Maailman kaunein nainen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mun silmissä tällä hetkellä kaikkein kaunein on Linda Fodor..Sillä tuntuu kaikki olevan just niinkuin haluaisin itselläni olevan:worship: . Sopusuhtaiset lihakset, nätit kasvot ja tosi upee tukka. Mutta Angelina Jolie kuuluu myös naisihanteisiini. Ainakin omalla kohdalla tuntuu, että kaunein ihminen on juuri se ketä sillä hetkellä ihannoi:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
morgaise sanoi:
Ehdottomasti julkkiksista Angelina Jolie. Ei-niin-tunnetuista ystäväni Thuleia, joka saa aivan vapaasti hirttää mikäli tästä ottaa nokkiinsa. Kuka sanoo ettei pyöreämmät tytöt voi olla kauniita?
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Thuleia
Kappas, Thuleia vanha kamu :) Oispas mukavaa kuulla tyttelistä jos vaan tällä palstalla sattuupi pyörimään *vinkvink* :love:

Kerrohan ainakin kovasti terveisiä! Eiköhän se tunnista mut... ;)

Gillyanne sanoi:
....
ga113.jpg

:offtopic:

Mutta Gilly mä vaadin että pistät ton kuvan takas avatarekseks! Se oli ihan ykköstä ja kuuluu sulle! :whip:

ZannaZ sanoi:
Mutta Gilly mä vaadin että pistät ton kuvan takas avatarekseks! Se oli ihan ykköstä ja kuuluu sulle! :whip:

Laittaisin mielelläni, mutten osaa pienentää tuota kuvaa tarpeeksi kuvanlaadun kärsimättä :(

Jatkan offtopicointia ja totean että olipas karkea ja rääpistelty pienennys lepexiltä, ei millään pahalla. :rolleyes: Tässä versio, täyttää kokovaatimuksen sekä pikseleinä että kilotavuina.

PS: Gillian on eittämättä mualiman imukkaimpia "tätejä", joten olen avatarille hieman kade. Omani on sieltä lopusta top kympistä. ;)

Liitteet

• ga1132.webp
    ga1132.webp
    3,1 KB · Katsottu: 797
:offtopic:

Seuraava avatarsuunnitelmani meni näköjään puihin, kiitos Aerynin. Löydyt mun postaamana joltain aiemmalta sivulta :D

Terveisin nimimerkki "Farscapemaraton jatkuu toista viikkoa virastoaikojen ulkopuolella".

Ultimecia sanoi:
Seuraava avatarsuunnitelmani meni näköjään puihin, kiitos Aerynin. Löydyt mun postaamana joltain aiemmalta sivulta :D

Terveisin nimimerkki "Farscapemaraton jatkuu toista viikkoa virastoaikojen ulkopuolella".
Sori. :love: Ajattele näin päin: pahempi olisi, jos se maratoni jatkuisi virastoaikojen sisäpuolella?

Terv.nimim. miksei SubTV jo osta sitä minisarjaa. Prqle. (On nähty miljoonaan kertaan, mutta ukkelille... :))

Mä oon jääny kyll Demi Mooren koukkuun, nähtyäni ensimmäisen kerran GI Jane leffan, nainen näytti ilman hiuksiakin mahtavalta ja vartalo.. kyllä! Demi ei petä.
Angelina kuuluu kans siihen sarjaan joka on kaunis, tilanne mikä tahansa. Kuvia kattellessa ennen kuin pääsin loppuun asti, olisin voinu kasvattaa listaani hyvinkin paljon.. mieleen jäi mm täydellisten naisten eva, kaunis!

:offtopic: Miten ihmeessä joku on suomentanut despered housewifes täydellisiksi naisiksi??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aeryn sanoi:
Sori. :love: Ajattele näin päin: pahempi olisi, jos se maratoni jatkuisi virastoaikojen sisäpuolella?

Terv.nimim. miksei SubTV jo osta sitä minisarjaa. Prqle. (On nähty miljoonaan kertaan, mutta ukkelille... :))

Mullahan se maraton voisi jatkuakin kun olen päivät kotona "opiskelemassa", mutta avo nostais metelin. Se ei onneks tekstejä tartte, joten Peacekeeper wars on kanssa kovassa kulutuksessa. Mietin itekin että mikä järki tässä on kun suurimman osan jaksoista osaa jo ulkoa, mutta... se on vaan niin hyvä!

Sitä paitsi Scorpius rules :rock:

---end of :offtopic:

Laitetaan sekaan pari suomalaista. Olen tykännyt hirmu kauan Laura Malmivaaran ja Tiina Lymin ulkonäöstä - en sitten tiedä, ovatko maailman kauneimpia kuitenkaan.

MalmivaaraLaura1.jpg

lymi.jpg

Zone-sarja -42%
Niin ja IRINA BJÖRKLUND!!! :haart: Siinä naisessa on todella Sitä Jotain! Wau!

Ja jo aiemmin tässäkin thredissä mainittu Eva Wahlström. Wau, mikä mimmi! :)

lewe sanoi:
Niin ja IRINA BJÖRKLUND!!! :haart: Siinä naisessa on todella Sitä Jotain! Wau!

Ja jo aiemmin tässäkin thredissä mainittu Eva Wahlström. Wau, mikä mimmi! :)

Samaa mieltä. Mutta Irinalla ja Evalla on hassut nenät. :D Evalla kai syystäkin...

Suomitytöistä myös Pamela Tola on hurjan nätti:haart: ...onko kukaan muuten huomannut, että Pamelalla on eriväriset silmät :D

Liitteet

• pamela2.webp
    pamela2.webp
    7,7 KB · Katsottu: 3 179
liv rules...

en tiedä onko tätä jo täällä enkä jaksa selailla kaikkia läpi...

anyway, vaikka aina olenkin katkera ja kateellinen ollutkin "täydellisille" ja kauniille (voiko noin sanoa?!) ihmisille, liv tylerille olen ollut "hyvällä tavalla" kateellinen... onneksi ei ole isukkiinsa tullut...

Liv_Tyler.jpg

toivottavasti tuo mun kuvan laittaminen onnistuu tänne, jos ei niin todenäköisesti näätte kuvan paikalla osoitteen, katsokaa kuva sieltä...

mä oon pro... :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom