Mannerheim homo?

Olisit heti sanonut että vapaussodan niin ei olisi tarvinnut vääntää asiasta näinkään pitkään. Kerro nyt kuitenkin että miten tuon sodan lopputulos voisi olla erilainen ilman noita teloituksia. Miksi riski joutua Venäjän alaisuuteen olisi kasvanut? Näin historian opiskelijana olen aina avoin uusille hektisille teorioille, etenkin tällaiset jotka uhmaavat jopa kronologiaa ovat aina mielenkiintoisia.

No ensinnäkin tollainen teloittaminen saattaa jossain määrin luoda pelkoa ja luovutusmielialaa vastustajaan, jolloin niillä teloituksilla on jonkin sortin merkitys myös sodan lopputulokseen. Riski joutua venäjän vallan alle olisi kasvanut lähinnä siksi, että nämä punaiset olivat varmasti myötämielisempiä venäjää kohtaan kuin valkoiset, vai olenko väärässä, herra historian opiskelija? Miten tossa muuten kronologiaa uhmataan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
useissa historiankirjoissa mainitaan marsalkan sauva, oonkin aina ihmetellyt etta mita tuo tarkoittaa. Armeijan upseereissahan on joka maassa homot aika mukavasti edustettuna. Suomessa kaikki homppelit jotka tunnen niin ovat rukin kayneita, ja kertauksissakin monet kerrat "telttaileet".

All hail google. Eli toi on sun mielestä vahvempi todiste siitä että marski oli homo, kuin lapset ja vaimo, siitä että hän oli hetero? Okei, kyl se sit oli homo. Siltikin mun mielestä toi koko helvetin animaatio on turhaa pilkkaa.
Kyllä. Et uskoisi kuinka moni homo on/on ollut avioliitossa naisen kanssa ja tehnyt lapsiakin. (Omasta ystäväpiiristäkin löytyy useampi, mutta sitähän sinä taas et pidä todisteena mistään.:rolleyes:)

Itse animaatiota en ole nähnyt, joten en puutu sen kritisointiin.

Kyllä. Et uskoisi kuinka moni homo on/on ollut avioliitossa naisen kanssa ja tehnyt lapsiakin. (Omasta ystäväpiiristäkin löytyy useampi, mutta sitähän sinä taas et pidä todisteena mistään.:rolleyes:).

Minäkin tunnen monta homoa ja heistä kellään ei ole lapsia tahi vaimoa, mutta sitähän sinä taas et pidä todisteena mistään. :rolleyes:

Minäkin tunnen monta homoa ja heistä kellään ei ole lapsia tahi vaimoa, mutta sitähän sinä taas et pidä todisteena mistään. :rolleyes:
Olisit nyt laittanut edes hymiön perään niin tuon olisi ymmärtänyt vitsiksi.:D

Se että sinun tuntemillasi homoilla ei ole lapsia ei todista mitään niistä joilla on. Mulla on sitäpaitsi laajempi otanta.:lol2:

Tämä nyt on punikkien epätoivoinen yritys häväistä Mannerheimin kunniaa. Yhtä säälittävää kuin punikkien toiminta ylipäätään.

Miksi tällaista paskaa tuetaan verorahoilla? Lyön vaikka vetoa että tälläkään "taiteella" ei ole mitään arvoa kenellekään. Katsojia ei käy katsomassa tätä ja leffa tuo ihmisille vain pahaa mieltä.

No siis nythän sitä katsotaan kun siitä on repostellut uutisoinnit tulleet. Muuten olisi varmaan jäänyt aikalailla pimentoon.

Miksi tällaista paskaa tuetaan verorahoilla? Lyön vaikka vetoa että tälläkään "taiteella" ei ole mitään arvoa kenellekään. Katsojia ei käy katsomassa tätä ja leffa tuo ihmisille vain pahaa mieltä.

Eikös tää lähetetä YLE:ltä, joten kaikki TV-luvan maksaneet ovat jo maksaneet pääsylipun:D Kyllähän tämmönen mitään sanomattomien tekeleiden tukeminen vituttaa oli aihe oikeutettu tai ei.

Sitten tutkimustietoa:

Psychological Reports 2004, Vol. 94 Issue 1, pp. 179-188

"Those contending for the 'normalcy' of homosexuality claim there are 800,000 to 7 million homosexual parents raising between 1 and 9 million children. The 1996 National Household Survey on Drug Abuse, a nationally representative sample of 12,321 ages 18 through 59 yr., reported about 416,000 parents--most of whom were married--living with children under the age of 17 yr. who reported same-sex "vaginal, oral, or anal sex" in the past 12 months. Two random-sample surveys suggested that there are fewer than half a million homosexual parents, and a total sample of 14,000 mothers in Avon suggests even fewer. Thus, it is likely that fewer than 500,000 homosexual parents live with fewer than 750,000 children under 18 yr."

Kaikesta mahdollisesta löytyy tutkimusdataa, jos vaan jaksaa hakea :D

Jaa mitä? Ei?

Muistan lukeneeni aisiasta George H. Steinin "Waffen-SS":stä, en muista tarkkaan miten meni, mutta päälinjat olivat tähän suuntaan: Himmlerillä oli kränää Wehrmachtin OKW:n -pään kanssa, joten Himmlerin kätyrit leimasi ko. kaverin homoksi, minkä seurauksena Hitler pisti hänet pihalle, lakkauti viran ja otti komennon itselleen. Tästä kerrottiin kirjan alussa.

edit. OKW on siis Ober Kommando Wehrmach; eli pääesikunta. Tarkistan faktat kunhan löydän sen kirjan ja jaksan etsiä kohdan.

Kyllä. Et uskoisi kuinka moni homo on/on ollut avioliitossa naisen kanssa ja tehnyt lapsiakin. (Omasta ystäväpiiristäkin löytyy useampi, mutta sitähän sinä taas et pidä todisteena mistään.:rolleyes:)

Eikö tälläinen henkilö ole käytännössä biseksuaali? Vai oksentelivatko nämä sinunkin ystäväsi tehdessään lapsia vaimojensa kanssa silkasta vastenmielisyydestä heteroseksiä kohtaan?

Toisaalta voidaan sit myös miettiä kuinka moni lapsi asuu heterovanhempien kanssa. Prosentuaalisesti niitä taitaa olla jonkin verran enemmän kúin homovanhempien kanssa eläviä. Eli tällöin on aika paljon suurempi todennäköisyys että mannerheim on hetero eikä homo.

No ensinnäkin tollainen teloittaminen saattaa jossain määrin luoda pelkoa ja luovutusmielialaa vastustajaan, jolloin niillä teloituksilla on jonkin sortin merkitys myös sodan lopputulokseen. Riski joutua venäjän vallan alle olisi kasvanut lähinnä siksi, että nämä punaiset olivat varmasti myötämielisempiä venäjää kohtaan kuin valkoiset, vai olenko väärässä, herra historian opiskelija? Miten tossa muuten kronologiaa uhmataan?

Luovutusmielialaa teloituksilla? Nämä ihmiset olivat jo luovuttaneet. Vihaa ja katkeruutta kyllä saatiin. Päättelysi on kyllä aivan huikeaa. Olisivatko nämä tuhannet vangitut sitten kenties järjestäneet vallankumouksen valkosuomessa vai aloittaneet sissiliikkeen vai millä ihmeen tavalla se uhka olisi kasvanut, herra vapaussota? Kronologiaa uhataan lähinnä sillä että miten nämä sodan jälkeen tapahtuneet vankien teloitukset liittyivät sodan lopputulokseen kun sota on jo ohi? Vai olisiko oikeasti aika avata silmät ja hylätä se ääripolarisoitu maailmankuva?

Lähinnä säälittää nuo Lilkvistit, Smedsit ja muut, jotka yrittää kaikin tavoin säväyttää tekemällä pilaa Suomen historiasta.. Eihän tuollaisia tekeleissä ole mitään järkeä, ei sitten mitään. Eivät ole edes hauskoja.

Lähinnä tulee mieleen kyseisten "taiteilijoiden" kyvyttömyys käsitellä nykypäivän ongelmallisia ilmiöitä.

Luovutusmielialaa teloituksilla? Nämä ihmiset olivat jo luovuttaneet. Vihaa ja katkeruutta kyllä saatiin. Päättelysi on kyllä aivan huikeaa. Olisivatko nämä tuhannet vangitut sitten kenties järjestäneet vallankumouksen valkosuomessa vai aloittaneet sissiliikkeen vai millä ihmeen tavalla se uhka olisi kasvanut, herra vapaussota? Kronologiaa uhataan lähinnä sillä että miten nämä sodan jälkeen tapahtuneet vankien teloitukset liittyivät sodan lopputulokseen kun sota on jo ohi? Vai olisiko oikeasti aika avata silmät ja hylätä se ääripolarisoitu maailmankuva?

