Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

AKV sanoi:
Eli jo silloin kun tutustuit näihin kavereihin sinulla oli ennakkoasenne. Yllätys yllätys. :david:

Apina ei sitten osaa lukea, yllätys yllätys :david x1000000

Lainaan omaa viestiäni: "nuorenpana en ollut yhtään ennakkoluuloinen tai rasistinen" Sinua fiksumpi ihminen, eli kuka tahansa, olisi voinut ymmärtää. että minulla ei ollut ennakkoasennetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AKV sanoi:
Niin, et sitten lukenut mitä sanoin yllä? Koraanin - tai ylipäätään minkään muunkaan pyhän tekstin - tulkinta ei ole noin iisiä. Jos olisi, niin maailmassa olisi tuskin esim. eksgetiikan nimellä tunnettua tieteenhaaraa? Suosittelen tutustumaan netistä löytyviin Koraani -sivustoihin, sillä niiden mukana yleensä löytyy tulkintoja eri suurien merkityksistä.
Joo, sama juttuhan se on muidenkin uskontojen kanssa: ne on rauhaarakastavien ja viisaiden ihmisten juttu. Siinä on vaan sellanen paskamainen juttu, kun kaikki uskovat ei ole kovin fiksuja. Ja kun siitä uskonopuksesta löytyy sanasta sanaan "uikaa vääräuskoisten veressä niin pääsette taivaaseen", on se ehkä pikkusen turhan helppoa ymmärtää väärin, kuten sä asian ilmaiset.

Etenkin juutalaiset todella viihtyivät islamin ikeen alla paremmin, he mm. toivottivat arabit tervetulleeksi Jerusalemiin (ja auttoivat valloituksen jälkeisissä järjestelyissä), koskapa välit kristittyjen kanssa olivat jo kärjistyneet - kiitos pitkälti jo Paavalin ajoista välittyneen kristinuskon antisemitistisen asenteen.
Näyttää tosiaan siltä tuolla Israelin suunnalla, että juutalaiset ja muslimit tulevat mainiosti toimeen keskenään. :rolleyes: Mä olen tietoinen siitä, että joskus oli joskus, mutta sitä on huono peilata tähän päivään - ainakin siinä tapauksessa, että tilanne on jokseenkin päinvastainen. Ja jos tää nyt oli esimerkki siitä hienosta islamilaisesta suvaitsevaisuudesta, niin mä veikkaan, että nykyiset tapakristityt kans ois huomattavasti vähemmän rasistisia jos nää monikulttuuriset huippuosaajat vaikka maksais ylimäärästä veroa ja pukeutuis täkäläisittäin. Se, että ne on tällä hetkellä meidän valtiolle helvetinmoinen menoerä lisätulojen sijaan kertoo jo sen, että metsään mennään ja kovaa.

No helvetti, eikös tämä nyt ole simppeli asia. Jos kerran muslimikulttuuriin sinun ja muiden mielestä kuuluu vääräuskoisten raiskaaminen, niin miksei valtaosa muslimimiehistä syyllisty raiskauksiin?

En mä usko sen raiskaamisen sinänsä kuuluvan siihen. Sen sijaan siihen kuuluu se, ettei kunnioiteta vääräuskoisia, koska niillä ei ole mitään ihmisarvoa. Täten jos siltä sattuu tuntumaan, niitä voi listiä, ryöstää tai raiskata. Kaikkia ei huvita, ja on niitä ihan oikeasti sopeutumaan pyrkiviä ja maltillisiakin. Mä en kuitenkaan tue islamin integrointia osaksi suomalaista yhteiskuntaa, koska sillä on sellaisenaan oma laki, joka on heidän uskonsa mukaan jumalainen ja täten ihmisten lakien yläpuolella. Ko. laki ei istu mitenkään demokratiaan (no, islamilla ei tosin olekaan mitään tekemistä demokratian kanssa) eikä muutenkaan länsimaiseen yhteiskuntaan. Niin kauan kuin täällä on (ja tulee lisää) muslimeja, mä en näe millään logiikalla siitä seuraavien ongelmien vähenevän.

