Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossahan oli kyseessä Jari Mentulan palautumisjuoma ja Mentulaa sponsoroi UFS, joten johtunee siitä tuo UFS-lisäravinteiden käyttö.PERUS PAKKOTOISTOLAINEN. Hoetaan pelkästä UFS kamasta, muu on paskaa UFS hyvää. :dance2:
PS. klikkaa sivun yläreunasta itsesi ufs storeen. sieltä pääset ostamaan maailman laadukkaimpia lisäravinteita :jahas:
Onko kreatiinia kuinka hyvä/järkevää ottaa kun tekee kestävyystreeniä?
On joo.-Onko Fastin Muscle+ hyvä palkkari treenin jälkeen otettavaksi?
Syö mieluummin normaalia ruokaa. Tuossa on nopeesti imeytyvää proteiinia ja hiilihydraattia (sokeria), jotka ei pidä nälkää kovin pitkään. Syö aamulla ja illalla mieluummin purkki rahkaa ja juo litra-pari maitoa päivässä, niin luulisi, että tulee kalorintarve täyteen.-Voiko esim. Fastin Mass2 ottaa aamuisin/iltaisin yms. muuten lisäämään massaa, ja tyrehdyttämään energian tarvetta? Kun olen kuullut että jotkut ottavat tätä myös lepopäivinä, ja kuljettavat mukana töissä ja koulussa. Olisiko tämä myös hyvä "välipala" salilla, ja voiko tätä ottaa myös lepopäivinä ylläpitämään lihaskasvua ja pitämään tarvittavat ravinnetasot korkeina?
Syö mieluummin normaalia ruokaa. Tuossa on nopeesti imeytyvää proteiinia ja hiilihydraattia (sokeria), jotka ei pidä nälkää kovin pitkään. Syö aamulla ja illalla mieluummin purkki rahkaa ja juo litra-pari maitoa päivässä, niin luulisi, että tulee kalorintarve täyteen.
Syö mieluummin normaalia ruokaa. Tuossa on nopeesti imeytyvää proteiinia ja hiilihydraattia (sokeria), jotka ei pidä nälkää kovin pitkään. Syö aamulla ja illalla mieluummin purkki rahkaa ja juo litra-pari maitoa päivässä, niin luulisi, että tulee kalorintarve täyteen.
Tuo mun postaus oli ehkä vähän sekavasti sanottu. Tarkoitin sellasta (proteiini juomaa?), mitä jotkut ottavat ihan 3 kertaa päivässäkin, aamulla, iltapäivällä ja illalla. Mikä olisi tälläiseen hyvä?
Kokeneempi salikaveri ehdotti mulle tälläistä settiä:
-Palkkariksi 2dl muscle+ ja 1dl hera80. Eli siinä olis palautusjuoma
-Hera80 välipäivinä 2dl ja treenipäivinä 1dl ennen nukkumaan menoa.
Miltäs kuulostaa?