Luovutumentalitettia teloituksilla. Kyllä. Kiitos tästä päättelykykyni kehumisesta, mutta se ei vaan liity tähän mitenkään. Sitä paitsi itse just tossa vastasit tähän asiaan. Vallankumouksen riski olisi varmasti kasvanut, sissiliikkeitä olisi saatettu perustaa ym. Silmät on kyllä täällä päässä ollut auki jo kauan, siitä ei ole kyse. Mutta mikäpä siinä, vedät sen punikki nuttus niskaan ja lähet pispalaan pilkkaamaan, onnea matkaan, herra historian opiskelija.

Eikö tälläinen henkilö ole käytännössä biseksuaali? Vai oksentelivatko nämä sinunkin ystäväsi tehdessään lapsia vaimojensa kanssa silkasta vastenmielisyydestä heteroseksiä kohtaan?

Homoseksuaalisuuden määritelmä (silloinkaan kun puhutaan nimenomaan homosta, ei bissestä) ei tarkoita sitä etteikö pystyisi saamaan orgasmia myös vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Itsekin olen lesbo ja saanut miesten kanssa, eikä se tee minusta bi-seksuaalia. Jos omaisin tunteita miehiä kohtaan niin olisin bisse. Joku toinen taas saattaa määritellä itsensä vastaavassa tapauksessa bisseksi. Hyvin harva on 100%:sti joko homo tai lesbo. Ihan homoja nuo minun tuntemani miehet omasta mielestään ovat, ja sehän sen ratkaisee. Seksi- ja sukupuoliasioissa ei ole olemassa helppoja ja yksinkertaisia määritelmiä, koska suurin osa on "vähän sitä ja tätä", eikä se ole pyrkimyksenäkään.

Toisaalta voidaan sit myös miettiä kuinka moni lapsi asuu heterovanhempien kanssa. Prosentuaalisesti niitä taitaa olla jonkin verran enemmän kúin homovanhempien kanssa eläviä. Eli tällöin on aika paljon suurempi todennäköisyys että mannerheim on hetero eikä homo.
Eli koska prosentuaalisesti suurin osa on heteroja, niin prosentuaalisesti on todennäköisempää että minäkin olen hetero!:eek:

Jos homoja ylipäätään on muutama % väestöstä, niin olisihan se hassua jos suurin osa vanhemmista ei olisi heteroja. Ja tietenkään suurin osa homoista ei mene naimisiin ja tee lapsia, ainakaan nykyään, kun maailma on vapaampi eikä Suomessakaan avioliittoon mennä sovitusti ja "järkisyistä". Tilastotiede ei taida vaan nyt olla sun puolella, kun sillä ei juurikaan ole tekemistä sen kanssa oliko Mannerheim homo vai ei. Miksiköhän sen vaimo muuten lähti lätkimään?:rolleyes:

Oliko Mannerheimilla vain yksi kives niinkuin toisella kovalla jätkällä eli Adolf Hitlerillä? Itsekkin olen poistamassa toisen kiveksen koska se on turha.

Eiks joskus ollu joku juttu että Mannerheimin kadonneen kiveksen metsästys? Mä oon ainaki ollu siinä luulossa että noi kyseisten herrojen kivet on smagardia arvokkaammat?

Luovutumentalitettia teloituksilla. Kyllä. Kiitos tästä päättelykykyni kehumisesta, mutta se ei vaan liity tähän mitenkään. Sitä paitsi itse just tossa vastasit tähän asiaan. Vallankumouksen riski olisi varmasti kasvanut, sissiliikkeitä olisi saatettu perustaa ym. Silmät on kyllä täällä päässä ollut auki jo kauan, siitä ei ole kyse. Mutta mikäpä siinä, vedät sen punikki nuttus niskaan ja lähet pispalaan pilkkaamaan, onnea matkaan, herra historian opiskelija.

Voi herraisä sentään. Lopeta jo tuo itsesi nolaaminen, nuo juttusi ovat aivan päättömiä. Mutta paljastitpa minut kuitenkin, olen nimittäin juuri vetämässäkin tässä vanhaa puna-armeijan kolttua niskaan ja kohta olen matkalla maalaamaan marskin patsaan punaiseksi.

Sano terkut Lehdon Sepolle kun näet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom