Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
finviking sanoi:elikkä olen yrittänyt saada maastaveto tulosta nousuun mutta turhaan :wall: joten laittakaapa mulle sellanen ohjelma mikä toimii... kiitos....
twinlab sanoi:Kuinka kauan olet treenannut ja mitkä tulokset? Aloittelijan on turha lähteä mitään HC-maastaveto treeniä harrastamaan, mutta jos treenaamisesta on jo kokemusta niin sellaistakin voi kokeilla. Mitenkä sitten olet yrittänyt sitä nostaa ja millä ohjelmalla? Kuinkas ruokailut?
finviking sanoi:oon reenannu kohta kuus vuotta ja oon nostanu joku pari vuotta sitten 200kg
mutta nyt ei enää tunnu vanha ohjelma toimivan se on sellanen pyramidi hässäkkä... ja ruokailusta se ei pitäis olla kiinni kun on tullu syötyä melkein kaikki mitä oon kiinni saannu... :kippis1:
Joo esimerkiksi A maanantaina, B keskiviikkona ja C perjantaina.Jukka81 sanoi:mitä tarkoittaa 5a,5b ,5c.. viikko 5 ja..?
kolme harjoitusta viikkoa kohti esim. vetoa??
MHa sanoi:Laiskana ja aerobisesti huonokuntoisena pakko kysyä. Kuka vetää kolmannen viikon 3c 8*5 80%:lla??
Onko joku onnistunut?
Luinko huonosti vai ymmärsinkö väärin kolmannella viikolla maastaveto kahdeksan (8) viiden (5) toiston sarjaa 80% ohjelmaa aloittaessa testatusta maksimiykkösestä?
Taidan siirtyä postimerkkien keräilyyn.
MHa sanoi:Laiskana ja aerobisesti huonokuntoisena pakko kysyä. Kuka vetää kolmannen viikon 3c 8*5 80%:lla??
Onko joku onnistunut?
Luinko huonosti vai ymmärsinkö väärin kolmannella viikolla maastaveto kahdeksan (8) viiden (5) toiston sarjaa 80% ohjelmaa aloittaessa testatusta maksimiykkösestä?
Taidan siirtyä postimerkkien keräilyyn.
Onhan tuo kova suoritus mutta varmasti ihan mahdollinen kun kehitys on huimaa tuossa iässä ja se on tehty 6 viikkoa ohjelman aloituspäivästä.MHa sanoi:6*5 85%. Ei voi Twinlabille muuta kuin
finviking sanoi:elikkä olen yrittänyt saada maastaveto tulosta nousuun mutta turhaan :wall: joten laittakaapa mulle sellanen ohjelma mikä toimii... kiitos....
devil666 sanoi:onko ludvig mitenkä hyvin tullu lisää voimaa tuolla ohjelmalla?eikö 2x5 ole liian vähän?