Maastaveto Gallup

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli paljonko saitte Vedettyä Maasta eka kertaa kun kokeilitte :D

Ite sain 160kg 18vuotiaana :itku: Mutta sen jälkeen meniki 1½vuotta ja 260kg:rock: ikinä en kerinny 300 rautoihin :wanha:

100 kiloa, reilu vuosi sitten. Takana oli 5min perehdytys tekniikkaan. Enempiä uskaltanut kun tuokin tuntui selässä ilkeältä. Mahtoi olla ruma nosto.

Tossa joku vajaa 2v sitten, just ku alottelin treenausta, koululla kaverit oli kasannu niin paljon painoa ku koulun romutankoon sai ja käskivät että vetäseppä siitä ja kyllähän sitä piti kavereille näyttää ja naama punasena sitte paino ylös. 135kg tais olla ja sitä ennen en ollu vielä kertaakaan mavea testannu, tekniikkaa ei kylläkään ollu ja nosto meni aika suorinjaloin maastavedoks :)

joskus puoltoistavuotta sitten tais olla 100-110kg ja varmasti todella rumalla tekniikalla. treeniä oli takana mutta mavee ei.

Mä en tajuu näitä hemmoja, ite kun otin mavea ekaa kertaa niin sitä sarjaa tehtiin jollain 50:llä, täällä jengi ottaa ekassa reenissä 160:llä sarjaa. No mä oonkii vaan heikko.

ikinä en oo ykköstä ottanu mutta ekalla kerralla kun treenasin mavea taisin tehdä sarjat 10,12,15x100 +joka sarjaan superina selänojennuksia sama toistomäärä. tästä nousuun ------->

-Marchi- sanoi:
Mä en tajuu näitä hemmoja, ite kun otin mavea ekaa kertaa niin sitä sarjaa tehtiin jollain 50:llä, täällä jengi ottaa ekassa reenissä 160:llä sarjaa. No mä oonkii vaan heikko.

Heh.. Oon huomannut saman ilmiön. Keskimääräinen pakkislainen ottaa eka kerralla 100kg penkistä, 150kg kyykystä ja vetää maasta 170kg. 2 kk treenin jälkeen jokaiseen tulee vielä 30kg lisää. :D

Edit. Ite taisin vetää 110kg kun ekan kerran kokeilin.

9. luokalla eli 2 vuotta sitten ensimmäisen kerran kun koitin taisi mennä 95kg jos oikein muistan. Ja 1½kk sitten yritin niin meni 130kg. Polvien korkeudelta koitin myös meni 145kg.

Edit: muistin väärin, täytyy korjata 137,5kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä tule aloituspainoja mieleen, mutta kun treeniä oli kokonaisuudessaan tasan 6kk takana, oli mave kahden reiluhkon kokispullon verran :kippis1:

.. ja nyt dieetti menossa niin varmaan puolet tosta.

treenaamisen aloitin 8. luokalla, mutta mavea taisin kokeilla joskus 9-vuotiaana ensimmäisen kerran. 100 kilua tais mennä silloin. ja mitä nyt mieleen tulee niin tekniikka oli aivan räkänen... :lol2: nyt reilu 2 vuotta treeniä niin menee 180 killoo :) 200 tavoitteena :D

Ekalla kerralla 100 kiloa, ja teki selässä kipeää...mutta kun opin tekniikan ni puolen vuoden päästä 180, taisin vetää n.10 kertaa tona aikana. Olen huomannut, että kun kyykky paranee ni paranee vetokin.

Ekan kerran kokeilin maveykköstä kun treeniä oli takana about vuosi, silloin meni huimat 135 kiloa muistaakseni, mavetreeniä takana muutamia kuukausia. Sen jälkeen en ole mavea tehnyt :D alaselkä on nykyään sen verran altis loukkaantumisille.

edit: tekniikka ainakin oli ihan kohdallaan sentään :D

Meitsi kokeili tänään maastavetoa ekaa kertaa eläissäin valmentajan johdolla. Tyttöselle sopiva aloituspaino oli 40 kg ja sillä tekniikka pysyi nättinä. Liike tulee jatkossa vakiohjelmaan, joten saa nähdä millon pääsee tuplaamaan painon :evil:

12x60kg tein ekalla kerralla kun kaveri oli kuudellakympilla lammitellyt ekana. On tuosta noustu kun nyt menee 250lbs, tosin treenia varmaan reilu vuos valissa.

E: eipa saanu selityksista taas mitaa selvaa

Joku kuukausi pari sitten kokeilin ensimmäisen kerran mavea kun lisäsin sen ohjelmaan ja olihan se maksimi sitten pakko koittaa. Lämmittelyjen jälkeen kokeilin eka 100 se oli suht kevyt sitten 140 nousi naama punasena ja silmisä tähtiä näkyen, enempää en koittanutkaan. Niin ja treeniä oli vähän päälle vuosi takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom