Maailman kaunein nainen?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
naiset kuulemma usein tämän tyylisissä kysymyksissä valitsee lähinnä itseään muistuttavan naisen... :lol2: (jostain luin...) Hmm?
Annan kyllä omat pisteeni Angelinalle. Vaikka sen huulet olis millaiset,niin kyllä siinä on mimmi jossa on jotain särmää. :worship: Toinen tosi kaunis on Linda Evengalista! :eek:

Liitteet

• 05-angelina-jolie-1024x768.webp
    05-angelina-jolie-1024x768.webp
    90,2 KB · Katsottu: 525
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ooh, sittenhän täällä on PALJON angelinajolieita. :) Joo, kyllä myönnän olevani samantyyppinen (meikattuna ja puunattuna) kuin Vanessa edellisellä sivulla.

...ja tuli vielä mieleen Beyonce Knowles. pidän tosi paljon tämän tyyppisistä kasvoista/kasvonpiirteistä. Kaunista :)

Liitteet

• 123_8809_big.webp
    123_8809_big.webp
    38,9 KB · Katsottu: 2 836
Jemelyn sanoi:
naiset kuulemma usein tämän tyylisissä kysymyksissä valitsee lähinnä itseään muistuttavan naisen... :lol2: (jostain luin...) Hmm?
Annan kyllä omat pisteeni Angelinalle. Vaikka sen huulet olis millaiset,niin kyllä siinä on mimmi jossa on jotain särmää. :worship: Toinen tosi kaunis on Linda Evengalista! :eek:
LOL! Just meinasin postata että Winona Ryder hehkeimmillään on kyllä aika hot. Mulle on sanottu monta kertaa että yhdennäköisyys on lähes hämmästyttävä. Oon ottanu kohteliaisuutena :D
Angelinassa on toki asennetta ja kasvot on kauniit, mutta voi äiti ku se on laiha! Noi käsivarret :itku:

Jemelyn sanoi:

Hehheh, niinniin. Muistutan ihan sikana Penelopea... Ehkä pikemminkin ne kauneimmat naiset on sellaisia, jollainen TOIVOISI olevansa... :rolleyes:

Mustat naiset rokkaa!

Beyonce Knowles on todella upea. Minäkin ihailen näitä tummia naisia. On ne vaan niin kauniita!

Miksi minun pitää olla tällainen albiino? :wall: On se vaan kumma miten luonnollinen rusketus omallakin iholla kaunistaa kovasti. Heti huomaa ettei sitä pakkelia tarvitse levittää naamalle sentin kerrosta ennen kuin alkaa näyttämään naiselta :D

on siinä varmaan perää että myös sen näköistä naista pitää kauniina, miltä toivos näyttävänsä.. :rolleyes: Onhan noista kauniiks mainituista naisista oikeestaan kaikki aika laihanlaisia... mm. noi Angelinan käsivarret.. :lol2: mut..itse taidan henk.koht. kiinnittää kasvoihin enempi huomiota... luulisin.:)

Penelope Cruz on kieltämättä hehkeä, varsinkin Kaikki äidistäni -leffassa, mutta toisaalta aika nukkemainen - siis jotenkin epäinhimillisen kaunis. Omia suosikkejani ovat Catherine Zeta-Jones ja Kate Winslet. Ja sitten vähän oudommasta päästä: Kyllikki Forsell on ikäisekseen uskomattoman ylväs ja kaunispiirteinen. Kunpa itsekin vanhenisi yhtä arvokkaasti sitten joskus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tätä naikkosta mä olen hehkuttanut viime aikoina... Mielestäni tosi upea nainen. Onkohan mainittukin jo aiemmin, Black Eyed Peasin Fergie.

Netistä löytyy paljon hienoja kuvia, laitan tähän pari.

Liitteet

• f.webp
    f.webp
    45,7 KB · Katsottu: 348
  • Fergie2.webp
    Fergie2.webp
    14,9 KB · Katsottu: 393
Fergie on munkin suosikki, aivan asenne-emäntä ja kaunis kuin kedon kukka!

En tiedä, onko kauneuskäsitykseni jotenkin outo, mutta ihmettelin näillä sivuilla, että lähes kaikki mainitsee jonkun normijulkkiksen...Itse kun näen jonkun Jolien tai Zeta-Jonesin, en ole ikinä ryhtynyt miettimään, ovatko he kauniita. He vain ovat tietyt "säännöt" täyttäviä- ei siis minun makuuni. Oikeastaan on aika pelottavaa, että niin moni pitää heitä täydellisen kauniina. Itse en voi sanoa ketään kauniiksi kuvan perusteella, sillä tiedän miten se valehtelee. Vasta nähdessäni ihmisen tiedän, onko hän kaunis. No,kuka se kaunotar sitten on? Kaksi säteilevää naista, eräs nuori ja hoikka nainen tanssikoulustani ja toinen on eräs sukulaismummo. 80-vuotias, erittäin ryhdikäs ja hoikka ja tulvii sellaista kaiken nähnyttä kauneutta ja onnea. Totta on kuitenkin se, ainakin minun osaltani, että pidän itseni tyyppisistä naisista. Ja jos on pakko sanoa joku julkkis, joka on kaunis, sanon Kylien ja Shakiran. He ovat persoonallisia ja hieman erikoisen näköisiä, pieniä ja siroja naisia.

Onpas meikäläisen silmään harvinaisen kaunis nainen. Semmosta modernia ja klassista kauneutta samassa paketissa. Bollywood näyttelijä Bipasha Basu.
bipa.jpg

bipashanew10.jpg

01sd1.jpg

13.jpg

Boston Legal... Tara (Rhona Mitra). Jotenkin erittäinkin mun silmää miellyttävä. Ja puhuu hassusti, kiva kuunnella :) Ja mua viehättää nuo leuat... kait kun ei oo ittelle tommosia siunaantunut.

Liitteet

• rhonamitra_005.webp
    rhonamitra_005.webp
    30,4 KB · Katsottu: 1 321
  • rhonaM038.webp
    rhonaM038.webp
    58,4 KB · Katsottu: 633
Zone-sarja -42%
Ja tässäpä toinen joka on nyt viime aikoina "pistänyt" silmään :)
L-Koodin Carmen... elikkäs Sarah Shahi.
On muuten ihan mielettömän käsittämättömän upeat hampaat tällä naisella.

Meet_Carmen_1.jpg

sarah_small.gif

Oh_Carmen_7.jpg

Onkohan tämä kuva jo tässä ketjussa? En jaksa kahlata läpi kaikkia neljäätoista sivua... noh, vaikka olisikin, ei toisto tee taatusti pahaa ;)

ga113.jpg

Turhan kapoiset on käsivarret GA:llakin kieltämättä, mutta muuten on kyllä ihana. :haart:

Latest posts

Back
Ylös Bottom