Maahanmuuttajat ja lasten hyväksikäyttö

Tupla-J sanoi:
Jossain välissä sä kysyit, että johtuuko rikollisuus ulkopuolisuuden tunteesta.

En kysynyt. Kysyin, että kumpaa kysyttävä luulee rikollista enemmän motivoivan. Tätä kysyin saadakseni kysyttävän tunnustamaan tosiasiat. Minä tiedän oikean vastauksen, eikä hänen mielipiteensäkään ole jäänyt epäselväksi.

Taha, minkä ikäiseksi muslimi sitten määrittelee lapsen? Mä muistelin Muhammedin menneen naimisiin 9-vuotiaan kanssa ja ymmärtääkseni aloittaneen aviollisen elämän saman tien.

Islam määrittelee avioliiton alaikärajaksi sukukypsyyden (kuukautiset naisella, siemensyöksy miehellä), viidentoista vuoden iän (kuukalenterin mukaan).

Mä myös ymmärrän ihan täysin, että jos koraanissa sanotaan, että naisen tulee verhota itsensä ja muut on lunttuja, niin siitä saa muslimi aika helposti sellaisen kuvan, että länsimaalaiset itseään verhoamattomat naiset ovat lunttuja ja täten paitsi vapaita hyväksikäytettäväksi myös ihmisinä alempia.

Koraani käskee miestä olla katsomatta naisia, joiden kanssa hän voisi avioitua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taha sanoi:
En kysynyt. Kysyin, että kumpaa kysyttävä luulee rikollista enemmän motivoivan. Tätä kysyin saadakseni kysyttävän tunnustamaan tosiasiat. Minä tiedän oikean vastauksen, eikä hänen mielipiteensäkään ole jäänyt epäselväksi.
Mistä johtuu, mikä motivaatio... sama asia. Typerä kysymys asettaa äärimmäinen rasistinen vaihtoehto ah niin söpölle ulkopuolisuuden tunteelle.

BTW: Mulla ei ainakaan tuntuisi kovin ulkopuoliselta jos pylsisin joitain varhaisteinejä keskellä pääkaupunkia.

Taha sanoi:
Koraani käskee miestä olla katsomatta naisia, joiden kanssa hän voisi avioitua.
Vittu mitä tuubaa. Naisten pitää laittaa kaapu ettei miehet katso tulevia vaimojaan. Suomessa katsovat sitten niitä mitä vain raiskataan. Selvä logiikka.

Kaapeli sanoi:
Porukka ei oikein ajattele näitä asioita loppuun asti.
Mikä on kriminaalipolitiikan idea? 1. Rankaista ja 2. Sopeuttaa kriminaali kunnialliseksi yhteiskunnan jäseneksi. Tutkitusti tavoite 2. ei toteudu pyrkimällä mahdollisimman ankaraan tavoitteeseen nro 1. Mitä kurjemmat olot vangeilla on sitä todennäköisemmin he tulevat uusimaan rikoksensa ja syrjäytyvät kahtakauheammin. Kovat olosuhteet opettavat kovaksi.
Tärkeää olisi rangaistuksen ohessa tehtailla vangeista kunnon kansalaisia eikä vain katkeroituneita huumeongelmaisia antisosiaalisia mulkkuja (joita moni heistä on aivan tarpeeksi jo muutenkin).
Erityisesti moni pikkurötöstelijä on vielä pelastettavissa pistämällä hänet vaikkapa vankilassa ammattia opiskelemaan sensijaan, että jannu karkotettaisiin siperiaan ruoskittavaksi.

:offtopic: No olisihan se hienoa että toi sopeuttaminen toimisi, mutta tarviiko sitä yrittää 20.kertaa per henkilö??? ei siinä ole mitään järkeä. jos sitä ensinmäisellä tai toisella ei tajua, niin sitten voisi mennä sinne siperiaan ruoskittavaksi. ja tämä koskee kaikkia. jos se äidin pikkuinen suomalainen pahis ei tajua omaa hyväänsä saadessaan ilmaisen koulutuksen, niin ei se enä
ä sitten vankilassa siitä hyödy. jos ei oo aikasemmin kiinnostanu, miksi pitäisi alkaa 30v. elämäntaparikollisena siitä sitten enää kiinnostua??

Täydellisessä maailmassa ei olisi mitään pakolaisia, ei sotia, ei rikoksia, ei rasismia, mutta ei eletä täydellisessä maailmassa...

Mr.Referee sanoi:
:offtopic: No olisihan se hienoa että toi sopeuttaminen toimisi, mutta tarviiko sitä yrittää 20.kertaa per henkilö??? ei siinä ole mitään järkeä. jos sitä ensinmäisellä tai toisella ei tajua, niin sitten voisi mennä sinne siperiaan ruoskittavaksi. ja tämä koskee kaikkia. jos se äidin pikkuinen suomalainen pahis ei tajua omaa hyväänsä saadessaan ilmaisen koulutuksen, niin ei se enää sitten vankilassa siitä hyödy. jos ei oo aikasemmin kiinnostanu, miksi pitäisi alkaa 30v. elämäntaparikollisena siitä sitten enää kiinnostua??

Tämäntakia meillä onkin "progressiivinen" rangaistuskäytäntö. Ensikertalainen pääsee puolella, tokakertalainen saa täyden rangaistuksen ja siitä eteenpäin rupeaakin tulemaan jo vakioasiakkaan bonuksia niihin tuomioiden pituuksiin.

XXL sanoi:
Mistä johtuu, mikä motivaatio... sama asia. Typerä kysymys asettaa äärimmäinen rasistinen vaihtoehto ah niin söpölle ulkopuolisuuden tunteelle.
Turha tolle tahalle on mitään vastata. Omasta mielestään keksinyt oikein "the ultimate kysymyksen", jolla tekee typeryksen kaikista erimieltä olevista. Ei tajua kysymyksensä idioottimaisuutta.. tai että niitä vaihtoehtoja voisi olla useampikin.

edit. typo

Kaapeli sanoi:
Tämäntakia meillä onkin "progressiivinen" rangaistuskäytäntö. Ensikertalainen pääsee puolella, tokakertalainen saa täyden rangaistuksen ja siitä eteenpäin rupeaakin tulemaan jo vakioasiakkaan bonuksia niihin tuomioiden pituuksiin.

Noh, ei se "uudelleenkoulutus" niin hyvin toimi jos tarvii lisää pituutta laittaa aina niihin rangaistuksiin. Eikä ne niin pahoja pituuksia muutenkaan ole.

ribu sanoi:
Itse olen välttynyt yhteenotoilta kaikenväristen kaduntallaajien kanssa toistaiseksi mutta jos se päivä joskus koittaa että minut mukiloidaan metroasemalla en ala vihata tekijöiden kansaa vaan tekijöitä.

Aivan. Samma här, mutta koska suurin osa tästä vähemmistöstä on mitä on, en anna myötä epäilyille ennekuin todella voin.

Ja Reino, olet oikeassa tämän hymiön suhteen suhteen :jewsmedia:, mutta se mulattitytön pylly kommentti oli turhaa. Toisekseen, se ei pidä paikkansakaan.
Luuletko, että pillunsaanti saa minut ajattelemaan tyytyväisenä sitä, että tummaihoisten rikoksia vähätellään? Kolmannekseen, siperianhusky koira siperianhuskylle, olkootkin miten komea/kaunis dopermanni tai albiinosaksanpaimenkoira. Neljännekseen, älä anna pillun ohjailla elämääsi. Viidennekseen, kyllä, olen muutaman kerran saanut mahdollisuuden ja sanonut ei. Kuudennekseen, ei, en saanut rasismisyytteennostoa pakkien antamisesta.

Monikulttuurisuus on rikkaus sanovat...
mikä vitun monikulttuurinen maailma se on jossa ei ole kuin yksi sotkettu mulaatti rotu (eihän sekarotuisia koiriakaan arvosteta niin paljoa kuin puhdasrotuista)
tai sitten kuten joku sankari aikaisemmin mainosti että omaksumme hiukan heidän uskonnostaan ja he hiukan meidän jolloin sulaudutaan...

Milläköhän tapaa tuo poikkeaa Hitlerin ajatuksista
yksi kansa (globalisaation tuomana jokin monimaailmallinen liittouma kuten Eu: amerikka, venäjä, nato, yk tai jokin vastaava mikä nyt yhdeksi hallinto elimeksi jää)
Yksi rotu (pienestä pitäen monikulttuuri media näyttää pienille lapsille kuinka on hieno juttu kun on muiden rotujen kaveri ja tekee näiden kanssa lapsia ettei vain ole rasistinen. Tuloksena Sekarotuinen mulaatti)
vain yksi johtaja puuttuu mutta eiköhän me jokin sekopää siihenkin vapaaehtoisena saada..

joten eikö olisi kaikista parasta että omat kansat pysyvät omilla maillaan omissa uskonnoisssan omilla johtajillaan eikä mentäisi ääripäästä toiseen..
Monikulttuurisuus/ Globalisaatio = Maailman ovelin hallinta menetelmä.

kaikista parhain olisi että alkuperäisuskonnot palautettaisiin alueilleen ja omat kansat omille alueilleen :D toive ajattelua eikä ikinä mahdollista mutta paras ratkaisu.
Pohjois ja keski-eurooppa arjalaisille, amerikka intiaaneille, afrikka neekereille, jne...
samoin omien maiden uskonnot ennen mitään vitun kristinuskoa, islamia juutalaisuutta jne.

Mutta jos kahdesta ääripäästä pitää valita niin sitten mieluummin se että toinen maailmansota olisi päätynyt toisin.
Leikkimielinen vissin joidenkin larppaajien tai muiden samantyylisten kuvitelma siintä entä jos olisi käynyt toisin:
http://www.taivaansusi.net/reich/

XXL sanoi:

Kysyin luuloon perustuvaa mielipidettä kaden asian keskinäisestä vertailusuhteesta. Sanoin jopa, että tuskin ne ovat ainoat syy. Se, että joku näkee ne ainoina vaihtoehtoina on tuskin minun syyni.

Uskallatko sinä vastata?

Naisten pitää laittaa kaapu ettei miehet katso tulevia vaimojaan.

Koraani käskee yksiselitteisesti (24:30) miehiä (ja naisia) laskemaan katseensa eli olemaan katselematta sellasia vastakkaista sukupuolta olevia henkilöitä, jotka hänellä on lupa naida. Tämä tarkoittaa, että omia vanhempia, sisaruksia ja lapsia saa katsella. Puolisot tietysti lasketaan mukaan myös.

Suomessa katsovat sitten niitä mitä vain raiskataan. Selvä logiikka.

Mistä päättelet raiskaajien ylipäätään olevan muslimeja?

Taha sanoi:
Mistä päättelet raiskaajien ylipäätään olevan muslimeja?
Johtuisiko siitä että lähes kaikilla sen porukan naisilla on muslimien huivit. Naisia ei muuten siellä kartsalla pahemmin näy, kappas vaan.

Taha sanoi:
Yhdellä sanalla siis; rotu vai ulkopuolisuuden tunne?
Sitten kun hieman painostetaan muuttuu tarina:
Taha sanoi:
Sanoin jopa, että tuskin ne ovat ainoat syy. Se, että joku näkee ne ainoina vaihtoehtoina on tuskin minun syyni.
En ole päättänyt oletko Taha idiootti vai pelle? Sano yhdellä sanalla siis: idiootti vai pelle?

Taha sanoi:
Fridrik pystytkö vastaamaan suoraan ja yhdellä sanalla selvään kysymykseen? Kumman luulet motivoivan henkilöä, esim. somalia enemmän rikokseen, rotu vai hänen tunteensa kuulumisesta yhteiskunnan ulkopuolelle? Yhdellä sanalla siis; rotu vai ulkopuolisuuden tunne?

Etkö nyt ymmärrä, että en voi vastata ilman selvennyksiä.

rotu vai tunne kuulumisesta yhteiskunnan ulkopuolelle..

pitääkö vaihtoehto rotu sisällään muutakin kuin ihonvärin. Eli esimerkiksi perinteet (suhtautuminen naisiin ja muihin kanssaeläjiin), uskonto jota tämä "rotu"(lue tässä tapauksessa somalit) harjoittaa jne.,

Ulkopuolisuudentunteesta minulla ei ole henk.koht. kokemuksia. Mutta yleensä Suomalainen, joka tuntee itsensä ulkopuoliseksi, möllöttää jossain mökissä/asunnossa/sillan alla ja lopuksi päättää itse päivänsä tai muutoin kuolo korjaa. Ei suinkaan hyökkäile viattomien ihmisten kimppuun.

Omien kokemuksieni pohjalta yhteiskunnan ulkopuolelle pudonneista ihmisistä on minun valittava antamistasi vaihtoehdoista rotu. Suomessa on valtava määrä alkuperältään Suomalaisia ihmisiä, jotka tuntevat itsensä ulkopuolisiksi. Ei he (suurin osa heistä) silti käyttäydy samoin kuin nämä rötöstelleet somalit. Siksi en valitse ulkopuolisuudentunne-vaihtoehtoa.

Jos tämä vastaus ei miellytä, niin muotoile kysymyksesi paremmin ja valota vaihtoehtoja.

Vastaa sinä puolestasi tähän: Miksi rikostilastojen mukaan maahanmuuttajat tekevät suhteessa muuhun väestöön huimasti enemmän rikoksia?

XXL sanoi:
En ole päättänyt oletko Taha idiootti vai pelle? Sano yhdellä sanalla siis: idiootti vai pelle?

No! Pelle on jollekkin ammatti! Ei sotketa heitä tähän.

Mielestäni näistä vaihtoehdoista idiootti on oikea vastaus.

Fridrik sanoi:
Ja Reino, olet oikeassa tämän hymiön suhteen suhteen :jewsmedia:, mutta se mulattitytön pylly kommentti oli turhaa. Toisekseen, se ei pidä paikkansakaan.
Luuletko, että pillunsaanti saa minut ajattelemaan tyytyväisenä sitä, että tummaihoisten rikoksia vähätellään? Kolmannekseen, siperianhusky koira siperianhuskylle, olkootkin miten komea/kaunis dopermanni tai albiinosaksanpaimenkoira. Neljännekseen, älä anna pillun ohjailla elämääsi. Viidennekseen, kyllä, olen muutaman kerran saanut mahdollisuuden ja sanonut ei. Kuudennekseen, ei, en saanut rasismisyytteennostoa pakkien antamisesta.

:thumbs: Olisit antanu mennä vaan! Herrasmies käyttää tuollaisissa tilanteissa kondomia estääkseen geeniperimän sekoittumisen.

Mä ihmettelin jossain vaiheessa sinunkin suomenkieltäsi, mutta sittenhän mä sen hokasin, että sähän oletkin JR61:n jätkiä. Ei sillä, että mitään sitä vastaan. Mutta tarkkaan ottaen pistää vaan miettimään, että säähän varjelet sitä läntistä kartanonherrojen geeniperimää. Mihin meillä mongolipoimusilmillä ei ole osaa, ei arpaa. Eli sulle Astrid ja Lillemor, mulle vaan Maijaliisa. :(

Ruutiukko sanoi:
http://www2.helsinginsanomat.fi/english/archive/news.asp?id=20040301IE6
Jos on ennenkin karkoitettu niin ei pitäisi olla esteitä, että näitä sopeutumattomia rahdattaisiin takaisin vähän nopeammalla vauhdilla.

Niin. Näistä karkoituksista puhutaan kovasti, mutta minusta tuntuu, että tuossa artikkelissa mainittu somali on kautta aikojen ainoa oleskeluluvan (artikkelin mukaan _temporary_ residence permit?) saanut ulkomaalainen rikollinen, joka Suomesta on karkoitettu. Koska olen laiska googlaaja, haastaan AKV:n hyvän mielen hinnalla mukaan todistamaan, että olen väärässä.

Suomessahan on tehty niinkin radikaaleja säädöksiä, että venäläiset huumerikolliset voidaan lähettää alkuperäismaahansa (Venäjä tai Eesti) kärsimään kakkunsa. Toki oikeusvaltiossa tällaiseen käsittelyyn on varattu niin monta muutoksenhakureittiä, että näistä äijistä kovimmat on jo ehtineet kärsiä kaksi elinkautista Suomessa, eikä luovutusta ole vieläkään tapahtunut.

Demokraattinen hyvinvointivaltio on aika naurettavan heikko, kun todelliset alfaurokset tulevat soitimelle. Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.

Multivita sanoi:
Etkö nyt ymmärrä, että en voi vastata ilman selvennyksiä.

rotu vai tunne kuulumisesta yhteiskunnan ulkopuolelle..

pitääkö vaihtoehto rotu sisällään muutakin kuin ihonvärin. Eli esimerkiksi perinteet (suhtautuminen naisiin ja muihin kanssaeläjiin), uskonto jota tämä "rotu"(lue tässä tapauksessa somalit) harjoittaa jne.,

Ulkopuolisuudentunteesta minulla ei ole henk.koht. kokemuksia. Mutta yleensä Suomalainen, joka tuntee itsensä ulkopuoliseksi, möllöttää jossain mökissä/asunnossa/sillan alla ja lopuksi päättää itse päivänsä tai muutoin kuolo korjaa. Ei suinkaan hyökkäile viattomien ihmisten kimppuun.

Omien kokemuksieni pohjalta yhteiskunnan ulkopuolelle pudonneista ihmisistä on minun valittava antamistasi vaihtoehdoista rotu. Suomessa on valtava määrä alkuperältään Suomalaisia ihmisiä, jotka tuntevat itsensä ulkopuolisiksi. Ei he (suurin osa heistä) silti käyttäydy samoin kuin nämä rötöstelleet somalit. Siksi en valitse ulkopuolisuudentunne-vaihtoehtoa.

Jos tämä vastaus ei miellytä, niin muotoile kysymyksesi paremmin ja valota vaihtoehtoja.

Vastaa sinä puolestasi tähän: Miksi rikostilastojen mukaan maahanmuuttajat tekevät suhteessa muuhun väestöön huimasti enemmän rikoksia?

Nyt on pakko kommentoida sen verran, että somalit ei ole mikään rotu :) Aina kun somalit riehuu kaupungilla, niin se yleistetään meihin kaikkiin muihin tummiin. Afrikka on iso alue, jossa asuu monia eri kansoja, vaikka lähes kaikilla sama ihonväri onkin.

Shizzle sanoi:
Nyt on pakko kommentoida sen verran, että somalit ei ole mikään rotu :) Aina kun somalit riehuu kaupungilla, niin se yleistetään meihin kaikkiin muihin tummiin. Afrikka on iso alue, jossa asuu monia eri kansoja, vaikka lähes kaikilla sama ihonväri onkin.

Joo tiedän. Mutta kun tuo torsti tuossa idiootti-kysymyksessään tarjoaa toiseksi vaihtoehdoksi rotua ja pääasiassa kuitenkin somaleista on puhuttu. Siksi laitoin sulkuihin, että tuossa tapauksessa tarkoitan somaleita... Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom