Maastaveto repivällä tyylillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvä, että sentään video herättää keskustelua. Ollaan muuten kohtuullisen hyvässä kunnossa molemmat, kun ikä huomioidaan, se fakta. Olemme pärjänneet hyvin tähänkin asti ja tosiaan se 15v. ilman loukkaantumisia.

Tossa taljassa saa vielä isommat raudat liikkeelle kun ottaa siihen vaikka jonkun kaverin vielä mukaan.

Hyvältähän tuo näyttää ja varmasti tuntuma on kohdillaan. Löytyisiko sinulta Tamppaaja lisää treenivideoita joista voisi me vähän kokemattomammat ottaa mallia omiin suoritustekniikoihimme?

Tää on "Rauta runnausta" (sic). On ollut salikomediaketjuissa esillä ennenkin. Nämä takakansitekstejä myöten apinasuomella ja -englannilla kirjoitetut vihkoset ovat kuorrutus kakun päällä. Googlebooksissa on skannattuna näytteitä, ja yhtä käsittämätöntä kamaa ne ovat kuin nämä videotkin. Fontti on yhtä isoa kuin lastenkirjoissa, ja teksti on vasemmalle tasattua tavuttamatonta pötköä - pahimmillaan riville mahtuu kolme sanaa.

Esimerkkiä soljuvasta proosasta (kirjasta Pispalan riivaaja):

Jarkko naputteli auton nahkaista rattia
sormillaan ja odotteli valojen vaihtumista.
Pyyhkijä oli sellaisella säädöllä, että pyyhkijät
pyyhkäisivät ikkunaa aina pienen ajan kuluttua,
oli muuten aivan hiljaista, ei edes autoradiota
Jarkko ollut viitsinyt laittaa päälle, koska
yöohjelma oli niin puuduttavaa kuunneltavaa.

Hyvä tyyli, jos haluaa hajottaa selkänsä.
Joo. Yhden ainoan treenarin olen nähnyt tekevän huonommalla tekniikalla, kun joku nuori uusnatsi takavuosina Oulun Linnanmaan urheilutalon salilla yritti väkisin hajoittaa selkänsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon aina sanonu, että jossain hauiskäännössä ja vipareissa ja vastaavissa ei ole pikku cheatista kuin hyötyä, mutta ei jumalauta :wtf: Toi ei edes ollut enää hauiskääntö.

Hyvä, että sentään video herättää keskustelua. Ollaan muuten kohtuullisen hyvässä kunnossa molemmat, kun ikä huomioidaan, se fakta. Olemme pärjänneet hyvin tähänkin asti ja tosiaan se 15v. ilman loukkaantumisia.

Sen verran tähän täytyy kommentoida, että videon laittaja tamppaaja on tuolta foorumilta, mitä en saa tässä vissiin mainita?
Ei liity mitenkään videon henkilöihin, joten tämä korjaus tässä kohtaa. Minun video tämä.
Tamppaaja ei myöskään kuulu tuttavapiiriini ja olisi suotavaa esiintyä ihan itsenään.
Etukäteen kiittäen.

Muuten ei kommentoitavaa, alkuvideo on ollut täällä jo pari kertaa aikaisemmin, 2007 ja olisko ollut 2010, en muista enää tarkkaan.

Kiva kun kiinnostaa.

Millasessakohan kunnossa olisitte, jos treeni olisi ollut..noh, vähen vähemmän päin helvettiä? Kysyn vaan...

Millasessakohan kunnossa olisitte, jos treeni olisi ollut..noh, vähen vähemmän päin helvettiä? Kysyn vaan...

Et varmaan tuosta ylempää ymmärtänyt?

Nimimerkillä Tamppaajalla ei ole mitään tekemistä tämän videon henkilöiden kanssa, on omatoimisesti linkittänyt kyseisen videon, joten...

Mulla täällä ihan oma tunnus Rautarunnari ja ainoa jota käytän.

Suositut

Back
Ylös Bottom