Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AI sanoo "Täysin treenaamattoman miehen, joka käyttää myötäotetta ilman remmejä, arvioitu maastavetotulos on yleensä noin 60–80 kg. Tämä riippuu henkilön luonnollisesta voimasta, kehon painosta ja otevoimasta. Treenaamattomilla otevoima voi olla merkittävä rajoittava tekijä, koska myötäote ei ole yhtä vahva kuin ristiote tai koukkuote.".Paljonkohan normaalilla treenaamattomalla joka kokeilisi maastavetoa myötäotteella menisi keksimäärin?
Mietin vain että kuinka paljon täällä on porukalla parempi otevoima tuossa. Olen melko varma että aika selkeästi alempi olisi täysin treenaamattoman otevoima.
Mä olen luullut että nimenomaan lavat yhteen ja hartiat hieman taakse/alas ennen kuin aletaan vetämään :OEi ollenkaan. Yliojennusta ei haeta, vaan sellanen semineutraali on hyvä. Lapojen tulis myös olla auki eli älä vedä niitä yhteen/ hartioita taakse alussa.
Kiitos tiedosta. Paljon o nsitten pelkästää nmavessa minulla opittavaa sitten. Huomenna itseasiassa seuraava mavetreeni...@Aloittelija1982 No ei. Toi olis enempi rinnallevedon alkuasento. Mavessa yläselän kuuluu ns. roikkua köyryssä ja latseilla pidetään hartiat alhaalla. Tällai parannetaan vipuja ja lyhennetään nostomatkaa.
Colton Engelbrecht on vetänyt kisoissa 480 raakana peukkulukolla tuossa muutama viikko sitten. 500 jäi vähän polven yläpuolelle, kun peukkulukko aukesiMyötäotevedolle pitänee tässä laittaa kriteeriksi "ilman sormilukkoa". 400kg on tullut nähtyä myötäotteella sormilukon kanssa. Se on ihan eri laji ja monet voimanostajista on siirtyneet ristiotteesta sormilukolliseen myötäotteeseen. Ei tuu niin kovaa painetta hauikselle.