Kukaan ottanu Coanin ohjelmaa??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alotin tekee mavee kunnolla 90 kilosta 3x5 ja pääsin 125 kiloon kunnes alaselkä kipeyty melkolailla ja flunssa iski. Tänään tein mavea ekan kerran flunssan jälkeen 3x5 120 kilolla ja alaselkä taas hieman oudosti kipeä. Mulla ei pysy tanko koko toiston ajan lähellä jalkoja vaan siinä kohassa kun alotetaan selällä suoristaa niin tanko karkaa eli ei pysy jaloissa kiinni, voisko tossa olla selitys kun parina viimekertana alaselkä kipeyty oudosti? 2-jakonen ohjelma käytössä ja mavea on kerran viikkoon, miten mun kannattas tästä eteenpäin jatkaa kun stoppi tuli 125 kilon sarjapainoissa?
Ketjuja mukaan jos salilta löytyy.Itellä toi maastaveto ei oo paljoo noussu 2vuoden aikana. nostan sumo otteella. Maastavedon ongelma on irrotus. Millä irrotusta on hyvä treenata? Muutakun seisomalla pukilla. Läihnnä apuliikkeitä haluisin kuulla. Ja sitten selityksen niistä liikkeitä. Mulle ei hienot nimet sano mitään.
Sit vielä tosiaan jääny siihen 200kg. Mutta pukeilta vedettäessä tulee 250-260 eli selässä on hiukan enemmän potkua. Kyykky on kehittynyt tasaisesti ja siitä tulee pohjalta 190kg.
Ongelmana on takareidet perse. Huonot luonnostaa.