Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Multivita sanoi:
Joo tiedän. Mutta kun tuo torsti tuossa idiootti-kysymyksessään tarjoaa toiseksi vaihtoehdoksi rotua ja pääasiassa kuitenkin somaleista on puhuttu. Siksi laitoin sulkuihin, että tuossa tapauksessa tarkoitan somaleita... Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty?

Selvä, en ehkä lukenut tarpeeksi huolellisesti viestiäsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shizzle sanoi:
Nyt on pakko kommentoida sen verran, että somalit ei ole mikään rotu :) Aina kun somalit riehuu kaupungilla, niin se yleistetään meihin kaikkiin muihin tummiin. Afrikka on iso alue, jossa asuu monia eri kansoja, vaikka lähes kaikilla sama ihonväri onkin.

Näinhän se on. Siksi ihmettelen miksi moni ei-somalialainen Afrikan mantereelta peräisin oleva maahanmuuttaja ottaa henkilökohtaisesti, jos somalialaisista puhutaan negatiiviseen sävyyn. En minäkään vedä pulttia, jos joku dissaa ruotsalaisia. :D
Toisaalta taas eipä moni suomalainenkaan näy osaavan tehdä eroa kulttuurin, kansalaisuuden ja ihonvärin kesken.

Ja kuinka moni maahanmuuttaja voi oikeasti sanoa tuntevansa olevan täällä erityisen ei-tervetullut ja joutuneensa todellisen syrjinnän kohteeksi? Suomen rasistinen rikollisuus on muihin euroopan maihin verrattuna minimaalista ja täällä on tutkitusti myös asenteet keskiverto-eurooppalaista huomattavasti positiivisempia maahanmuuttajia kohtaan.
Kuinka monessa maassa ulkomaalainen saa täysin ilmaisen koulutuksen, loistavat sosiaalietuudet ja syrjintä sekä tasa-arvo on kansainvälisesti arvioituna todella hyvällä mallilla? Ja kuinka monessa maassa naiset juoksevat jokaisen vähänkin ulkomaalaiselta näyttävän perässä vittuvinossa? ;)

Te maahanmuuttajat ja syntyperäiset suomalaiset, jotka täältä uhkailette muuttavanne mukamas rasismin ja maan kelvottomuuden takia, ette tiedä kyllä ulkomaailmasta paljoa tai ette osaa arvostaa hyvää, vaikka se olisi nenänne edessä. :)

No nythän vedetään oikein Kaapelin mitalla!
Kaapeli sanoi:
Ja kuinka moni maahanmuuttaja voi oikeasti sanoa tuntevansa olevan täällä erityisen ei-tervetullut ja joutuneensa todellisen syrjinnän kohteeksi? Suomen rasistinen rikollisuus on muihin euroopan maihin verrattuna minimaalista ja täällä on tutkitusti myös asenteet keskiverto-eurooppalaista huomattavasti positiivisempia maahanmuuttajia kohtaan.
Asiaa.

Keskiyön hetki on aina otollinen välitilinpäätöksen tekemiseen.
mr Afromanille: älä yleistä ("mä en enää leiki teidän kanssa kun kummiskin kaikki ootte rapisteja kun kaikki suomalaiset aina on"), jos kerran itse vihaat tulla yleistetyksi ("noi kaikki neekerit aina sitä ja tätä"). naapuri on muuten ihan neutraali sana. Ei siitä tarvitse suuttua.
Fridrikille, Musselle, mr Afromanille ja kaikille meille reinoille: Viha on tunne jolla kalvaa itsensä sisältä ontoksi. Eipä juuri muuta. Aika turhaa keskittyä tuntemaan vihaa. Tekis mieluummin vaikka jotain.

Kaapelin varsinaiseen kysymykseen sen sijaan en osaa vastata. Enkä juuri mihinkään muuhunkaan kysymykseen. Mutta sen verran voin heittää, että jos tuntee joutuvansa syrjinnän kohteeksi jostain syystä, niin yksi hyvä keino vastustaa sitä on toimia kaikkien stereotyyppien vastaisesti. Esimerkiksi jos lähdet elintasopakolaiseksi Ruotsiin, jossa kaikki ruotsalaiset aina vihaa kännisiä ja puukottavia suomalaisia, niin sä voit yrittää kohdata medelsvenssonin yksilötasolla, selvin päin, puukottamatta sitä. Ehkä, mutta vain ehkä, se antaa sulle mahdollisuuden. 95% suomalaisista antaa yksilötasolla vaikka hevonvitunheinäseipäälle mahdollisuuden olla ihan hyvä tyyppi.

Stereotypioista tuli mieleen Mussen loistava postaus, joka on syytä nostaa vielä tähän:
Musse sanoi:
Alkaa ymmartako vaarin, en itse itke tasta 'ongelmasta' (olen siisti itse 'tuo nekru'), koska ymmarsin jo kaun sitten etten kuulu tanne, kuhan koulutus loppuu niin pois menen. Ja taa viesti ei ole sitten "te ootte perseesta, meen pois", oikeastaan, kylla on. En ymmarra miksi kukaan haluaisi edes jaada tanne, maahan jossa valtaosa, anteeksi kaikki (kylla ne laskit vasemmistolaisetkin jotka menee kotiin ahmedin luokse) ei halua sinua tanne.

Ei se mitaaan, viela pari vuotta pitaa kestaa ja katse valkoisen miehen silmassa kun kavelen valkoisen h00000t blondin kanssa kadulla auttaa mua selviytymaan !
Tässä saivat osansa niin punaniskareinot, läskit vasemmistolaiset ählämejänussivat kaksinaamaiset sosiaalitantat kuin naivit naitavat tekoblonditkit. Aivan loistavaa tilitystä.

Kuka tämän jälkeen kehtaisi tuoda esille stereotypian aiheetonta vihaa täynnä olevasta epäkiitollisesta neekeristä, joka käyttää surutta hyväkseen ilmaisen koulutuksen, nussii surutta naivia hoo-ooot blondia, jota käytetään statusesineenä, jotta saataisiin vihaa valkoisen miehen katseeseen, jne. Jne.

Mitä helvettiä tällekin jätkälle on Suomessa tapahtunut, että se on noin täynnä katkeruutta ja vihaa? Varmasti jotain todella ylipahaa. Minun veikkaukseni on, että Cthulhu tuli sitä rapuissa vastaan, eikä moikannut takasin kun Musse iloisena poikana moikkas.

(Disclaimer: profiilinsa mukaan Musse asuu nykyään Birminghamissa, joten en osaa olla aivan varma, kenen kulttuuria vastaan hän on noin katkera. Mutta toivotaan, että englantilaista.)

Hahaha, hauskaa lappaa Reino heitat. Noh, olin kylla _vittuuntunut_ lievasti sanottuna tuona hetkena kun kirjoitin tuon viestin, mutta enpa sita editoisi.

Ja kysymykseen, keta kulttuuria vastaan ma oon katkera ? Enpa ma Suomea tai Brittikulttuuria vihaa, miksi vihaisin ? Tunnen vaan, etten ole osa Suomea, Englantia tai mitaan muutakaan Euroopan maata, joten olen lahdossa taalta kun koulutukseni loppuu. Luulisin, etta 99% teista (1% on se h000t blondi joka ikavoi mua niin paljon) olisi siita iloisia.

Ja jalkeenjaaneille tiedoksi, olen yksilo ja en edusta "The United Forces of Negro WorldWide" - liittoa joten turha vetaa mitaan johtopaatoksia siita miten mina ajattelen. 13 sivua "nekrut on testoo taynna ja siks ne on vakivaltasii paskoi jotka vaa raiskaa ja varastaa kun niiden kulttuuris vaa raiskataa ja sillee" - saa hieman stressaamaan.

Musse sanoi:
Ja kysymykseen, keta kulttuuria vastaan ma oon katkera ? Enpa ma Suomea tai Brittikulttuuria vihaa, miksi vihaisin ? Tunnen vaan, etten ole osa Suomea, Englantia tai mitaan muutakaan Euroopan maata, joten olen lahdossa taalta kun koulutukseni loppuu. Luulisin, etta 99% teista (1% on se h000t blondi joka ikavoi mua niin paljon) olisi siita iloisia.

No etkö sä nyt todellakaan aio ottaa sitä 1% hot blondia mukaan?! Olis meinaan messevä näky kävellä Timbuktun torilla blondi kainalossa! :thumbs:

Musse sanoi:
Ja jalkeenjaaneille tiedoksi, olen yksilo ja en edusta "The United Forces of Negro WorldWide" - liittoa joten turha vetaa mitaan johtopaatoksia siita miten mina ajattelen. 13 sivua "nekrut on testoo taynna ja siks ne on vakivaltasii paskoi jotka vaa raiskaa ja varastaa kun niiden kulttuuris vaa raiskataa ja sillee" - saa hieman stressaamaan.

No mutta no mutta... tämän foorumin aiheeseen liittyen sehän on HYVÄ asia jos joku on TESTOA täynnä !!1! :D

Mä joudun nyt yksilötasolla muuttamaan mielipiteitäni sen verran, että laitoin juuri Huuto.nettiin ilmoituksen, että "vaihdetaan 50 Steissin somalia yhteen Musseen." Näin se maailma heittelee.

Peace and love ja nukkumaan.

Musse sanoi:
...olen lahdossa taalta kun koulutukseni loppuu. Luulisin, etta 99% teista (1% on se h000t blondi joka ikavoi mua niin paljon) olisi siita iloisia.
Koulutettua työväkeä tarvitaan myös Suomessa joten ei kaikki (fiksut) niin iloisia tästä asiasta ole.

Suomeen taitaa jäädä vain se aseman jengi, kun pätevämmät ulkomaalaiset leimaantuu pienenemmän rikollisen porukan vuoksi ja vittuuntuu lähtökuntoon.

Musse sanoi:
Ja kysymykseen, keta kulttuuria vastaan ma oon katkera ? Enpa ma Suomea tai Brittikulttuuria vihaa, miksi vihaisin ? Tunnen vaan, etten ole osa Suomea, Englantia tai mitaan muutakaan Euroopan maata, joten olen lahdossa taalta kun koulutukseni loppuu.

No toivottavasti löydät jonkun viihtyisän paikan.

Musse sanoi:
Luulisin, etta 99% teista (1% on se h000t blondi joka ikavoi mua niin paljon) olisi siita iloisia.

Miksi olisin siitä iloinen? Jos olet täällä koulutuksesi verorahoilla hankkinut ja todennäköisesti myös itse sitä verokassaa kartuttanut, niin olen kyllä henkilökohtaisestikin pahoillani, että olet menossa muualle sensijaan, että jäisit tänne tuottavana ja hyödyllisenä osana loistavaa yhteiskuntaamme. Eikä siinä etteikö täällä elämisestä itsekin kostuisi hyvin paljon.

XXL sanoi:
Johtuisiko siitä että lähes kaikilla sen porukan naisilla on muslimien huivit. Naisia ei muuten siellä kartsalla pahemmin näy, kappas vaan.

Eli jos porukan naisilla on huivit, porukan miehet ovat muslimeja. Tällaseen muslimin määritelmään en ole ennen törmännyt. Olisiko joku kirjallisuusviite tällaiseen jaotteluun vai veditkö sen hatusta?

Sitten kun hieman painostetaan muuttuu tarina:

http://www.pakkotoisto.com/vbulleti...2&postcount=129

Sanoin jo aiemmin, ettei kumpikaan ole ainut syy, eikä kysymyksenasettelukaan sitä edellyttänyt.

En ole päättänyt oletko Taha idiootti vai pelle? Sano yhdellä sanalla siis: idiootti vai pelle?

Voisit kysyä, kumpaa olet mielestäni enemmän ja minä vastaan "pelle". Olipas se vaikeaa.

Voitko nyt vastata minun kysymykseeni?

Multivita sanoi:
Etkö nyt ymmärrä, että en voi vastata ilman selvennyksiä.

Tottakai voit.

Rikollisuuden syitä voi pähkäillä maiilman tappiin asti ja niitä löytyy varmaan yhtä paljon, kuin rikollisiakin, mutta nyt on kyse sinun luulostasi siitä, kumpi kahdesta ominaisuudesta vaikuttaa enemmän. En kysy edes tietoa, koska minun ei tarvitse. En kysy kaikkia syitä, koska niitä ei voi kukaan tietää. Kysyn vain mielipidettä kahden asian keskinäisestä suhteesta motiivihierarkiassa.

Mikäli et tiedä, miten rotu määritellään, käytä vaikka biologista identiteettiä ja kerro samalla, miten se toimii ja ilmenee.

Vastaa sinä puolestasi tähän: Miksi rikostilastojen mukaan maahanmuuttajat tekevät suhteessa muuhun väestöön huimasti enemmän rikoksia?

Tätä aihetta kannattaa opiskella jossain muualla kuin anonyymillä mileipidepalstalla. Kuka tahansa sosiologi tai kriminologi voi antaa pätevän vastauksen. Suosittelen mm. visiittiä kirjastoon.

Keskutellaan me vaan mielipiteistä.

reino sanoi:
Niin. Näistä karkoituksista puhutaan kovasti, mutta minusta tuntuu, että tuossa artikkelissa mainittu somali on kautta aikojen ainoa oleskeluluvan (artikkelin mukaan _temporary_ residence permit?) saanut ulkomaalainen rikollinen, joka Suomesta on karkoitettu. Koska olen laiska googlaaja, haastaan AKV:n hyvän mielen hinnalla mukaan todistamaan, että olen väärässä.

Hmm? En minä jaksa moisia googlettaa. Mutu-tuntuma mullakin on nimittäin suht sama eli että Suomesta ei ulkomaalaisia rikollisia pahemmin karkoitella. Vaikka pitäisi.

Aiemmin tuossa puhelit siitä, että Suomen käytäntö turvapaikka-asioissa jne. on mielestäsi löysä. Mikäli vertaamme tätä naapurimaahan Ruotsiin tai oikeastaan mihin muuhun tahansa läntiseen EU-maahan, I beg to differ.

"Vuonna 2004 pakolaiskiintiö on 750."

"Perheenyhdistämisen kautta vuosina 1995-2003 Suomeen tuli 2 617 henkilöä. Vuonna 2004 luku oli 74."

"Vuonna 2004 Suomesta haki turvapaikkaa 4 764 henkilöä. Hakijamäärä oli noin 7 prosenttia suurempi kuin vuonna 2003. Vastaavasti Ruotsista haki vuonna 2004 turvapaikkaa 23 161 henkilöä, ja esimerkiksi Norjaan turvapaikanhakijoita tuli 7 945."

"Kaiken kaikkiaan Suomesta on vuosina 1990-2003 hakenut turvapaikkaa 29 463 henkilöä. Heistä 8 939 on saanut turvapaikan tai oleskeluluvan."

http://www.pakolaisapu.fi/pakolaisinfo/pakolaiset_suomessa.html

Vastasin jo. Rotu.

Ja tämä vastaus koskee vaan näitä kriminaaleja, joista tässä ketjussa on puhuttu. Ne idiootit ovat hakeutuneet saman rotuisten seuraan ja porukassa tyhmyys tiivistyy. Ja tässä tapauksessa ne samanrotuiset ovat somaleja. Kyllä siellä voi pari Suomalaista pissistä roikkua mukana, mutta ei niistä ole kenellekkään vaaraa.

Jos näin ajattelee, niin kyllä se rotu näyttää vaikuttavan ja motivoivan.

Multivita sanoi:
Vastasin jo. Rotu.

Ja tämä vastaus koskee vaan näitä kriminaaleja, joista tässä ketjussa on puhuttu. Ne idiootit ovat hakeutuneet saman rotuisten seuraan ja porukassa tyhmyys tiivistyy. Ja tässä tapauksessa ne samanrotuiset ovat somaleja. Kyllä siellä voi pari Suomalaista pissistä roikkua mukana, mutta ei niistä ole kenellekkään vaaraa.

Jos näin ajattelee, niin kyllä se rotu näyttää vaikuttavan ja motivoivan.
Karkeasti yksinkertaistaen ja yleistäen: musta mies ryöstää siksi, kun se on musta, ja valkoinen siksi, kun sillä on niin vaikeaa?

reino sanoi:
Nytpä taitaa olla niin, että nykymaailmanaikaan nuo joukot eivät ole homogeenisiä (siis vain yhtä kansallisuutta), vaan jo nyt mukana on suomalaisia ja vaikka mitä. Ongelma on sama vanha: joukossa tyhmyys ja kusipäisyys tiivistyy. Nyt näissä joukoissa on mukana niin kovia oikeasti pahoja poikia, että he vievät katuväkivallan aivan uudelle tasolle Suomessa. Ja tyhmät luuserisuomalaiset seuraavat perässä.

Totta kuin rotta. Mutta pointtini olikin että näissä keskusteluissa afrikasta tulleiden kriminaalien tehtailemat rötökset joutuvat tiukempaan syyniin kuin muista paikoista saapuneiden. Juurihan sanoit että tyhmät luuserit menevät mukaan vain tyhmyyttään ja afrikkalaiset konnat pyörittävät koko showta. En edelleenkään halua tehdä yleistyksiä edes somaliasta tulleiden kesken. Mutta jos aika ja uutiset antavat aihetta muuhun, se on sen ajan murhe.
Onkohan tehty tilastoja muualta afrikasta tulleiden rikostilastoista, ovatko nämä teot tosiaan pelkkien somaleiden tekosia? Koska jos näin on, se antaa pientä tukea käsitykselleni että somalia ei ole afrikan muidenkaan kansojen keskuudessa kovinkaan suuressa huudossa.

ribu sanoi:
Totta kuin rotta. Mutta pointtini olikin että näissä keskusteluissa afrikasta tulleiden kriminaalien tehtailemat rötökset joutuvat tiukempaan syyniin kuin muista paikoista saapuneiden. Juurihan sanoit että tyhmät luuserit menevät mukaan vain tyhmyyttään ja afrikkalaiset konnat pyörittävät koko showta. En edelleenkään halua tehdä yleistyksiä edes somaliasta tulleiden kesken. Mutta jos aika ja uutiset antavat aihetta muuhun, se on sen ajan murhe.
Onkohan tehty tilastoja muualta afrikasta tulleiden rikostilastoista, ovatko nämä teot tosiaan pelkkien somaleiden tekosia? Koska jos näin on, se antaa pientä tukea käsitykselleni että somalia ei ole afrikan muidenkaan kansojen keskuudessa kovinkaan suuressa huudossa.

Niin se on, että ne muista maista tulleet neekerit vihaavat somaleja siinä missä suomalaisetkin.

ribu sanoi:
En sanoisi että juuri maahanmuuttajat olisi rikollisia ja suomalaiset ajautuvat sen takia pahoille teille. Voi se olla toisinpäinkin:

Kuvitellaan että kadulla pyörii suomalainen wannabe-gangsta porukka joka tekee kaikkea pikku tihutyötä. Nehän on varmaan heittää heti 'yo brother' läppää vastaantulevalle somalinuorelle ja näyttää parhaimmat rötöstelypaikat stadissa. Kun ainoat suomalaiskaverit on tällaisia, somali kuvittelee että rötöstely on jees.

Siis tämä on vain yksi mahdollisuus ja vain minun hypoteesi.

jurpo sanoi:
Jokanen ihminen on yksilö ja vaikka viis miljoonaa suomalaista olis puukottavia ja naisiaan hakkaavia juntteja, ja 100 olisi ihan kunnollisia kansalaisia niin ei oo mitään oikeutta tai järkeä tuomita ja rinnastaa noita 100 kunnollista niihin viiteen miljoonaan idioottiin.

Tähän senverran vaan että mun mielestä jos viidestä miljoonasta suomalaisesta 100 on kunnollisia ja 5 miljoonaa hulluja puukottajia, on pieni yleistys ihan paikallaan. Koska jos käveleksit suomessa ja 10 suomalaisen kopla tulee vastaan on enemmän kuin terveellistä yleistää ja juosta niin maan perkuleesti. Koska onhan kuitenkin enemmän kuin todennäköistä että puukkoa tulee.
Tämä siis tilanteessa jossa tiedät vain että vastaan tulevat tyypit ovat suomalaisia ja tunnet 5000000/100 tilaston.

Ja eikös ihminen ole laji jossa on eri rotuja? Korjatkaa jos olen väärässä.

Muuten kaikki te jotka olette huolestuneita Suomen monikulttuurisoimisesta, kirjoittakaa kansanedustajille. Hyvä ja asiallinen sähköposti luetaan ja siihen vastataan lähes poikkeuksetta. Itse olen kirjoittanut ja saanut ainakin vastauksia ja myötätuntoa.

Muuten, jos rotuja ei ole olemassa niin miksi nykyään on lääkkeitä jotka tehoavat tietyn "rotuisille" mutta eivät muille. Tuntuis oudolta, jos tabletti katsoisi potilaan ihonväriä ja päättäisi vasta sitten toimia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom