Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olkapäät taakse ja rinta ulos, koko noston ajan. Jos olkapäät pääsee roikkumaan nii tanko painaa sit vitusti.
"ota hyvä ote tangosta, molemmat kädet karhennuksella. Pidä olkapäät rentoina."
Olen myös kuvitellut että hyvä veto menee niin että yläselkä,olkapäät ja kädet ovat mahdollisimman rentoina... Mene ja tiedä näistäkin sitten.
Oikein olen koittanut pitää velttoina käsiä/olkapäitä. Parhaillaan menossa semmonen tekniikan parannuskausi vetoon, tuskin tuottaa tulosta mutta koitetaan kuitenkin, en sitten tiiä oikein miten lähtiä parantaan jos tuo yläkropan löysäksi veto ei ole sitä parannusta. alaselkää koitan pitää aina suorana mutta sekään ei oikein onnaa mutta sehän selittyy huonolla korsetilla.
Neuvoja on erilaisia. Ite vedän olkapäät takana mutten kumminkaa lavat yhessä. Ei roiku tanko ja saa helpommi vedettyy sisääpäi.
''Mutta sitä olen ihmetelly, että miten hitossa voidaan pitää yläselkä pyöreänä ja alaselkä suorana niinkuin parhaassa vetotekniikassa kuuluisi olla''
Olen myös kuvitellut että hyvä veto menee niin että yläselkä,olkapäät ja kädet ovat mahdollisimman rentoina... Mene ja tiedä näistäkin sitten.
Oikein olen koittanut pitää velttoina käsiä/olkapäitä. Parhaillaan menossa semmonen tekniikan parannuskausi vetoon, tuskin tuottaa tulosta mutta koitetaan kuitenkin, en sitten tiiä oikein miten lähtiä parantaan jos tuo yläkropan löysäksi veto ei ole sitä parannusta. alaselkää koitan pitää aina suorana mutta sekään ei oikein onnaa mutta sehän selittyy huonolla korsetilla.
Rinnalleveto on paras apuliike maastavetoon!
''Mutta sitä olen ihmetelly, että miten hitossa voidaan pitää yläselkä pyöreänä ja alaselkä suorana niinkuin parhaassa vetotekniikassa kuuluisi olla''
Tota jäin miettii. Omasta mielestä ei todellakaan paras, mut selkä pyöreenä jalat suorana on kovia rautoja vedetty :D
Vyön käyttö ei ole välttämätön. Ei todellakaan, meijä salil reenaa kaveri joka on vetäny alle sata kilosena 355 maasta ilma vyötä ;)
e. Typo
Mulle on asioista enemmän tietävä opettanu, et selkä suorana. Kumminki kaveri vetäny 100kg sarjaan 355kg...
Mut vetäkää niin miten se rauta liikkuu parhaitten. Jos nousee enemmä selkä pyöreenä nii antakaa mennä vain.
Esim. Koklyaev on viimeaikoina vetänyt kovia rautoja tuolllaisella pn-tekniikkaa muistuttavalla tyylillä.
Näinhän se on. Ei tekniikkaa voi opetella, se tulee voiman mukana.