Ulkomaalaisten tekemät rikokset päätyvät rikosilmoitukseksi useammin kuin suomalaisten tekemät
Täh? Missä niin lukee?

Jos kerran muslimikulttuuriin sinun ja muiden mielestä kuuluu vääräuskoisten raiskaaminen, niin miksei valtaosa muslimimiehistä syyllisty raiskauksiin?
Oletko seurannut esim. Sudanin tilannetta? pohjoisen muslimit polttavat kylät, tappavat kaikki muut miehet ja raiskaavat kaikki naiset. käsittelivät tuossa aamupäivällä 60-minuuttia ohjelmassa tuota "puhdistusta". syynähän tähän on, että kaikki eivät hyväksy vallanpitäjien vaatimuksia islamilaisen sharia-lain ottamisesta käyttöön koko maassa.

sharia on siis juurikin se laki, jossa mm. kivitetään, katkotaan käsiä ym. pikkukivaa.

tosiaan kansanmurhan ovat tehneet tässä silläaikana kun muualla kauhistellaan yhden kirjan huuhtomista vankilan pöntöstä. olihan se vessatemppu törkeä rasistinen teko, hyi.

moni koraanin kieltokin näyttäisi koskevan vain muslimeita kohtaan tehdystä väkivallasta.
http://www.islamopas.com/ sanoi:
Kunnioitettu Profeetta (SAAS) sanoi:
"Muslimin on kielletty ottaa toiselta muslimilta hänen elämäänsä, kunniaansa tai omaisuuttaan".
jäiköhän mm. tuosta kiellosta jotain mainitsematta?

saattaisi löytyä uskonnosta perimmäiset syyt muiden ihmisten halveksumiseen. oma laki menee ihmisten tekemien lakien (vieläpä sellaisten ihmisten, jotka ovat muslimeita alempana) yläpuolelle. miten semmoset voivat koskaan sopeutua (ei-islamilaiseen) yhteiskuntaan?

joku nokkela taisi samasta aiheesta sanoakin että "kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeita".

nevahood sanoi:
Oletko seurannut esim. Sudanin tilannetta? pohjoisen muslimit polttavat kylät, tappavat kaikki muut miehet ja raiskaavat kaikki naiset. käsittelivät tuossa aamupäivällä 60-minuuttia ohjelmassa tuota "puhdistusta". syynähän tähän on, että kaikki eivät hyväksy vallanpitäjien vaatimuksia islamilaisen sharia-lain ottamisesta käyttöön koko maassa.

sharia on siis juurikin se laki, jossa mm. kivitetään, katkotaan käsiä ym. pikkukivaa.

tosiaan kansanmurhan ovat tehneet tässä silläaikana kun muualla kauhistellaan yhden kirjan huuhtomista vankilan pöntöstä. olihan se vessatemppu törkeä rasistinen teko, hyi.

Kansanmurhat eivät todellakaan ole muslimien yksinoikeus. Otetaan vaikka esimerkiksi serbit. Tämä ei tietenkään oikeuta muslimien tekemiä murhia, mutta kannattaa muistaa että myös kaikilla muilla uskonnoilla on "historia."

nevahood sanoi:
joku nokkela taisi samasta aiheesta sanoakin että "kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeita".

Kai muistat IRA:n, baskiseparatistit ja 60-70-lukujen kommunistiterroristit. Tuo quottaamasi lause on "nokkelaa" populismia. Oikein raflaava lause, mutta ei pidä paikkaansa.

