Maailman kaunein nainen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Entäs Charlize Theron, Salma hayek ja Helena Christensen.. :thumbs:

Joku välkympi saisi laittaa kuvat...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jennifer Garner on mun mieleen :)

daredevil7.jpg

aliastv.jpg

Maailman kaunein nainen!

Jotenkin mä olen kaiholla katsellut Angelina Jolieta ... siinä on kaunis nainen. Jos sais valita kenen näköinen olisi edes päivän ... olisin mielelläni hänen näköisensä :rolleyes:

angelina_wp2.jpg

Tiger Girl sanoi:
Hmmm...kyllä mä annan ääneni Eva Wahlströmille. Angelina Jolie on myös kaunis, mut kyl Evan urheilullinen olemus vie voiton.
Eva oli tänään Ruben & Joonaksessa MTV3:ssa. Hän tuo kyllä paljon positiivista peeärrää naisnyrkkeilylle. Hymynsä ja naurunsa vuoksi hän saa minunkin ääneni.

jos en ole jo vastannut tähän.. angelina jolie on kyl alltime favourite :kuola: . niin järkyttävän kaunis. kerran kaveri sanonut että näytän siltä yhdessä kuvassa, taikka lähinnä sen roolihahmolta lara croftilta :hyper: :hyper: eikä siis mikään matkimiskuva todellakaan eikä mulla ole edes tummia hiuksia. scarlett johnsson on kanssa kyl tosi kaunis, samoin kuin toi alias-sarjan tähti jennifer jotain. aivan uskomaton kroppa mun mielestä :nolo: siinä on tän hetken top3 :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Angelina saa myös mun äänen:) Se on jotenkin erikoisella tavalla aivan mielettömän kaunis..Myöskin äsken mainitut Jennifer Garnier ja Scarlett Johansson ovat mielestäni erikoisen kauniita. Oooh..;)

Mun mielestä aika monikin nainen on kaunis, mutta Angelinan kauneutta olen kyllä ihastellut monet kerrat.

Britney, Beyoncé, Shakira, kaikki upeita musiikkivideoilla sekä kuvissa (ainakin kun ovat stailattuina ;) )

Jessica Albaa rupesin Googlettamaan, mutta tässä linkissä on mielettömästi upeita naisia.. Alba, Keira Knightley, Rachel Weisz, Liv Tyler, Famke Janssen, Natalie Portman, Jessica Biel... Kaikki mielettömän upeita. Sitten on tietysti mun ikisuosikki Jolie :haart:

Zone-sarja -42%
Angelina saa myös minun ääneni. Sekä se naisnäyttelijä, joka näyttelee Merlose Placessa Tayloria, mikä sen nimi nyt onkaan. Tajuttoman kaunis ja seksikäs nainen.

Miia-Maria sanoi:
Angelina saa myös minun ääneni. Sekä se naisnäyttelijä, joka näyttelee Merlose Placessa Tayloria, mikä sen nimi nyt onkaan. Tajuttoman kaunis ja seksikäs nainen.

Olisiko ollut Lisa Rinna (?).
Paljon omia suosikkeja täällä on mainittukin Anastacia, Anceliga Jolie ja Sarah Michelle Geller, mutta Sharon Stone joka kuuluu myös lemppareihin, näyttää muiden listalta puuttuvan.
Vilmiksen teoriaan osuvat sen suhteen, että miellän kaikki vahvoiksi itsenäisiksi naisiksi, jollain itsekkin ainakin kuvittelen olevani.

mulla on kaksi suosikkia ja molemmat sattumoisin näyttelee samassa sarjassa...

eli L-koodin Shane (ykköspalkinto) ja Jenny (kakkossija, erityisesti jos femmetyttää)

:)

Pattismurffiina sanoi:
L-koodin Shane (ykköspalkinto) ja Jenny
Aika ihania molemmat, mutta erityisesti Jenny :) Ei perinteisellä tavalla kauniita, mutta jollain erikoisella tavalla voi sanoa että säväyttää.

Edit... Millonkohan ne uudet jaksot alkaa? :worship:

Latest posts

Back
Ylös Bottom