tekisi hyvää kyseisen taiteilijan kuin myös jokaisen punalipunpunaisessa haavemaailmassa elävän mennä
katsomaan esim. Lidmanin "Tali-Ihantala 1944" niin näkisivät mikä taisi olla sittenkin Suomen tulevaisuuden kannalta oikein
tehtyä. Mutta sitä ei taida heidän jalkapallokentän kokoinen egonsa sallia:dance: Noh, onneksi itsenäinen Suomi seisoo tukevasti
omilla jaloillaan huolimatta punikeista tai muista hihhuleista mitä täällä elää yhteiskunnan loisena.

Ai niin, meinataanko Marskin mollausooppera muka todellakin esittää joskus tv:stä itsenäisyyspäivänä...? Ei ei ei...
Luulisi että pitäisi YLE:llä olla jotain harkintaa...:curs:

P.S: South Park on muuten tosi hyvää vihdettä:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikai sillä väliä vaikka ois ollut homo. Ihmisiä nekin on siinä missä heterotkin. Eli suoraan sanottuna ei paljon nappaa.

Kuinkahan kauan lähi-idässä asuva, apurahaa nauttiva taiteilija saisi nauttia työnsä hedelmistä, kuvattuaan muhista homoksi tms.?

Omalta kohdalta täytyy sanoa, että aivan sama tälläisille animaatioille. Yleensä se mulla johtaa kuitenkin siihen, että etsin tietoa ko. asiasta, kuin uskon jonkun taiteilijan fiilis pohjalta väsäämää nukketeatteria.

Jaa-ha, toivottavasti jotain lämmittää tuon pätkän teko. Eipä nyt itseäni kauheasti liikauta jonkun noin pahasti vasemmalle kallellaan olevan "taideteokset". Noh, odotellaanpa animaatiota Leninin kupasta.... Jos vaikka puettaisiin Leninille hame päälle ja Marski tuuppimaan tuhkaluukkuun Ahvenanmaan rantahiekalla?

Pakko heittää,

Miksei marski olis ollu homo, onhan meillä lesbo presidenttinäkin:kippis1:

En kyl tajuu mitä helvetin välii oliko tö mannerheim miehiin päin, mut hyvä jos oli ni kaikkii kotirasistihomofobikkopatriootteja ketuttaa:D

:offtopic:

On vissiin joskus aikaisemminkin ollut tällä sivustolla juttua tästä. Siis on se vaan kumma homma että nyky-Suomessa epäisänmaallisuus tuntuu olevan IN ja isänmaallisuus OUT. Tai on vähintään juntti jos ilmaisee olevansa isänmaallinen:curs:

Mie en ymmärrä, en sitten millään:wtf:

Kuinkahan kauan lähi-idässä asuva, apurahaa nauttiva taiteilija saisi nauttia työnsä hedelmistä, kuvattuaan muhista homoksi tms.?

http://www.nothingtoxic.com/media/1...to_Death_for_Dating_a_Man_of_Another_Religion

On vissiin joskus aikaisemminkin ollut tällä sivustolla juttua tästä. Siis on se vaan kumma homma että nyky-Suomessa epäisänmaallisuus tuntuu olevan IN ja isänmaallisuus OUT. Tai on vähintään juntti jos ilmaisee olevansa isänmaallinen:curs:

Ei kuunnella sitä kommunistien&co agitaatiota. ;)

Sen uskallan ennustaa, että itsenäisyyspäivänä emme tule tätä häväistystä näkemään. Suomi ei ole vielä valmis tabujen rikkomiseen, jos siihen kuuluu itsenäisyyspäivä ja Mannerheim punaisessa korsetissa. Onneksi.

Onhan se homous ok, mutta miksi Mannerheimista on pitänyt kentauri tehdä? Pahimman luokan pilkkaa. Kentaurit on oksettavia.

Onhan se hepan selässä siinä patsaassakin. Ja teki jonkun ormi pitkän heppareissu kiinaan. Kai sille animaation tekijälle on tullut kaikista kuvista missä Mannerheim on hevon selässä tullut joku kentaurio assosiaatio. Tosta onko toi animaatio halventava vai ei en ota kantaa ennenkuin olen sen nähnyt, pelkkä homous ei sinänsä mielestäni halvenna tai vähehennä Mannerheimin arvoa. Eikä myöskään Marskin esittäminen kentaurina:)
edit. Onkohan toi kentauri juttu joku että Marski oli Katariinan Lillgvistin mielestä kova ori:jahas:
Niin ilmeistä etten sitä heti tajunnut ts. en nähnyt metsää puilta.

:offtopic:

En usko, että isänmaallisuus olisi jotenkin out. Joillakin vain sattuu olemaan eri käsitykset siitä, mitä isänmaallisuus on ja miten tätä maata pitäisi johtaa. EU:n vastustajat pitää EU:n vastustamista isänmaallisena ja rasistit pitää ulkomaalaisten vihaamista isänmaallisuutena ja äärioikeistolaiset pitää äärioikeistolaisuutta isänmaallisuutena ja vasemmistolaisuutta epäisänmaallisena. Minä en vastusta EU:ta, enkä vihaa ulkomaalaisia, silti koen olevani isänmaallinen, koska omasta mielestäni Suomi on minulle se paras maa asua ja toivon Suomelle ja suomalaisille pelkkää hyvää. Se, että tämä Mannerheimin "maineen lokaaminen" on joillkin epäisänmaallisuutta on mun mielestä jotenkin nurinkurista. Moni näistä Mannerheimin ihailijoista oli sitä mieltä, että Tony Halmeen Tarja Haloseen kohdistuneet lesbo-syytökset oli jotain hienoa tai hauskaa ja ihan OK. Kyseessä oli kuitenkin Suomen kansan demokraattisesti valitsema presidentti, joten miksi on OK leimata hänet lesboksi, mutta Mannerheimin leimaaminen homoksi on jotain hirveää? Kyseessä on kuitenkin sama asia sillä erotuksella, että Mannerheim on kuollut ja kuopattu, mutta Halonen on edelleen elossa.

Miksi ulkomaalaisten "vihaaminen" liitetään aina rasismiin? Ne ulkomaalaisethan voi olla vaikka valkoihosia ? En ymmärrä tota. Joo en todellakaan itse ole mikään juntti, joka "vihaisi" ulkomaalaisia, mutta varauksella suhtaudun tiettyihin ryhmiin. Enkä todellakaan minkään ihonvärin vuoksi, vaan ihan puhtaiden faktojen vuoksi. Joku rasismi on niin oksettava asia ku olla ja voi, omaan filosofiaan se ei todellakaan kuulu ollenkaan.

"Lillqvist sanoo Mannerheimin pilkkaamisen olevan Pispalassa jo kansanperinne.

- Lapsilla on Mannerheimille omat pilkkarunot. Mannerheim nähdään täällä edelleen naurettavana hahmona, joka onnistui hävittämään suuren osan pispalalaisista, hän sanoo."

tuo pienen luokan aivopesu jota näköjään vielä Pispalassa harrastetaan. Oli näköjään kova pala kun suomesta tulikin länsimaalaistyyppinen edustuksellinen demokratia.

Ihan naurettavaa toi sosialistien ja muitten punikkien toiminta. Kansalaissodasta ei nyt tunnetusti ookkaa ku sellaset vaatimattomat 90 vuotta, kannattaa aivopestä lapsii valkosia vastaan. Oishan se ihan vallan kauheaa jos ne alkais isoon äänestään kokoomusta tai vieläpahempaa, hakis green cardia amerikkaa, ku ne ei arvosta tällästä sossulandiaa.

Eiks noi helvetin kommunistit muka tajua et tällänen ylenmääränen vastakkainasettelu on ollu jo ohi 70 vuotta kohta, talvisodasta saakka, ja että kommunismi on muualta paitsi suomen *sivistyneistö*piireistä ja pohjoiskoreasta tuhoutunu aikaa sitte, ihan siihi omaa mahdottomuuteesa. Sen lisäks mä oon kehottanu, esimerkiksi äärivasemmistolaiselle systerille (en tiiä missä seki raukka on piloille ehtiny meneen, mut sen mukaa kaikki on vasemmistolaisii jos niil on sydäntä) (en muute oo nii minkäälaisissa puheväleissä siihen, PIENTEN poliittistenn erimielisyyksien takia) koska eihän ny kukaa nykyää voi olla tollane kommunistijäärä.

Mä oon kehottanu sitä tosiaa lähtemää saksaa kattomaa mitä se kommunismi teki. mitä se nii kommareita ihailee ja kaiken paskan tasa-arvoo ja neekereit. Mä oon sanonu, ja sanon kaikille muillekki, et kannattaa lähtä vertaamaa, käy vaikka Frankfurtin keskustas kattoos mitä se länsimaalanen sivistyny rikas maa saa aikaa rakennuspuolel, ja sitte lähtee sen perää berliinin kreutzbergii tai vittu vaikka erfurtii, mihi tahasa entisee DDR:ään. On niin pikkuset vittu kontrastit jonku hienon länsisaksalaiskaupungin ja DDR:n välillä..

Sama ku vertaa autoja mitä länsimaailma on tuottanu. vertaa Mersuja, BMW:itä ja Audeja itäblokin parhautee, eli vittu Mossee.

Tai vertaa sitä, millasta suomessa on ja millasta viipurissa tai puolassa tai ukrainassa tai moldovassa. Tai bulgarian maaseudulla. vittu siel on ankeeta. Ja kaikki sen takia, että sellanen 50vuoden kommunismi on tuhonnu ihan totaalisesti infrastruktuurin, kansallisvarallisuuden, talouden, yhteiskunnan ja ihmisten moraalin.

En voi ymmärtää, että miten jotku jäärät haluaa vieläki pispalassaa sosialismia suomeen. Menis venäjälle, jos ei nykymeno kelpaa;)

Vaikka yleisesti mä kyllä ymmärrän, että ihmiset on radikaalisti eri mieltä asioista, ja mä hyväksyn tosi kärsivällisesti erilaisia mielipiteitä, ni sosialismin kannattaminen on sen luokan idiotismia, että mä en kyllä jaksa sellasen ihmisen käsityksiä alkaa oikomaan.

Sen lisäks mä oon kehottanu, esimerkiksi äärivasemmistolaiselle systerille (en tiiä missä seki raukka on piloille ehtiny meneen, mut sen mukaa kaikki on vasemmistolaisii jos niil on sydäntä) (en muute oo nii minkäälaisissa puheväleissä siihen, PIENTEN poliittistenn erimielisyyksien takia) koska eihän ny kukaa nykyää voi olla tollane kommunistijäärä.
Vaikka yleisesti mä kyllä ymmärrän, että ihmiset on radikaalisti eri mieltä asioista, ja mä hyväksyn tosi kärsivällisesti erilaisia mielipiteitä
En itsekään mikään kommunisti ole, mutta... :lol2: Way to go, Indica!

Mites tää kaikki liittyikään Mannerheimiin tai homoihin? edit: Okei, ehkä tuo sun toinen virke jotenkin etäisesti liittyi aiheeseen.

On-topic: Kuinka moni aikoo katsoa kyseisen tekeleen, jos se joskus televisioon ilmestyy?

Mannerheimin pilkkaamiseen;)

en mä hyväksy että kuollutta miestä pilkataan. Mä oon oppinu jo pienenä, et vainajista EI puhuta pahaa, ku ne ei enää voi itseää puolustaa.

Sitäpaitsi Mannerheim tuskin oli homo, enkä mä näe toisaalta mitään siinä, jos olikin, (oli se kyllä laitonta vielä sillon) ja enemmän se osottaa ah-niin-suvaitsevaisten vasemmistolaisten ns.älykköpiirien ja muitten kommunistien ajattelun rajoittuneisuudesta, jos ne kuvittelee että homoksi leimaaminen oisi jotenkin erityisen älyttömän raskas loukkaus.

JA mä oon aina kuvitellu että ne suvaitsevaishippiäiset on niitä joille homous on hienoa, ja jotka itte heteroinaki ihan suvaitsevaisuuden nimissä meisseliä miesten sisuksissa uittaa tai suvaitsevaisten hetskunaisten sänkyyn nuoltaviksi eksyy kyllä naisiakin.. Näköjään sosialistit on homovastasia, jos niille homoksi leimaaminen on loukkaus. Ois voinu kuvitella hieman toisinki tän asian..

e: sen verta pitää todeta tähän, että on se niin helvetin kumma, että sosialistit kaikenkattavassa hyveellisyydessään on ihan täysin leimannu itsensä jotenkin erityisen hienostuneeksi ja sivistyneeksi porukaksi. Perus sosialistit (sdp:n kannattajat) on kuitenki viikset vipattaen teinityttöjä jahtaavia amiksia, jotka töissä vätystelee minkä kerkee perse puoliks vilkkuen työhaalareissa ja haisee hielle.

Onneks mitä mä tunnen ystäväpiirissä putkimiehiä ja muita ammattikoulun käyneitä, on ne, jos mahdollista vielä paljon oikeistolaisempia ku mä, ja harrastaa autoja ja sensellasia, moottoripyöräilyä.. JA tunnenpa kaksiki amista, jotka on päässy teknillisee korkeakouluu, toinen tosin pääsi myös amk:ho, johon se meni, ku ajatteli et tkk on sille varmaa liian vaikee. Amispohjalla yks tuttuni on tkk:lla. ja aika hyvin tehty, aika helvetin hyvin. Saa nimittäi varmaa vähä sykkii et pääsee sisää, en varmaa ite pääsis ikinä

hah, näin bussipysäkillä jonkun punaisemmanporukan illanistujaisten mainoksen jossa luki myös illan ohjelma, oli omalaatusia nimiä ohjelmanumeroilla. mistä näitä sikiää.

Yhtä asiaa minä en tässä kaikessa ymmärrä. Onko homous todellakin edelleen niin monen (varsinkin miehen) mielestä kamalan häpeällinen asia? Tekeekö se ihmisestä jotenkin huonomman? Mikä siinä Mannerheimin todennäköisessä homoudessa on niin kauheaa että sen asian olemassaolokin on pakko kieltää? Jos se on niin häpeällistä, niin pitäisikö sitten kaikkien homomiesten tänäkin päivänä hävetä homouttaan? Ja lesbojen lesbouttaan? Hyvin on mennyt tasa-arvokasvatus perille..

Yhtä asiaa minä en tässä kaikessa ymmärrä. Onko homous todellakin edelleen niin monen (varsinkin miehen) mielestä kamalan häpeällinen asia? Tekeekö se ihmisestä jotenkin huonomman? Mikä siinä Mannerheimin todennäköisessä homoudessa on niin kauheaa että sen asian olemassaolokin on pakko kieltää? Jos se on niin häpeällistä, niin pitäisikö sitten kaikkien homomiesten tänäkin päivänä hävetä homouttaan? Ja lesbojen lesbouttaan? Hyvin on mennyt tasa-arvokasvatus perille..

Miksi kuollut mies pitää leimata homoksi? Sillä perusteellako että homoudessa ei ole mitään pahaa? Tätä minä en ymmärrä... Missä todennäköisessä homoudessa?

Miksi kuollut mies pitää leimata homoksi? Sillä perusteellako että homoudessa ei ole mitään pahaa? Tätä minä en ymmärrä... Missä todennäköisessä homoudessa?
Ei sitä suotta ole leimattu. Jotain 6 vuotta sitten oli jo iltalehden kannessa, kas kun ei silloin noussut sen kummempaa haloota asiasta.:rolleyes: En nyt millään voi muistaa niitä täsmällisiä todisteita, joissain vanhoissa asiakirjoissakin siitä oli juttua..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom