Maailman kaunein nainen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anonymity sanoi:
Smart puhuu asiaa... Anastacia on kans aika upea. Sellainen seksikkään ja älykkään näköinen. Ja aivan ihana vatsa äänestä puhumattakaan... Ja maaliskuussa konserttiin!
Anastacia on upea. Ootko to vai pe menossa? Saas nähdä, vaikka törmättäis :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Carmen Electra saa pisteet täältäkin, kuin myös Linda Evangelista.
Yksi tosi kaunis on Nadia Björlin, eli Päivien viemää-sarjan Chloe. Itseasiassa hän on hyvin paljon samannäköinen kuin Carmen Electra.

bjorlin1101a_small.jpg

Emmah: Perjantaina ja valitettavasti piippuhyllylle 303-katsomoon.

Vielä tuli mieleen noita kaunottaria...

kinski_nastas017.jpg

Nastassja Kinski

[IMGhttp://www.celebwelove.com/Sophia_Loren/sophia_loren1.jpg][/IMG]

Sophia Loren

Raquel_Welch_262681.jpg

Raquel Welch

Ja "tuoreemmista" tytsyistä...

Jennifer_Garner-Arena4.jpg

Jennifer Garner

Koetanpas sittenkin sitä kuvan liittämistä... Tässä yksi kaunotar lisää:

carrieAM028.jpg

Eli siis Carrie-Anne Moss. Ei mikään varsinainen klassinen kaunotar, ja vähän laihanlainenkin, mutta jotain selittämätöntä säihkettä ja vetovoimaa hänessä on. Upea mimmi! :worship:

Aivan, Eva Wahlström on todella upea. Hänellä on mahtava persoonallisuus, vaatimaton ja nöyrä luonne, jotka korostaa hänen kauneuttaan. Mun mielestä atleettiset naiset ovat todella kauniita. Ja lisäksi vielä Beyonce. Todelllla kaunis nainen ja vielä äärettömän lahjakas monessa asiassa. Eikä pidä unohtaa tennispelaaja Serena Williamssia, aivan upea ilmestys! :eek:

Zone-sarja -42%
Tuo Vilma-Liinan mainitsema Nina Björlin on kyllä upea. Toinen tosi kaunis on mielestäni Jennifer Aniston:
aniston_headshot.jpg

Ja myös Jennifer Lopez:
jennifer-lopez-03.jpg

Suomalaisista sitten esimerkiksi Jaana Pelkonen:
jaanapelkonen.jpg

Tästä taisi tulla myös miehille aika viihdyttävä ketju ;)

Tässä yksi vähän tuntemattomampi, malli Nadja Auerman. Muita minua miellyttävän ulkonäön omaavia naisia ovat mm. Gwen Stefani (No Doubt), Tori Spelling (sarjasta Beverly Hills 90210) sekä suomalaisista Merja Larivaara.

Liitteet

• 4696-nadja-auerman.webp
    4696-nadja-auerman.webp
    19,7 KB · Katsottu: 2 096
Hippa sanoi:
Anonymity, kyllä, Sophia Loren on todella upea :)

9375120715438.jpg

Jepulis. Mutta muistaako tämä sukupolvi vielä Grace Kellyä? Ainakin yhtä upea ilmestys kuin Sohvi, mutta hänessä oli jotain vieläkin karismaattisempaa, syvempää, salaperäisempää. Kuvaa ei valitettavasti ole, löytäisikö joku sellaista tai sitten linkkiä?

Tämä nainen oli ehdoton suosikki teini-iässä. Joillekin Lancomen mainoksista tuttu, ja nykyisin hänet on nähty valkokankaallakin aika usein: Isabella Rossellini.

IsabellaRossellini.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täh? Mihinkäs se mun liittämäni Carrie-Anne Mossin kuva on kadonnut??? Eikös tuo kuvan liittäminen niin tehdä, että

Kokeillaanpas vielä uudestaan sitä kuvan liittämistä...

[mod]Poistin tästä tuon linkin, koska sieltä tulee troijalainen mukana. En tiedä, mitä tuolle ylemmässä postauksessa olevalle linkille tapahtui. -vilmis [/mod]

Laitanpa vielä linkin tuohon kuvaan:

SannaK sanoi:
Tässä yksi vähän tuntemattomampi, malli Nadja Auerman. Muita minua miellyttävän ulkonäön omaavia naisia ovat mm. Gwen Stefani (No Doubt), Tori Spelling (sarjasta Beverly Hills 90210) sekä suomalaisista Merja Larivaara.

Tuosta SannaK:n listasta tuli mieleen, että onkohan niin, että naisten mielestä ne kauneimmat ovat jollakin tapaa arvostelijan itsensä näköisiä? Eli jos itsellä on pitkät kasvot, niin yllättäen lähes kaikki omasta mielestä kauniit ovat pitkäkasvoisia tms.

Tuossa mietin noita mun laittamia nimiä, ja kaikki ovat yllättäen tummia, suuri silmäisiä, pullea huulisia, eivätkä mitään kovin kaitakasvoisia.

vilma-liina sanoi:
Tuosta SannaK:n listasta tuli mieleen, että onkohan niin, että naisten mielestä ne kauneimmat ovat jollakin tapaa arvostelijan itsensä näköisiä? Eli jos itsellä on pitkät kasvot, niin yllättäen lähes kaikki omasta mielestä kauniit ovat pitkäkasvoisia tms.

Tuossa mietin noita mun laittamia nimiä, ja kaikki ovat yllättäen tummia, suuri silmäisiä, pullea huulisia, eivätkä mitään kovin kaitakasvoisia.
Itse ajattelin ihan samaa, kauneus on niin laaja käsite ettei sitä edes voi oikeen mitata. Oikeastaan jokaisessa naisessa on jotain kaunista.
Mun listalle kuuluu Catherine Z.J:n lisäksi Carmen Electra, Jessica Simpson, Davana Medina(Fitness Olympia), Demi Moore ja Karita Tuomola.

No mä olen kyllä itse tumma ja ruskeasilmäinen. Minusta myös vaaleissa ja punatukkaisissa on kauniita naisia. En osaa sanoa, vaikuttaako omat värini mieltymyksiini. Itse en kyllä pidä kaikista omista kasvonpiirteistäni (kasvojen malli) ja siksi pidän enemmän sen näköisistä, joilla se on erilainen kuin minulla. Miehissä tykkään ihan minkä värisistä tahansa tai vaikkapa kaljuista, kunhan on miehekäs.

Tuossa Vilmiksen teoriassa on varmasti jotain perää. Tosin olihan mun listalla brunettien lisäksi Anastacia. Kun mietin tarkemmin, niin hän muistuttaa todella paljon siskoani, Ehkä siinä syy, miksi on minun silmissäni kaunis.

Aika kumma että mun yhtä jonkinsortin "idolia" ja mielestäni tosi kaunista naista ei ole mainittu.
Nimittäin Sarah Michelle Gellar

Sarah_Michelle_Gellar_0001_800x600.jpg

Aivan upea nainen! Ja mielestäni todella lahjakas ja nätti! :worship:

smg8.jpg

buffy_40.jpg

Onhan noita kauniita naisia. Totuuden nimissä on todettava, että esim. Jasmin Mäntyläkin on kaunis kasvoistaan, mutta kun ajatukseni alkavat harhailemaan liikaa Mäntylän korvien välissä, niin tunnelma ja ihailu jotenkin latistuvat. Sama käy helposti myös noiden miesten kohdalla. Siis kaikkien muitten paitsi David Beckhamin... :worship:

ZannaZ sanoi:
Aika kumma että mun yhtä jonkinsortin "idolia" ja mielestäni tosi kaunista naista ei ole mainittu.
Nimittäin Sarah Michelle Gellar

Tässä Sarahissa on ihan selvästi havaittavissa samoja piirteitä kasvoissa, kuin sinulla :)
Yritän todistella omaa teoriaani oikeaksi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom