Minutewar ja kumppanit. Jos täällä kerran ollaan vain rasisti öyhöttäjiä, niin oisko laittaa esimerkki vaikka minun tai jonkun muun jostain öyhötys viestistä? Turha lukea MV-lehden kommenttikenttiä tai rajatkiinni ryhmän pahimipia öyhöttäjiä muualla ja tulla tänne taistelemaan niitä vastaan. Täällä ei varmaan paljoa löydy tuota "suvakkihuora" keskustelua. Ja jos vaikka joku kirjoittaakin sillä tavalla, niin ei koko ketjua vastaan tarvitse taistella yhden takia. Voittehan mennä tiedefoorumille väittämään maapalloa litteäksi ilman todisteita. Kiusaa ne sielläkin varmaan :D
Tässä linkki argumentaatio virheisiin. Kuulostaako tutulta? Ai niin mutta kun tää on hommaforumin linkki, joten se on raisismiöyhötystä varmasti...perustella ei toki tartte miksi, koska se vaan on.
http://hommaforum.org/index.php/topic,2649.0.html
Siis eihän minun tarvinnut kuin kritisoida MVlehteä ja sanoa, että ihmisoikeudet kuuluvat kaikille ja olempa tässä kyseenalaistanut onko siitä mitään iloa jos tänne otetuille pakolaisille ei annettaisi mitään rahaa, niin olin suvakki ja minun pitäisi aukaista silmäni. Öyhöttämistä tämä on, sillä pääasiassa ketju koostuu raiskausuutisista ja siitä miten pakolaiset nyt tulee ja kaikki on pilalla kaikkien kompatessa hurmoksessa vieressä. Sitten jos joku vähäänkään on eri suuntaan niin alkaa älytön mesoaminen kyseistä tyyppiä kohtaan. Tietenkin omasta laatikosta on hankala nähdä asiaa. ;)