Maailman kaunein nainen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ekan kerran tulin tätä threadia katsomaan ja ehkä hieman yllätyin kuinka paljon naiset hehkuttavat samoja naisia kuten Angelina Jolieta jne.

Tässä omat suosikkini, sekä tumma että vaalea versioni kauneudelle :)

images501225_AnnaNicoleSmith8a.jpg

n35_jpg.jpg

n38_jpg.jpg

neve%20campbell%20.jpg

Po5-NeveCampbell-2.jpg

normal_neve.jpg

Hieman yllättynyt olen ettei kumpikaan heistä ole aiemmin mainittuna mutta monia muita nimiä on hoettu toistuvasti... Tai noh, Anna Nicole Smithistä en ole yllättynyt sillä onhan hänellä ollut kaikenlaisia kausia kauneutensa suhteen [silti kehuttakoon että harva nainen on niinkään upea 130kg+ painoisena kuin hän... silti oli kohtalaisen HOT, ainakin kasvoista jos ei muualta... Tästä kiitos: Hampaat ja huulet, kasvojen luusto, isot rinnat ja pituus jotka pelastivat ja korjasivat paljon...]. Anna Nicole on aina, jopa lihavana ollut tietynlainen seksisymboli ja minulle henkilökohtaisesti myös 'täydellinen nainen'. En sitten tiedä miksi mutta ehkä olen vain näitä Big Is Beautiful ihmisiä henkeen ja vereen :D

Neve Campbel taas edustaa sitä poikamaista kauneutta jonka ihme ja kyllä olen siivilästäni läpi päästänyt. Ei kovinkaan muodokas naisellisella tavalla, enemmänkin sporttinen mutta pidän tietyntyyppisestä luonnonkauneudesta jota hän edustaa. Jo nuorena tyttönä ihailin häntä Viiden Jutussa joka tuli telkasta, hän oli todellinen idolini :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En tiedä maailman kauneimmasta naisesta, mutta tämä neiti on kyllä mielestäni mahtava paketti. Kaunis ja upea upea ääni! Muutenkin fiksun oloinen. Tekee bisnestä musiikillaan ja näyttelemällä. Jättää bimboilut muille naislaulajille!
Mustat naiset :rock:

Brandy:

Viimeksi muokattu:
Karoliina100 sanoi:
Eva oli tänään Ruben & Joonaksessa MTV3:ssa. Hän tuo kyllä paljon positiivista peeärrää naisnyrkkeilylle. Hymynsä ja naurunsa vuoksi hän saa minunkin ääneni.
Kaikkea minäkin olen kirjoittanut. Ei olisi pitänyt katsella Tulikoetta. Nyt on pakko tunnustaa, Eva ei ole erikoisen kaunis, mutta hyvä nyrkkeilijä kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minun äänet eivät mene perinteiselle Angelina Jolie/Jessica Alba-osastolle. Angelinakin on toki kaunis nainen, mutta en häntä maailman kauneimmaksi tituuleeraisi, ne huulet on kuin laamalla konsanaan. En yleensäkään osaa ketään valita kauneimmaksi, nättejä naisia on maailmassa hurjan paljon ja kauneutta on niin monenlaista. Ja ennen kaikkea se on katsojan silmässä! :) Tummat naiset ovat kaiketi minun makuun, mutta ketään erityistä ei nyt tule mieleen.

Anastacia on kaunis ja "eksoottinen" pakkaus. :haart:

Zone-sarja -42%
Täältä lähtee äänet Jennifer Garnerille (ei pelkästään kasvojen vaan myös kropan ja tehokkaan Alias-roolin vuoksi), Demi Moorelle ja Claudia Schifferille (todellinen malli-ihminen: puhdas naapurintyttö josta saa luotua vaikka mitä upeita lookkeja).

Angelina Jolie saa minunkin äänen...On vaan niin upee ilmestys jotenkin.
Persoonalliset kasvot ja kroppa kunnossa. :)

Ärsyttää jotenkin tunnustaa olevansa kaikenmaailman elokuvamaailman ja kauneusihanteiden ja julkkishömpän uhri, mutta kun katsoin ensi kertaa jotain vanhaa espanjalaista elokuvaa telkkarista ajattelin, että tuo tummatukkainen nainen on ehkä maailman kaunein nainen. Ja se oli Penelope Cruz. Myös Almodóvarin Todo sobre mi madressa hän oli häikäisevä. Myöhemmin näin jotkut gaalahommelit, joita P oli juontamassa ja näytti ihan tavalliselta jenkkikaunottarelta, vaan vähän tummalta. Mutta ensivaikutelma ei koskaan oikein jättänyt mun mieltä.

025.jpg

010.jpg

S-T sanoi:
Mä olen miettinyt tätä samaa joskus, koska noin yleisesti kun katson naisia, niin usein silmää miellyttävät pienet, sirot ja tyttömäiset naiset - vähän kuten minä itse :rolleyes: Varmaan ihan hyvä tapa pysyä järjissään naisena kaiken ulkonäköhössötyksen keskellä on muokata tiedostamattaan kauneusihannettaan lähelle sitä, minkä voi itsekin saavuttaa...

Mulla se taitaa mennä päinvastoin. Etsin just sitä muista, mitä mussa ei ole. En myöskään pidä ihmisistä, jotka ovat liian samanlaisia kuin minä. Kuka nyt itseään haluaa katsella? Kyllä muhun vetoaa jokin erilainen...

Kattelin tuossa Beverly Hillsiä ja huomasin Vanessa Marcilin. Aivan uskomattoman kaunis nainen, vaikkakin hieman laihansutjakka.

Viimeksi muokattu:
No, kauniita naisiahan on useita, joten aika vaikeaa nimetä yhtä ja ainoata, sitä kauneinta. Mutta parhaat pisteet multa lähtee kyllä Angelina Jolielle, Penelope Cruzille sekä Tyra Banksille. :)

:haart:
eva-longoria-2-gm_l9.jpg
Eva Longoria on ihqu..Jessica Alba on myös aika kissa..

esni sanoi:
..mutta kun katsoin ensi kertaa jotain vanhaa espanjalaista elokuvaa telkkarista ajattelin, että tuo tummatukkainen nainen on ehkä maailman kaunein nainen. Ja se oli Penelope Cruz. Myös Almodóvarin Todo sobre mi madressa hän oli häikäisevä.
Samaa mieltä.
:offtopic: Almodóvarin elokuviin jäin jo vuosia sitten koukkuun ja ne naiset hänen leffoissaan on kokolailla persoonallisia (ulkonäöltäänkin :) )

Inkeri sanoi:
Almodóvarin elokuviin jäin jo vuosia sitten koukkuun ja ne naiset hänen leffoissaan on kokolailla persoonallisia (ulkonäöltäänkin :) )

Marisa Paredes (kuvassa) kuuluu kanssa tähän listaan; jotenkin nää yleisesti suositut tässä ketjussa ja muuallakin ei vastaa yhtään mun makua, jota siis on ne aiemmin mainitsemani (ja postaamani) Claudia Black, Anjelica Huston ja Lauren Bacall. No, miksei tämäkin kun miesmakukin on kerran karannut ihan lapasesta.

Liitteet

• aamm.webp
    aamm.webp
    12,3 KB · Katsottu: 379

Latest posts

Back
Ylös Bottom