Lisäravinteet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:D Vaihda tuon UFS tekstin tilalle mikä tahansa muu merkki jos ärsyttää noin paljon.
Ohje oikeaoppiseen palautumiseen lisäravinteilla pitää varmasti silti paikkansa.

jostain syystä kyllä luulen, että mike tietää, että tuolla on toi UFS:n banneri tuolla ylhäällä mistä pääsee sinne nettikauppaan xD ja kyllä.. MIKE on OIKEA PAKKOTOISTOLAINEN!!!!:worship:

PERUS PAKKOTOISTOLAINEN. Hoetaan pelkästä UFS kamasta, muu on paskaa UFS hyvää. :dance2:
PS. klikkaa sivun yläreunasta itsesi ufs storeen. sieltä pääset ostamaan maailman laadukkaimpia lisäravinteita :jahas:
Tossahan oli kyseessä Jari Mentulan palautumisjuoma ja Mentulaa sponsoroi UFS, joten johtunee siitä tuo UFS-lisäravinteiden käyttö.
Sama kai se on, mitä merkkiä kenenkin jauhot on, tosta kuitenkin selviää tuon palautusjuoman sisältö melko hyvin.

Tällä kertaa vain yksi kysymys :D:
Onko kreatiinia kuinka hyvä/järkevää ottaa kun tekee kestävyystreeniä? (En nyt jaksanut alkaa ettiä mistään ja täällä on kreatiinista ketju jo mutta pistin tänne.)

Tarkoitat kestävyystreenillä ilmeisesti puntteja etkä aerobista? Jos puntteja, ei estettä mielestäni ole. Aerobiseen harjoitteluun ei minun tietääkseni ole järkevää käyttää

Millaisella annostuksella olette L-Carnitinea käyttäneet ?

Ostin nyt tuollaista Fastin prode90 jauhoa jota neuvotaan ottamaan 30g/1dl 1-3 kertaa päivässä. Niin miten tällaisen aloittelijan kannattaa alkaa tuollaista käyttämään? Piisaako kerta päivässä? Ja otetaanko se siis ennen vai jälkeen treenin?

Tään ketjun luettuani tulin vakuuttuneeksi että tämän lisäproteiinin lisäksi minun pitäisi vielä ostaa jotain kreatiinivalmistetta saadakseni parempia tuloksia nopeammin. Onko näin? Ja millainen tuote olisi ns "hyvä & halpa"? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palautusjuomaan prodea eli salin jälkeen. Riippuu ruokavaliostasi kannattaako muuten ottaa aamulla/päivällä.

Kyllä voi tarvittaessa ottaa ihan muinakin kuin reenipäivinä. Riippuu ihan ruokavaliosta.

Näin esimerkkinä itse juon joka ilta about ~50g heradrinkin, eli saan 45g päivän proteiinitarpeesta (160-170g) täytettyä tuolla. Jos en joisi, se tarkottaisi kahta purkkia tunaa iltapalalla nykyisen yhden sijasta.

Sellaista kyselisin, kun oon siirtymässä kans noihin lisäravinteiden käyttäjiin, ja itsellä nyt on jotain perustietoa jo valmiiksi. Mutta tässä pari kysymystä:

-Onko Fastin Muscle+ hyvä palkkari treenin jälkeen otettavaksi?

-Voiko esim. Fastin Mass2 ottaa aamuisin/iltaisin yms. muuten lisäämään massaa, ja tyrehdyttämään energian tarvetta? Kun olen kuullut että jotkut ottavat tätä myös lepopäivinä, ja kuljettavat mukana töissä ja koulussa. Olisiko tämä myös hyvä "välipala" salilla, ja voiko tätä ottaa myös lepopäivinä ylläpitämään lihaskasvua ja pitämään tarvittavat ravinnetasot korkeina?

Tiedän että selitin vähän hassusti, mutta koittakaa ymmärtää :D

-Onko Fastin Muscle+ hyvä palkkari treenin jälkeen otettavaksi?
On joo.
-Voiko esim. Fastin Mass2 ottaa aamuisin/iltaisin yms. muuten lisäämään massaa, ja tyrehdyttämään energian tarvetta? Kun olen kuullut että jotkut ottavat tätä myös lepopäivinä, ja kuljettavat mukana töissä ja koulussa. Olisiko tämä myös hyvä "välipala" salilla, ja voiko tätä ottaa myös lepopäivinä ylläpitämään lihaskasvua ja pitämään tarvittavat ravinnetasot korkeina?
Syö mieluummin normaalia ruokaa. Tuossa on nopeesti imeytyvää proteiinia ja hiilihydraattia (sokeria), jotka ei pidä nälkää kovin pitkään. Syö aamulla ja illalla mieluummin purkki rahkaa ja juo litra-pari maitoa päivässä, niin luulisi, että tulee kalorintarve täyteen.

Syö mieluummin normaalia ruokaa. Tuossa on nopeesti imeytyvää proteiinia ja hiilihydraattia (sokeria), jotka ei pidä nälkää kovin pitkään. Syö aamulla ja illalla mieluummin purkki rahkaa ja juo litra-pari maitoa päivässä, niin luulisi, että tulee kalorintarve täyteen.

Kyllä jotain tommosta pitäis keksiä kouluun otettavaks, siellä kun joutuu olemaan 8 tuntia olemattomalla safkalla. Lisäksi käyn yleensä salilla heti koulun jälkeen eli kunnon ruokailuille voi tulla väliä yli 10 tuntia

Tuo mun postaus oli ehkä vähän sekavasti sanottu. Tarkoitin sellasta (proteiini juomaa?), mitä jotkut ottavat ihan 3 kertaa päivässäkin, aamulla, iltapäivällä ja illalla. Mikä olisi tälläiseen hyvä?

Kokeneempi salikaveri ehdotti mulle tälläistä settiä:

-Palkkariksi 2dl muscle+ ja 1dl hera80. Eli siinä olis palautusjuoma
-Hera80 välipäivinä 2dl ja treenipäivinä 1dl ennen nukkumaan menoa.

Miltäs kuulostaa?

Tuo mun postaus oli ehkä vähän sekavasti sanottu. Tarkoitin sellasta (proteiini juomaa?), mitä jotkut ottavat ihan 3 kertaa päivässäkin, aamulla, iltapäivällä ja illalla. Mikä olisi tälläiseen hyvä?

Kokeneempi salikaveri ehdotti mulle tälläistä settiä:

-Palkkariksi 2dl muscle+ ja 1dl hera80. Eli siinä olis palautusjuoma
-Hera80 välipäivinä 2dl ja treenipäivinä 1dl ennen nukkumaan menoa.

Miltäs kuulostaa?

Aika hassulta kuulostaa, miksi kukaan ostaisi muscle+:aa ja sotkisi siihen vielä lisäksi heraa palkkarissa?

Osta heraa ja maltoa: Sekoita niitä molempia noin desilitra palkkariin ja heraa voit ottaa välipäivinä jos protskua ei muuten tule tarpeeksi. Kannattaa melkein valita herat ja maltot halvimmasta päästä, kalliimmissa hinta-laatusuhde ei ole yhtä hyvä verrattuna perusheraan.

Suositut

Back
Ylös Bottom