Ptrui ptrui! Trooolli trolli trolli! Tuu syömään kädestä, sedillä on leivänmuruja. Hyvä tredi, pitkäikäsyyden tuntua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä, että sentään video herättää keskustelua. Ollaan muuten kohtuullisen hyvässä kunnossa molemmat, kun ikä huomioidaan, se fakta. Olemme pärjänneet hyvin tähänkin asti ja tosiaan se 15v. ilman loukkaantumisia.
Taivas varjele, mikä tekniikka. teki ihan pahaa katsoa, näytän ite varmaan samalta :D
Olikos tämä nyt sitä crossfittiä?
Googlebooksissaon skannattuna näytteitä, ja yhtä käsittämätöntä kamaa ne ovat kuin nämä videotkin. Fontti on yhtä isoa kuin lastenkirjoissa, ja teksti on vasemmalle tasattua tavuttamatonta pötköä - pahimmillaan riville mahtuu kolme sanaa.
Esimerkkiä soljuvasta proosasta (kirjasta Pispalan riivaaja):
Kato perkele, turkulaisia.
Mutta huolimatta tästä 23 julkaistua omakustannekirjaa ja ihan kivasti on myyty ja on myös säännöllinen ostajakunta. (fanit), joten tältä pohjalta....
Paska threadi, hyvää(?) mainosta, vitun moni lukee ja sormet syyhyten googlettaa niitä kirjoja -> myynti kasvaa(?) -> profit?
Olet ilmeisesti kirjoittanut myös voimaharjoittelukirjan. Puhutaanko kirjassa tästä "rautarunnaus" treenityylistä ja mikä tuossa tyylissä on ideana?
Näinhän se homma etenee. :dance2:
Itse en tätä keskustelua aloittanut, joten siitä ei voi syyllistää.:wtf:
Kirjan lukemalla saa vastauksen.;)
Kirjan lukemalla saa vastauksen.;)
Mä oon aina sanonu, että jossain hauiskäännössä ja vipareissa ja vastaavissa ei ole pikku cheatista kuin hyötyä, mutta ei jumalauta :wtf: Toi ei edes ollut enää hauiskääntö.
Hyvä tyyli, jos haluaa hajottaa selkänsä.