Maailman kaunein nainen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Menee Angelina Jolie - Jennifer Lopez - Laetitia Casta osastolle ääni itseltänikin! Anna Falchi on myöskin mainio. Tässä minikuva jossa tyyppi näyttää mielestäni hyvälle jopa paplarit päässä ja rööki huulessa. Se on jo taitavaa. :D

4.jpg

Mun ääneni menee ehdottomasti, kuten avataristakin näkyy, Angelina Jolielle.. :kuola:
Äärettömän kaunis, ja jottei mene ihan pinnalliseksi, niin myös todella lahjakas. :D

Angelina%20Jolie7.jpg

1003_Jolie-thumb.jpg

Kakkossija onkin jo vähän kinkkisempi, mut kyllä se kääntyy Scarlett Johanssonin puoleen.

Ava Gardner

ja Kim Novak

sekä tuo edellä mainittu Grace Kelly ovat todella kauniita. Muita kauniita naisia ( mutta ehkä kuitenkin enemmän "seksikkäitä" ) ovat mm. Monica Bellucci , Sofia Vergara , Sophia Loren & Brigitte Bardot. Kaikkihan ovat tietysti aivan hiirmuisen kauniita, mutta Avassa ja Kimissä on jotain ihmeellistä ja salaperäistä ja "perinaisellista" joten ääneni menevät heille . :) Ja Audrey Hepburn ja Juliette Binoche on sellasia söpönherkän kauniita . :)

Jennifer Connelly :haart: Näytellyt mm. Requiem for a Dreamissa ja Beautiful Mindissa. Kaunis ja persoonallisen näköinen nainen.

Tosi monta kaunista naista onkin jo mainittu, mutta yhden vielä lisäisin.

Tässä mielestäni liki täydellinen kombo naisellisuutta, tyylikkyyttä ja seksikkyyttä (malli on siis Karen Mulder, supermodel):

Liitteet

• Karen1.webp
    Karen1.webp
    2,4 KB · Katsottu: 1 580
  • 5.webp
    5.webp
    32,8 KB · Katsottu: 6 102
Ann sanoi:
Mun ääneni menee ehdottomasti, kuten avataristakin näkyy, Angelina Jolielle.. :kuola:
Äärettömän kaunis, ja jottei mene ihan pinnalliseksi, niin myös todella lahjakas. :D

Jolie on lahjakas. Tomb Raiderit eivät tee hänelle oikeutta ollenkaan. Katsoin vasta vanhan leffan Gia, ja Jolie on aivan loistava siinä. Ja niin kaunis että teki kipeää... ;)

Monen sinänsä kauniin julkkiksen kauneus on "tyhjää" kun henkilöstä puuttuu sielu kokonaan. Monessa tv-sarjassa on näitä "koristeita" joista kukaan ei jaksa kiinnostua. Tuo aikaisemmin ketjussa mainittu Mia Kirshner taas on periaatteessa aika tavallisen näköinen, mutta karismaa, kiehtovuutta ja vetovoimaa on vaikka muille jakaa :piis: .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhtä#Hauista sanoi:
Kukaan ei vissiin oo maininnu Marika Fingerroosia? :D ihan järkyttävä usch!

Haha, älä edes vitsaile siitä, Fingerroos ei kuulu millään lailla tähän threadiin, se on ihan ällöpöllö :D

Eipä tuo Kate Winsletkään paha ole.. :D

8cf9f04985.jpg

KATE-WINSLET-WEARING-A-LANA.jpg

Winsletin leffoista kannattaa muuten ehdottomasti silmäillä David Galen elämä. :rock:

meg ryan on myös aika ihku. hiukset ainakin ovat AINA olleet huiput, riippumatta siitä millaiset ne ovat :) ja en tiedä sitten livenä, mutta valitsemansa roolihahmot ovat olleet mulle mieluisia hiukan boheemeja ja höpsöjö, mutta päättäväisiä ja älykkäitä naisia. *haaveilee*

Zone-sarja -42%
Ihana toi androidin postaama Kate Bosworthin kuva :eek: Jostain syystä mulle tuli tosta mieleen Naomi Watts ja Laura Elena Harring Mullholland Drivessa :

Ja Jean Seberg

Mä taidan pitää herkän mystisistä naisista :lol2:

Tässä mun lista, en tosin osaa laittaa paremmuusjärjestykseen. Kaikki miellyttää silmää eri tavalla. Angelina urheilullinen ja raju, Kylie niin siro , Marilyn kaunis ja naisellinen. ;)

Liitteet

• angelina.webp
    angelina.webp
    13,2 KB · Katsottu: 2 724
  • kyllitäti.webp
    kyllitäti.webp
    21,8 KB · Katsottu: 325
  • marilyn.webp
    marilyn.webp
    2,7 KB · Katsottu: 1 888

Latest posts

Back