Nyt tuli oma seinä vastaan. 175kg saan rystyset eteenpäin ilman remmejä ja ilman lukkoja tai mitään vippaskonsteja mutta 177.5kg ei enää millään mennyt vaan lipeää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että sulla 200kg vielä joku päivä paukkuu jos vain pystyt säännöllisesti treenaamaan. Mulla ois tavottena joku päivä 185kg. En okein usko että 200kg itselleni realistinen mutta toki koskaan tiedä.Tuli uusi ennätys myötäotteella ilman peukalolukkoa tai vetoremmejä tehdyssä mavessa 190,4 kg ilman vyötä. Kokeilin myös 192,9 kg ja se tuli lähes ylös asti loppulukitukseen, mutta sitten ote petti. Seuraavassa mave-treenissä heti eka ykkönen tolla 192,9 kg niin voi hyvin tulla. Tänään oli alla kuitenkin työsarja 6x170 kg, 1x185,4 kg, 1x190,4 kg ennen tota 1x192,9 kg yritystä. Kaikki muut nostot jaksoin tänään viedä hallitusti takaisin lattiaan.
Toi olisi kyllä kova tavoite nostaa myötäotteella 200 kg. Käytän nestemäistä mankkua käsissä mikä antaa hyvän pidon. Olen lyhytsorminen, eli en saa etua edes pitkistä sormista.Veikkaan että sulla 200kg vielä joku päivä paukkuu jos vain pystyt säännöllisesti treenaamaan. Mulla ois tavottena joku päivä 185kg. En okein usko että 200kg itselleni realistinen mutta toki koskaan tiedä.