Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.aishwarya-rai.com/moods/mash07.jpgsnowball sanoi:Aishwarya Rai, Miss World 1994.
Mä olen miettinyt tätä samaa joskus, koska noin yleisesti kun katson naisia, niin usein silmää miellyttävät pienet, sirot ja tyttömäiset naiset - vähän kuten minä itse Varmaan ihan hyvä tapa pysyä järjissään naisena kaiken ulkonäköhössötyksen keskellä on muokata tiedostamattaan kauneusihannettaan lähelle sitä, minkä voi itsekin saavuttaa...vilma-liina sanoi:Tuosta SannaK:n listasta tuli mieleen, että onkohan niin, että naisten mielestä ne kauneimmat ovat jollakin tapaa arvostelijan itsensä näköisiä? Eli jos itsellä on pitkät kasvot, niin yllättäen lähes kaikki omasta mielestä kauniit ovat pitkäkasvoisia tms.
Tuossa mietin noita mun laittamia nimiä, ja kaikki ovat yllättäen tummia, suuri silmäisiä, pullea huulisia, eivätkä mitään kovin kaitakasvoisia.
Anonymity sanoi:Minusta taas: ZannaZ = Cameron Diaz, ainakin vähän
Tän unohdin mainita. Olin ihan myyty Lost in Translation -leffan nähtyäni :haart:K. Jung sanoi:Heti ensimmäisenä tuli mieleen Scarlett Johansson, joka vaan on niin tuijotettavan kaunis.
vilma-liina sanoi:Tuosta SannaK:n listasta tuli mieleen, että onkohan niin, että naisten mielestä ne kauneimmat ovat jollakin tapaa arvostelijan itsensä näköisiä? Eli jos itsellä on pitkät kasvot, niin yllättäen lähes kaikki omasta mielestä kauniit ovat pitkäkasvoisia tms.
Tuossa mietin noita mun laittamia nimiä, ja kaikki ovat yllättäen tummia, suuri silmäisiä, pullea huulisia, eivätkä mitään kovin kaitakasvoisia.