Kaapeli sanoi:
Poliisi ei voi pitää pidätettynä muutamaa päivää kauempaa, jos ei heru vangitsemismääräystä tuomarilta. Lievä pahoinpitely, laiton uhkaus ja teräaseen hallussapito julkisella paikalla ei taida riittää moiseen, koska tuollaisesta olisi luvassa lähinnä ehdollista ja sakko.
Eiköhän se kuitenkin ole törkeä pahoinpitely, kun kerran puukolla on lyöty.
AVK sanoi:
Esim. juutalaiset ja kristityt elelivät erillään dhimmi-statuksen alla, maksaen ekstraveroa.
Olisko sulla jotain terveisiä Crocodile-Dhimmi-Dundeelle, että minkämoista extraveroa sen kannattais ruveta maksaan, ettei nää pakistanilaiset kulttuuriaikapommit raiskais sen tytärtä? :D
AVK sanoi:
Jos kerran muslimikulttuuriin sinun ja muiden mielestä kuuluu vääräuskoisten raiskaaminen, niin miksei valtaosa muslimimiehistä syyllisty raiskauksiin?
Jos ne on vaan niin huonoja ja laiskoja muslimeja? Istuuhan ne diskossakin juomassa viinaa.

AKV jatkaa taas keskustelua omalle linjalleen uskollisena. Vähän niinkuin käräjäoikeuden Bodom-päätös: vain omaa, ennalta päätettyä näkemystä tukevat todisteet ja näkökohdat hyväksytään, kaikki muu sivuutetaan. Vähän tylsää, mutta AKV on. :)

AVK sanoi:
Pitäisikös minun nyt tuon perusteella yleistää, että työnväenluokkaiset & heikosti koulutetut miehet ovat väkivaltaisia kusipäitä joita ilman tämä maa olisi parempi paikka elää ja jolla?
:lol2: No nyt mä ymmärrän, miksi sä olet omistanut nettielämäsi meidän työnväenluokkaisten & heikosti koulutettujen väkivaltaisten kusipäiden verbaaliseen kurittamiseen. Eikä siinä mitään, minä olisin sinun sijassasi toiminut ihan samalla lailla. Että ihan OK yleistys se on!

Tomppa85 sanoi:
Väittäisin että ne pahimmat riitapukarit eivät lähde taistelutantereita pakoon vaan niitä kohti. ;) Pakolaisista suurin osa on tavallisia ihmisiä, maanviljelijöitä ja muita köyhiä, jotka saattavat olla hyvinkin kunnollisia ihmisiä.
Miksi minusta tuntuu, että ne kunnolliset ihmiset ei koskaan pääse sodan jaloista pois, vaan jäävät kärsimään ja aikaa myöten myös jälleenrakentamaan maataan. Eikös yleensä häviölle jääneet lähde maanpakoon? Tai niistä ainakin ne, jotka tietävät tunnollansa olevan sellaisia hirmutekoja ja rikoksia, että niistä ei kunnian kukko laula, jos kiinni jää.
Tomppa85 sanoi:
Oletko muuten ajatellut että Suomessa oli sisällissota alle 100 vuotta sitten? Ja väitätkö tosiaan että kaikki suomalaiset uivat kyynärpäitänsä myöten naapurin veressä?
Ei kaikki uinu. Lahtarit ui viattoman työläisen selkänahasta ruoskitussa veressä. Ja nauro.
Tomppa85 sanoi:
Sodan aikana Suomesta lähetettiin 50000 lasta Ruottiin takaamaan "suomalainen verenperintö." Mutta jos muuttajia ei olisikaan 50000, vaan 5000000? Ja naapurimaana ei vauras Ruotsi vaan kehitysmaa, jolla ongelmia ruokkia omakaan väestö? Siksi YK niitä pakolaisia meille tyrkyttää...
Takaamaan "suomalainen verenperintö"? Neitseelliset lapsukaisensa kansakunta riistää rinnoiltaan ja lähettää vieraille maille missä kylmä on kotiliesi eikä tuttu tähti pilkistä kotikoivun takaa. Mutta äärimmäisetkään uhraukset eivät ole liikaa, kun on kyse suomalaisen verenperinnön takaamisesta. Khi hi hi... :vanhala: Mitäs juttuja sää nyt oot lukenu? Mää luulin, että ne lähetettiin sinne syömään marabuun suklaatia ja juomaan maitoo ja hunajaa. Ja ilmapommituksia pakoon, tietysti.

Jos meillä olis ollu 5 miljoonaa lasta lähettää, niin Suur-Suomi olis voittanu sen sodan, koska 300 miljoonaa suomalaista vastaa 3 miljardia ryssää!

Ja YK:lle (eli meille) tulis edelleenkin huomattavasti halvemmaks ruokkia niitä pakolaisia siinä naapurimaassa. Vaikka sitten lähetettäis marabuut ja maitojauheet sinne täältä asti.
Tomppa85 sanoi:
Mä mietin myös sitä, että miten me suomalaiset pidämme Suomea Lintukotona, erossa kaiken maailman ongelmista ja hömpötyksistä. Mitä muitten vaivat meille kuuluu? Ydinsotaa pienempi tapahtuma rajojemme ulkopuolella ei juuri hetkauta meitä, mitä nyt suljetaan tupamme ovi vähän tiukemmin kiinni. Silti me eletään Maapallolla, ja se on pyöreä ja nykyisin aika pieni. Jos jossain maailmassa on ongelma, se tulee tänne ennemmin tai myöhemmin, mutta varmasti.
Niin. Nyt onkin lähinnä kyse siitä, että koitetaanko me edes vähän pitää sitä tuvan ovee kiinni. Vai lähetetäänkö me sille ongelmalle oikein lentolippu.

Ei se Lintukoto Lintukotona pysy, jos ei kukaan yhtään pirä rotia!!2! :D

Tomppa85 sanoi:
Jos jossain maailmassa on ongelma, se tulee tänne ennemmin tai myöhemmin, mutta varmasti.
Eli siis sä myönnät nykyisin niin kovasti suositun monikulttuurisuuden olevan ongelma, mutta jostain syystä sä olet sitä mieltä, että se pitää ottaa avosylin vastaan? :eek:

No, logiikkansa kullakin.

Tupla-J sanoi:
Eli siis sä myönnät nykyisin niin kovasti suositun monikulttuurisuuden olevan ongelma, mutta jostain syystä sä olet sitä mieltä, että se pitää ottaa avosylin vastaan? :eek:

No, logiikkansa kullakin.

Olen realisti, ja kun tuota globalisaatiota ei näytä pysäyttävän edes Tarja Halosen pärstävärkki, katson ettei mikään muukaan. No, ihmisten sukupuutto kenties.

Musta on vain typerää leikkiä ettei mitään pahaa tule koskaan tapahtumaan, kunhan vain pidetään ne ongelmien seuraukset muualla...

reino sanoi:
Miksi minusta tuntuu, että ne kunnolliset ihmiset ei koskaan pääse sodan jaloista pois, vaan jäävät kärsimään ja aikaa myöten myös jälleenrakentamaan maataan. Eikös yleensä häviölle jääneet lähde maanpakoon? Tai niistä ainakin ne, jotka tietävät tunnollansa olevan sellaisia hirmutekoja ja rikoksia, että niistä ei kunnian kukko laula, jos kiinni jää.

En ymmärrä mitä haet tuolla. Kun puhumme heterogeenisestä populaatiosta ja sen evakkoon lähtemisestä, mahtuu joukkoon jos jonkinmoista kulkijaa. Ei sitä joukkoa voida jakaa "hyviin" tai "pahoihin."

reino sanoi:
Mitäs juttuja sää nyt oot lukenu? Mää luulin, että ne lähetettiin sinne syömään marabuun suklaatia ja juomaan maitoo ja hunajaa. Ja ilmapommituksia pakoon, tietysti.

Virallisen version mukaan kyllä. Epävirallisesti tarkoituksena oli taata Suomen kansan jatkuvuus siinä tapauksessa että Suomi oltaisiin vallattu ja populaatio pakkosiirretty Siperiaan kuolemaan. Tuohon aikaan kansallisuusaate ja rotuteoriat olivat pop. Enkä muuten kerro mistä luin tuon! Ne tappaisivat mut... :Mulder: :evil:

reino sanoi:
Ja YK:lle (eli meille) tulis edelleenkin huomattavasti halvemmaks ruokkia niitä pakolaisia siinä naapurimaassa. Vaikka sitten lähetettäis marabuut ja maitojauheet sinne täältä asti.

Kuten yleensä pyritään tekemäänkin. Tuossakin tosin kyseessä on pelkkää "jälkien siivousta" kun todellinen katastrofi on jo tapahtunut.

reino sanoi:
Niin. Nyt onkin lähinnä kyse siitä, että koitetaanko me edes vähän pitää sitä tuvan ovee kiinni. Vai lähetetäänkö me sille ongelmalle oikein lentolippu.

Pidetään sitten vaikka se ovi kiinne. Ei ne ongelmat siellä oven takana ikuisesti pysy. Pitäisi niinq saavuttaa world peace ja päästä nälänhädädästä ja taudeista eroon. :piis: Että nekin pääsisivät nauttimaan kapitalismin hedelmistä. :)

Eli siis globalisaatio on hyvä juttu ja sen etenemistä tulisi jouduttaa? Eipä sillä, että sillä olisi oikeasti mitään tekemistä sen kanssa, että tänne otetaan monikulttuurisia huippuosaajia - tämä on ensimmäinen kerta ikinä, kun olen törmännyt keskusteluun, jossa heitä pidetään globalisaation airueina.
Tomppa85 sanoi:
Musta on vain typerää leikkiä ettei mitään pahaa tule koskaan tapahtumaan, kunhan vain pidetään ne ongelmien seuraukset muualla...
Mä haluaisin yhden oikean syyn siihen, miksi kaikkien ongelmat seurauksineen pitää tuoda tänne?

Tupla-J sanoi:
Eli siis globalisaatio on hyvä juttu ja sen etenemistä tulisi jouduttaa? Eipä sillä, että sillä olisi oikeasti mitään tekemistä sen kanssa, että tänne otetaan monikulttuurisia huippuosaajia - tämä on ensimmäinen kerta ikinä, kun olen törmännyt keskusteluun, jossa heitä pidetään globalisaation airueina.

En mä sanonu että se on hyvä juttu. Se avaa uusia mahdollisuuksia, mutta myös luo uusia ongelmia. Se vain on jotain mihin pitää sopeutua.

Tupla-J sanoi:
Mä haluaisin yhden oikean syyn siihen, miksi kaikkien ongelmat seurauksineen pitää tuoda tänne?

Ei niitä tarvitse tuoda tänne kun ne tulevat itsestään. :rolleyes: Ja enkö minä sitäpaitsi ole sanonut että rajotetaan maahanmuuttoa ja potkitaan ongelmatapaukset pois? Tämä kuitenkin vain siirtää ongelman pois meiltä ja muualle. Ja sitten taas luetaan lehdistä, kuinka 5000000 ihmistä kuoli nälkään Afrikassa ja Irakissa räjähti autopommi joka tappoi 3 amerikkalaista sotilasta.

Nää kaikki liittyy jollain tavalla toisiinsa, ja halusimme tai emme, globaalin markkinatalouden ansiosta me maksetaan persnahastamme lasku joko omasta tahdostamme tai väkisin.

Sisällissodilla, nälänhädillä ja taudeilla on taipumus levitä rajojen yli ympäröiviin maihin. Siksi niihin tulisi tarttua entistä tiukemmin ja ennaltaehkäistä, eikä pelkästään raapia lastalla irti ruumiita Bagdadin kaduista. Molempia tarvitaan, mutta ehkä kuitenkin enemmän ennaltaehkäisyä.

Tomppa85 sanoi:
En mä sanonu että se on hyvä juttu. Se avaa uusia mahdollisuuksia, mutta myös luo uusia ongelmia. Se vain on jotain mihin pitää sopeutua.
Mitä uusia mahdollisuuksia se luo?
Ei niitä tarvitse tuoda tänne kun ne tulevat itsestään.
Jaa, tähän asti valtio on ne tainnut tänne rehata. Afrikasta kun kävelee tänne aika pitkään.

Ja enkö minä sitäpaitsi ole sanonut että rajotetaan maahanmuuttoa ja potkitaan ongelmatapaukset pois?
Sanoitko? Hienoa. :)

Tämä kuitenkin vain siirtää ongelman pois meiltä ja muualle. Ja sitten taas luetaan lehdistä, kuinka 5000000 ihmistä kuoli nälkään Afrikassa ja Irakissa räjähti autopommi joka tappoi 3 amerikkalaista sotilasta.
Parempi sekin. Afrikassa on sentään luonto säätelemässä sitä tolkutonta väestönkasvua. Täällä siihen ei ole edellytyksiä vielä pitkään aikaan. Ja mä en tällä meinaa sitä, että on tosi kivaa kun ne kuolee siellä ja sotii siellä. Siinä mä vaan en näe mitään järkeä, että otetaan kansaa, joka on tottunut näkemään väkivaltaa ja kuolemaa koko ajan ja kaikkialla brutaaleimmissa muodoissaan ja tuodaan sitä tänne vieraaseen kulttuuriin ja sanotaan, että saa käyttäytyä kuten on ollut kotonapäin tapana.

Nää kaikki liittyy jollain tavalla toisiinsa, ja halusimme tai emme, globaalin markkinatalouden ansiosta me maksetaan persnahastamme lasku joko omasta tahdostamme tai väkisin.
Joo, mä tiedän, että me joudutaan osana EU:ta maksamaan korvauksia ongelmista mitä ei olla oltu mukana aiheuttamassa. Ei sillä, että ne korvaukset olis parhaimmassakaan tapauksessa muuta kuin karhunpalvelus kansoille, joita on tullut sorrettua, mutta kumminkin. Ei ne tarvi almuja vaan mahiksia.

Sisällissodilla, nälänhädillä ja taudeilla on taipumus levitä rajojen yli ympäröiviin maihin. Siksi niihin tulisi tarttua entistä tiukemmin ja ennaltaehkäistä, eikä pelkästään raapia lastalla irti ruumiita Bagdadin kaduista. Molempia tarvitaan, mutta ehkä kuitenkin enemmän ennaltaehkäisyä.
Mun nähdäkseni ne sisällissodat, nälänhädät ja taudit pysyi aika hyvin siellä Afrikassa, kunnes sieltä ruvettiin ehdoin tahdoin raijaamaan väkeä tänne.

Tupla-J sanoi:
Mitä uusia mahdollisuuksia se luo?

No vaikka uusia markkinoita Nokialle ja muille suomalaisille firmoille. Katsos, Jorma Ollila & Co on miljonäärejä just sen takia että ne ymmärtää globalisaation ja osaa tienata sillä ihan vitusti.

Tupla-J sanoi:
Parempi sekin. Afrikassa on sentään luonto säätelemässä sitä tolkutonta väestönkasvua. Täällä siihen ei ole edellytyksiä vielä pitkään aikaan. Ja mä en tällä meinaa sitä, että on tosi kivaa kun ne kuolee siellä ja sotii siellä. Siinä mä vaan en näe mitään järkeä, että otetaan kansaa, joka on tottunut näkemään väkivaltaa ja kuolemaa koko ajan ja kaikkialla brutaaleimmissa muodoissaan ja tuodaan sitä tänne vieraaseen kulttuuriin ja sanotaan, että saa käyttäytyä kuten on ollut kotonapäin tapana.

Joo, mä tiedän, että me joudutaan osana EU:ta maksamaan korvauksia ongelmista mitä ei olla oltu mukana aiheuttamassa. Ei sillä, että ne korvaukset olis parhaimmassakaan tapauksessa muuta kuin karhunpalvelus kansoille, joita on tullut sorrettua, mutta kumminkin. Ei ne tarvi almuja vaan mahiksia.

Mun nähdäkseni ne sisällissodat, nälänhädät ja taudit pysyi aika hyvin siellä Afrikassa, kunnes sieltä ruvettiin ehdoin tahdoin raijaamaan väkeä tänne.

Sulla on vissiin identiteettikriisi kun et tiedä ollako kyyninen vai naiivi? Jos rajat pitäisivät, luuletko että Yhdysvalloissa maailman tiukimmin vartioitujen rajojen takana työskentelisi miljoonia laittomia siirtolaisia?

Tän aiheen vatvominen tosin loppuu multa nyt. :kippis1:

Tomppa85 sanoi:
No vaikka uusia markkinoita Nokialle ja muille suomalaisille firmoille. Katsos, Jorma Ollila & Co on miljonäärejä just sen takia että ne ymmärtää globalisaation ja osaa tienata sillä ihan vitusti.
Joo, totta. Kun kaikilla länsimaalaisilla on jo kännykät niin tuodaan tänne porukkaa joille valtio kustantaa kännykät. Priljantti idea. Tää globalisaatio kuulostaa tosi fiksulta idealta ja luo varmasti vaurautta kaikille.

Sulla on vissiin identiteettikriisi kun et tiedä ollako kyyninen vai naiivi?
Ei mulla ole minkäänlaisia ongelmia identiteettini kanssa. Mä haluan hyvää kaikille, onko siinä jotain erityisen perverssiä?

Jos rajat pitäisivät, luuletko että Yhdysvalloissa maailman tiukimmin vartioitujen rajojen takana työskentelisi miljoonia laittomia siirtolaisia?
Yhdysvallat on pirun iso, kömpelö ja korruptoitunut maa. Sillä ei ole myöskään halua vartioida rajojaan kunnolla - halpa työvoima ilman oikeuksia on aina halpaa työvoimaa ilman oikeuksia. Tosin myönnetään, että alkaa tämä täkäläinenkin byrokratia olla kömpelöä ja varsin korruptoitunutta.

Tomppa85 sanoi:
En ymmärrä mitä haet tuolla. Kun puhumme heterogeenisestä populaatiosta ja sen evakkoon lähtemisestä, mahtuu joukkoon jos jonkinmoista kulkijaa. Ei sitä joukkoa voida jakaa "hyviin" tai "pahoihin."
No juurihan mää ne jaoin: ne on hyviä jotka jää kotikonnuilleen asumaan ja jälleenrakentamaan (koska ne ei o tehny mitään pahaa niin niiden ei tarvi lähtee karkuun) ja ne on pahoja jotka kätkevät puukon povitaskuunsa ja lähtevät kiertämään Eurooppaa elintasopakolaisena. Hyvin yksinkertainen jako (ns. "reinon partaveitsi").
Tomppa85 sanoi:
Virallisen version mukaan kyllä. Epävirallisesti tarkoituksena oli taata Suomen kansan jatkuvuus siinä tapauksessa että Suomi oltaisiin vallattu ja populaatio pakkosiirretty Siperiaan kuolemaan.
Ei jumalllauta! Sää oot saanu huippusalaista tietoo! Kyseessähän oli Operaatio Sammon Lapset. Nämä sinisilmäiset ja vaaleatukkaiset "sotalapset" erotti siitä, että niille oli oikeaan kainaloon tatuoitu Kalevalan eka säkeistö. Lisäksi niillä oli äärimmäisen puhdas geeniperimä ja vähän muitakin yliluonnollisia kykyjä. Ruotsalaiset ottoperheet käytti niitä yölamppuina, kun ne säteili pimeässä.

Tuli tosta vaan mieleen, että nykypäivänä en enää uskaltais omaa tytärtäni laittaa monikulttuuriseen Ruotsiin sotalapseksi. Meinaan jos tarkoituksena olis rotuperimän säilyttäminen. ;)
Tomppa85 sanoi:
Pidetään sitten vaikka se ovi kiinne. Ei ne ongelmat siellä oven takana ikuisesti pysy. Pitäisi niinq saavuttaa world peace ja päästä nälänhädädästä ja taudeista eroon. :piis: Että nekin pääsisivät nauttimaan kapitalismin hedelmistä. :)
Cool down, Tomppa. Peace and love on jo täällä! Ratkaisut on keksitty. Nerokas afrikkalainen on jo keksinyt parannuskeinon aidsiin. Nyt kun saatais ne vielä uskomaan, että ne raiskatut neitsyet kannattaa sen jälkeen syödä, niin oltais keksitty ratkaisu myös nälänhätään ja liikakansoitukseen. (Joo, olen vähän väsynyt.)

Tupla-J sanoi:
Sanoitko? Hienoa. :)

Kumma että tuo tomppa on samaa mieltä mutta kuitenkin länkyttää vastaan ja laukoo jotain ihme ympäripyöreyksiä joissa ei juurikaan järkeä.

Sotalapset - salattu totuus! Tätä ei Härö kerro!1!

Epävirallisesti tarkoituksena oli taata Suomen kansan jatkuvuus siinä tapauksessa että Suomi oltaisiin vallattu ja populaatio pakkosiirretty Siperiaan kuolemaan.
Tämä jäi vaivaamaan mieltä todella pahasti! Tässähän on jälleen yksi todiste ugrien häikäilemättömyydestä ja fanaattisuudesta. Ugrit eivät kaihda edes tällaisia äärimmäisiä tekoja pyrkiessään säilyttämään geeniperimänsä ja kieltäytyvät ugrilaisen jääräpäisesti kuuntelemasta AKV:n järkipuhetta, jonka mukaan mitään geenejä ei edes ole olemassa!

Onneksi totuus on nyttemmin tullut ilmi ja asiat on tehty elokuvakin:

Gottendammerung Part IV: The Boys from Gothenburg

Elokuva sijoittuu nykypäivän Göteborgiin, jonne alkaa ilmestyä Norrlannin takametsistä sinisilmäisiä ja vaaleatukkaisia Lauri Törni -klooneja sekä yksi karmea geenivirhe, suomikonepistoolilla varustettu Rokka-mutaatio nimeltä Eugen. Pääosissa mm. avoimista ugrisympatioistaan tunnettu Gregory Peck, jonka tiedetään olleen 40-luvulla täysin avoimesti aviosuhteessa ugrilaistaustaisen Greta Kukkosen kanssa.

Tupla-J sanoi:
Ja jos tää nyt oli esimerkki siitä hienosta islamilaisesta suvaitsevaisuudesta, niin mä veikkaan, että nykyiset tapakristityt kans ois huomattavasti vähemmän rasistisia jos nää monikulttuuriset huippuosaajat vaikka maksais ylimäärästä veroa ja pukeutuis täkäläisittäin. Se, että ne on tällä hetkellä meidän valtiolle helvetinmoinen menoerä lisätulojen sijaan kertoo jo sen, että metsään mennään ja kovaa.

Siis palataanko 800-luvulle? Vai mikä olisi se ehdotuksesi? :)

En mä usko sen raiskaamisen sinänsä kuuluvan siihen. Sen sijaan siihen kuuluu se, ettei kunnioiteta vääräuskoisia, koska niillä ei ole mitään ihmisarvoa. Täten jos siltä sattuu tuntumaan, niitä voi listiä, ryöstää tai raiskata.

Mutta mites kun Koraanissa käsketään kunnioittamaan kristittyjä ja juutalaisia? Ja kielletään ylipäätään väkivalta? Mihis se mutu-tuntuman ryöstö & tappo & raiskaus -aktiviteetti silloin perustuu? Sekulaariin kulttuuriinko? Siis esim. Somaliassa on islamin ulkopuolella vaikuttamassa kulttuuri jossa muunmaalaisia saa raiskata?

Kenties. Mutta tästä pitäisi saada ju nou vähän sitä dataa. Siis vaikkapa samanlaista kulttuurintutkimuksen tulosta kuin mitä ylipäätään löytyy esim. Britannian työväenluokan alakulttuureista tai muusta.

Täh? Missä niin lukee?

Tämä oli aivan muistinvarainen heitto. Luin sen jostain sosiaalialan julkaisusta. Katsotaan josko löytyisi netistä lähdeviite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom