Montako kertaa tästäkin täytyy kanssasi vielä vääntää?
Vain niin monta kertaa kuin haluat.
Eihän kyse edes ole samoista uutisista, vai mitä mieltä olet esimerkiksi muukalaisviha kyselystä? Ihan normi case vai? Tai oliko mitään mokutuskampanjaa taustalla 55 mamumyönteisen/neutraalin uutisen julkaisemissa yhden päivän aikana? Vai onko tosiaankin niin, että humanitaarinen maahanmuutto on sen verran Suomea hyödyttävää toimintaa, ettei siinä ole mitään negatiivista, kaikki ovat vain positiivista mitä heihin tulee? Käsittääkseni olemme tästä olleet samaa mieltä.
Miten tämä liittyy mitenkään MV:n tyyliin varastaa muilta uutisia ja samalla väittää, että nämä eivät uutisoi kyseisiä stooreja?
En minä ole kieltänyt etteikö monissakin medioissa olisi positiivisia uutisia ulkomaalaisista, maahanmuuttajista ja jopa erivärisistä henkilöistä.
Ristiriitaa löytyy teistä MVlehteä vastustavista: minutewar mainitsee:
"mvlehden käyttämistä lähteenä en voi antaa anteeksi, koska vain jollain tapaa hölmö sitä sellaisena käyttää."
Ja sinä puolestasi:
"Oletko katsonut MV:n lähteitä? Eli MV saa lähes kaikki oikeat uutisensa (eli ei FB-juorut tai blogikirjoitukset) nimenomaan niistä valtamedioista."
Ymmärräthän, että minutewar ja minä emme ole sama henkilö.
Hänellä on omat ajatuksensa ja asenteensa MV:stä ja minulla omani.
Tulisiko tämä nyt tulkita niin, että myöskään valtamedian käyttämistä lähteenä ei "voida antaa anteeksi" ja se on hölmöä (tai no Crrc:hän pitääkin jo tätä)?
Niin noh, ottaen huomioon, että MV varastaa suurimman osan oikeista uutisistaan näistä "valtamedioista", niin kovin vähiin jää lähteet.
En ymmärrä mikä ihmeen hinku sinulla, Crrc:llä ja minutewarilla on vastustaa niin kovasti MVlehteä.
Minä en taas ymmärrä mikä hinku sinulla on puolustaa selvää roskajulkaisua, kun sitä aiheesta kritisoidaan.
MV on selkeästi ilmoittut myös oman kantansa pakolaisiin; haittamaahanmuuttoa vastustetaan, joten on ehkä turha odottaa mitään "Iso osa turvapaikanhakijoista työllistyy (YLEN)" uutisia.
Eli laadukas media on sellainen, jolla on kanta ja jokin agenda? Etkö sinä syytä YLEä moisesta?
Ja missä on ne uutiset, jossa MV:n toimittaja lisää kirjaimellisesti "neekerineekeri!"-huomionsa?
Vaikka tässä: http://*******.net/2015/11/22/tajuk...t-lakossa-paskaa-ruokaa-ja-liian-hidas-netti/
Klassiseen MV-tyyliin itse uutinen on nyysitty "valtamediasta" ja artikkeli on lainattu jonkin blogista "neekereineen".
Tässä toinen: http://*******.net/2015/12/08/kokoo...uroa-halutaan-jakaa-yksityisille-yrityksille/
Jälleen kerran jo tuttuun tyyliin suora copypaste "valtamediasta", jota on kommentoitu "kiintiöneekeri" ja "kiintiöhomo" -lällättelyyn ammattitaitoisen "toimittajamme" toimesta.
Sen sijaan, että aina tulet vääntämään tänne MVlehden toiminnasta samat keskustelut, voisit vaikka arvioida tuon 35 kohdan listani tai ehdottaa puolestasi jotain ratkaisua kriisiin.
Voinhan minä kokeilla tuossa paremmalla ajalla vilkaista ja katsoa löytyykö jotain kommentoitavaa.