MVlehteähän on syytetty siitä että se vain kopioi muiden uutisia. Miten ne voivat muuttua anteeksiantamattomaksi pelkästään mvlehden kautta kulkemalla? Aika uutispimennossa täällä oltaisiin ilman MVLehteä, moni ei kuitenkaan säännöllisesti seuraa esim saksalaisia medioita ja ylen kautta kulkiessa niiden uutisista suodattuu kaikki suvaitsevaisuudelle epämieluisa.
-
Ei me missään uutispimennossa oltaisi ilman MVlehteä , sillä ******* kopioi suurimman osan uutisista muilta ja lisää siihen omat mausteensa mm. kirjoitusvirheet, ISOLLA KIRJOITETUT KOHDAT kuten "SUVAKKIMÄDÄTTÄJÄ". Nämä toimii Suomen junttiosastoon kuin häkä, koska nuo kertoo siitä, että asia on vakava ja se on menoa nyt. Sitten on nämä MVlehden jutut, jotka on poimittu esimerkiksi suoraan facebookista tai muualta ilman mitään tarkistusta ja otsikko on jotain "NÄIN KANSAA KUSETETAAN! TÄSTÄ SAA VAIN JA AINOASTAAN KIITTÄÄ ORPOA!!!". MVlehden sivuilla on ihan todellisiakin juttuja, mutta se on aika lailla lukijan vastuulla harkita mikä on totta ja mikä ei.
Tuolla sivulla kaikki uppoaa kritiikittä lukijakuntaansa eikä juttuja edes korjata vaikka niissä olisi virhe "No asia olisi voinut olla näin ja lisää vain meille tällaisia".
Itseasiassa joitain törkeimpiä juttuja ******* on poistanut, sillä en löydä enää kaikkia ja tilalla on vain viesti siitä ettei kyseistä sivua enää ole. No mutta, nämä tarinat jäävät sitten elämään omaa elämäänsä olipa totta tai ei.
Mun mielestä se kertoo jo aika paljon henkilöstä, jos sille pitää perustella miksi ******* ei ole hyvä sivu yhtään mihinkään tarkoitukseen.
Millainen on inhottava suvakki? Itsellä on parhaissa kavereissakin suvakkia, ei ole ystävyyteen vaikuttanut. Hyviä keskusteluja on saatu aikaan ja ymnärrän heidänkin kannan. Mutta eroa on se, että he osaavat keskustella ja vastata, sinä et.
Mitäs minä olen tuossa jo monta sivua tehnyt kuin vastaillut?