Maastaveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä ei kannata ainakaan kauheesti yliojentaa... en osaa sanoa mitään faktaa kuitenkaan onko siitä haittaa ja mitä haittaa siitä on, mutta mulla se ei ainakaan tunnu luonnolliselta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun mielestä ei kannata ainakaan kauheesti yliojentaa... en osaa sanoa mitään faktaa kuitenkaan onko siitä haittaa ja mitä haittaa siitä on, mutta mulla se ei ainakaan tunnu luonnolliselta.

Mä taasen vetäsen hippasen yliojennukseen joka kerta ja lähden hiljalleen takaisin alas. Jos tästä nyt joku viisaampi osais sanoa? Yliojennus vaiko eikö?

Mä taasen vetäsen hippasen yliojennukseen joka kerta ja lähden hiljalleen takaisin alas. Jos tästä nyt joku viisaampi osais sanoa? Yliojennus vaiko eikö?

jättää se selkä vaan suoraan ja vetää lavat taakse. tuossa yliojennuksessa tulee kova paine nikamille ja tuskin se lihaksille aiheutuva rasitus tuossa enää kasvaa.

Itselläni on sellainen ongelma, että en pysty vetämään maksimirautoja. Siis voimien puolesta kyllä, mutta tulee muita ongelmia esim. rintaan sattuu, korviin sattuu, kurkkuun sattuu ja tulee limaa kurkkuun. Otan kyllä kunnolla happea ennen nostoa.

Tässä taannoin kävi niin että 140 tuli helposti, 145 lähti myös helposti, mutta puolessa välissä tulivat kuvaan nuo em. ongelmat, ja piti keskeyttää. Tuommoinen harmittaa melkoisesti, kun muuten pystyisi vetämään 160-170. Mitat on 170/58.

Zone-sarja -42%
pitäisikö tanko laskea aina maahan asti? itse tanko yleensä menee siihen polvien kohdalle... vaikuttaako se reenin tehokkuuteen???

Teenkö jotakin väärin kun mave ottaa paljolti vasempaan pakaraan?

Asento on kyllä sama kuin tekniikka kuvissa. Toisessa topikissa joku sanoi että jos se ottaa vain toiseen pakaraan niin se käy huonolla tavalla selkään.?

Mikä liike auttaa siihen,lämmittelyä ja venyttelyä? Jokin pakaroihin käyvä laite, apua auttakaa! :wall: :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no toi käsien ja jalkojen paikka riippuu vaan itse vetäjästä. nyrkkisääntönä se, että mitä suoremmalla selällä ja suoremmilla jaloilla pääsee vetämään, sitä enemmän rauta liikkuu

Teenkö jotakin väärin kun mave ottaa paljolti vasempaan pakaraan?

Asento on kyllä sama kuin tekniikka kuvissa. Toisessa topikissa joku sanoi että jos se ottaa vain toiseen pakaraan niin se käy huonolla tavalla selkään.?

Mikä liike auttaa siihen,lämmittelyä ja venyttelyä? Jokin pakaroihin käyvä laite, apua auttakaa! :wall: :(

Pelkästään arvuuttelen, mutta johtuisiko jatkuvasta samasta ristiotteen käytöstä? Eli jos vaikka on vasemmassa vastaote ja oikeassa myötäote joka kerta niin luulisin että jonkin verran vaikuttaa lihastasapainoon. Joku viisaampi voisi tosiaan valaista asiaa enemmän.

Edit: eipä enää mitään! :) Kiitos Kinpinin postauksen^ :)

Pitää tulla tänne purkamaan traumojaan. Vähän aikaa sitten törmäsin salilla ekan kerran kuuluisaan kissanselkämaveen. Pätevän kokoinen kaveri (tyylikkään näköisenä hieman paremmat vaatteet päällä ja trendikäs pipokin päässä) laitteli tankoon 120kg ja vyön päälle ja alkoi tekemään. Istuskelin vieressä ja katselin sivusilmällä että nytpä otetaan tekniikkaoppia hyvin treenanneelta kaverilta. Yllätys olikin suuri kun kaveri taivutti ala-asennossa selkänsä aivan kissaksi!!! Katoin että mitäv***** nyt tapahtuu. Ja siitä se alko vääntämään sitä tankoa hitaasti ylöspäin. Teki kolme ykköstä parin minuutin palautuksilla ja nakkas aina seuraavaan jotai 2,5kg lisää.

Teki aidosti pahaa katsoa siinä vieressä ja odottaa että milloin kuuluu naps ja kauhea huuto. En oikein saattanut katsoa koko suoritusta loppuun vaan oli pakko kääntää katse pois kun aloin voimaan pahoin! Meinasin jopa keskeyttää hänet että ajattele nyt hyvä mies mitä oikein teet, sähän kuolet tuohon, mutta en kehdannut. Viimeinen silaus tekniikassa oli tosiaan se vyö joka repsotti käyrän selän takia ihan päin helvettiä eikä varmasti auttanut mitään vaan enemmänkin sattui mahaan...

Mutta jokainen tavallaan. Sai treeninsä tehtyä ja varmasti monia lihaksia kipeäksi, ja kaverihan oli joka tapauksessa huomattavasti minua paremmassa kunnossa :(

Mitenkäs jalkojen leveys, pitääkö käsien osoittaa kohtisuoraan alas vai vähän sivuille?
Jalat saa olla melko kapealla, selvästi kapeammalla kuin kyykyssä. Jos jalkateriä kääntää hiukan ulospäin, saa lantion tiputettua helpommin "väliin". Kädet mahdollisimman lähellä luonnollista asentoa, eli kun seisoo normaalisti ja antaa käsien roikkua sivulla. Mutta mieluummin hiukan leveä kuin liian kapea ote.

tuo ilmaan jättäminen toistojen välillä kehittää eniten alaselkää ja keskivartaloa kun ne ei pääse rentoutumaan toistojen välillä, eli jos on heikko keskikroppa niin ei saa pamauttaa välillä maahan asti tankoa

ja jos on hyvä vetokunto, nivusten venyttelyllä voi saada kymmeniä kiloja lisää tulokseen kun saa lantion venymään parempaan kulmaan vetää

Pitää tulla tänne purkamaan traumojaan. Vähän aikaa sitten törmäsin salilla ekan kerran kuuluisaan kissanselkämaveen. Pätevän kokoinen kaveri (tyylikkään näköisenä hieman paremmat vaatteet päällä ja trendikäs pipokin päässä) laitteli tankoon 120kg ja vyön päälle ja alkoi tekemään. Istuskelin vieressä ja katselin sivusilmällä että nytpä otetaan tekniikkaoppia hyvin treenanneelta kaverilta. Yllätys olikin suuri kun kaveri taivutti ala-asennossa selkänsä aivan kissaksi!!! Katoin että mitäv***** nyt tapahtuu. Ja siitä se alko vääntämään sitä tankoa hitaasti ylöspäin. Teki kolme ykköstä parin minuutin palautuksilla ja nakkas aina seuraavaan jotai 2,5kg lisää.

Teki aidosti pahaa katsoa siinä vieressä ja odottaa että milloin kuuluu naps ja kauhea huuto. En oikein saattanut katsoa koko suoritusta loppuun vaan oli pakko kääntää katse pois kun aloin voimaan pahoin! Meinasin jopa keskeyttää hänet että ajattele nyt hyvä mies mitä oikein teet, sähän kuolet tuohon, mutta en kehdannut. Viimeinen silaus tekniikassa oli tosiaan se vyö joka repsotti käyrän selän takia ihan päin helvettiä eikä varmasti auttanut mitään vaan enemmänkin sattui mahaan...

Mutta jokainen tavallaan. Sai treeninsä tehtyä ja varmasti monia lihaksia kipeäksi, ja kaverihan oli joka tapauksessa huomattavasti minua paremmassa kunnossa :(

:offtopic:

tuli ihan mieleeni yks jätkä jonka kyykky näytti enemmän hyvää huomenta - liikkeeltä

mutta tosi iso kaveri se oli ja vetäs about 230 kilolla pari toistoa suht kevyen näkösesti

Eilen tuli huomattua, kuinka valtava ero on myötä- ja ristiotteen välillä. Olin tähän asti tehnyt mavea myötäotteella, kunnes viikko sitten 2x6x95:ssä alkoivat voimat loppua näpeistä kesken. Tällä viikolla päätin sitten kokeilla ristiotetta 97,5 kilon kanssa, ja sarjathan sujuivat kuin tanssi. Oikeastaan liike ihan kokonaisuudessaankin oli mukavamman tuntuinen, kun ei tarvinnut keskittyä otteen pitoon.

Eilen tuli huomattua, kuinka valtava ero on myötä- ja ristiotteen välillä. Olin tähän asti tehnyt mavea myötäotteella, kunnes viikko sitten 2x6x95:ssä alkoivat voimat loppua näpeistä kesken. Tällä viikolla päätin sitten kokeilla ristiotetta 97,5 kilon kanssa, ja sarjathan sujuivat kuin tanssi. Oikeastaan liike ihan kokonaisuudessaankin oli mukavamman tuntuinen, kun ei tarvinnut keskittyä otteen pitoon.
Juu näin on. Itse teen yleensä sataseen asti myötäotteella ihan vaan näppivoimien kehittämisen takia. Jo 10 x 100 tekee tiukkaa että tanko pysyy näpeissä myötäotteella, kun ristiotteella ei maksimeissakaan ole koskaan ollut ongelmia näppien suhteen.

Back
Ylös Bottom