Lisäravinteet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Best whey (Linkki) säkki löytyy hyllystä. Harrastan kamppailulajeja 2 krt viikossa ja pyöräilyä 3 krt viikossa. Päivässä mennyt 1700-2000kcal ja proteiinia pitäis varmaan lisäillä. Onko tuosta mihinkään? Sattu vain olemaan ylimääräisenä pyörimässä moinen käyttämätön. Myös kannattaisiko noita palauttavia nauttia treenien jälkeen. Kun siis puhutaan tiukasta hikitreenistä.

EDIT: Niin ja minkälaista ravinnetta sitä kannattaisi diettaajan nauttia?

Best whey (Linkki) säkki löytyy hyllystä. Harrastan kamppailulajeja 2 krt viikossa ja pyöräilyä 3 krt viikossa. Päivässä mennyt 1700-2000kcal ja proteiinia pitäis varmaan lisäillä. Onko tuosta mihinkään? Sattu vain olemaan ylimääräisenä pyörimässä moinen käyttämätön. Myös kannattaisiko noita palauttavia nauttia treenien jälkeen. Kun siis puhutaan tiukasta hikitreenistä.

EDIT: Niin ja minkälaista ravinnetta sitä kannattaisi diettaajan nauttia?
Noi rasvanpolttoon markkinoitavat lisäravinteet on kyllä suurimmaksi osaksi täyttä paskaa, mieluummin rahat käyttää johonkin muuhun jos on ylimääräistä. Perusravinteita dieetillä: heraproteiini, kreatiini, kalaöljy, vitamiinit...

Ja tuo linkittämäs proteiini on varmasti ihan kelpo tavaraa. Laske että saat proteiinia 2x omanpainon verran.

Nyt tuli testattua Jack-3d tä ja vaikutus lähinnä piristävä. 2 scuuppia piti ottaa, että alko vaikuttaa ja luulen, että pääasiassa kofeiinin vuoksi. Suosittelen ottamaan työn ja harjoituksen välissä, jos ei ehdi päikkäreitä ja valmistautumisia tehdä, niin antaa lisäpotkua. Toki jos et ole tottunut Beeta-alaniiniin tai kofeiiniin niin se yksikin mitta riittänee alussa. Itse kuitenkin juon 4 isoa kuppia kahvia päivittäin. Kolman skuuppi alkaa jo menemään yli.. keskittyminen jo vähän herpaantuu ja käy aavistuksen ylikierroksilla sekä syke kohoaa. Erinomainen tuote opiskelijalle myös. Optimaalisella annostksella keskittyminen paranee. Ei tule sellaista päänsärkyä mitä kahvinjuonnista monesti. Saman tuloksen saat varmaan yhdistämällä eri stimulantteja, mutta kätevästi tässä on tarvittavat samassa. Jotkut sanovat että harjoituksen aikana tapahtuu "crush", ja suosittelevat tilalle esim. PreSurge Unleashedia mutta ei ilmennyt minulla n. tunnin harjoituksessa 2 annostelumitalla. Harjoitukseen monasti vaikuttaa väsyneisyys, mikä johtaa laiskaan ja tehottomaan suorittamiseen, niin siihen tämä on hyvä apu. Jotkut sanovat, että vanha purkki (225g), jossa oli vielä theophyllineä olisi tehokkaampi, mutta osa sanoo, ettei huomaa eroa. (Tietenkin myös kreatiini, beeta-alaniini, AAKG ja 1,3-dim. positiivisia tuotesisällössä). Kannattaa testata.. Vaikutus varmasti eri tasoa eri henkilöillä ruokavaliosta ja muusta toiminnasta riippuen.

Voiko hera80 käyttää myös esim välipalana?
Heitä sheikkeriin mukaan öljyä tai tee maitoon, jolloin imeytyminen on hitaampaa. Pelkkää heraa ei kannata nasuun tunkea välipalana, imeytyy vähän turhan nopeasti välipalaksi.

Mä olen dieeteillä vedellyt perusheraa pelkiltään veteen sekotettuna jos on tullut fiilis, että on pakko jotain syötävää saada.
Ajaa imo asiansa ihan hyvin välipalanakin, jos ei tosiaan kauheen pitkiä aikoja tartte olla syömättä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro!

En uutta ketjua vittsinyt perustaa niin laitoin tänne. Olen aloitteleva saliharrastaja ja olen käynyt salilla nyt noin 1,5 kk ja on tuntunut todella mieluisalta. Ostinkin sitten vähää aikaa sitten sport lifen recovery+ palautusjuoma pussin ja mixerin. Olen kuullut että tuotteet ovat laadukkaita, onko näin? Varsinaninen kysymys on että mitä tuonne kannattaisi heittää sekaan että hyöty reenistä olisi maksimaalinen ja lihasten kasvukin edistyisi, heraa, maltoa yms. ja miten paljon? Olen kyllä käyttänyt hakua ja topikkeja lukenut mutta sellaista vastausta jonka olisin kokenut auttavaksi en ole löytänyt. Toivottavasti joku valaisee aloitteliaa...

Heitä sheikkeriin mukaan öljyä tai tee maitoon, jolloin imeytyminen on hitaampaa. Pelkkää heraa ei kannata nasuun tunkea välipalana, imeytyy vähän turhan nopeasti välipalaksi.

Herankin imeytyminen on karkeasti 8-10g/tunti.. Mutta ite lisäisin sekaan öljyä ihan kaloritarpeen mukaan, prodedrinkistä tulee helposti 400kaloria ilman öljyjä ja maitojakin, ja tollanen 1000kcla "välipala" alkaa olla aika tuhti jo... Itse teen pieruheradrinkit punasen maitoon johon lisään vähän vettä.. Kukin tyylillään..

Moro!

En uutta ketjua vittsinyt perustaa niin laitoin tänne. Olen aloitteleva saliharrastaja ja olen käynyt salilla nyt noin 1,5 kk ja on tuntunut todella mieluisalta. Ostinkin sitten vähää aikaa sitten sport lifen recovery+ palautusjuoma pussin ja mixerin. Olen kuullut että tuotteet ovat laadukkaita, onko näin? Varsinaninen kysymys on että mitä tuonne kannattaisi heittää sekaan että hyöty reenistä olisi maksimaalinen ja lihasten kasvukin edistyisi, heraa, maltoa yms. ja miten paljon? Olen kyllä käyttänyt hakua ja topikkeja lukenut mutta sellaista vastausta jonka olisin kokenut auttavaksi en ole löytänyt. Toivottavasti joku valaisee aloitteliaa...

Eiköhän tuo ostamasi palautusjuoma sovi ihan noinkin, ja vaikka se on "palautus"juomaksi tarkoitettu, ei se tarkoita etteikö sitä voisi käyttää esim välipalajuomana.. Eli samaa proteiinia ja hiilaria siinä on kun noissa välipaloiksi tarkoitetussa, jos ei aleta halkomaan atomeita sen kummemmin.. Hiilareita energiatarpeen mukaan, ja proteiinia lihasten tarpeen mukaan...

Fittnestukun kreatiini monohydraatti lähes täysin samaa tavaraa kuin esim. fastin tai ufs:än? :D Luultavasti on.. mutta mietin vaan kun fittnestukun kreatiini pussissa lukee ''Ei alle 18-vuotiaille'' :D

Onko kenelläkään muulla lähtenyt heraa käyttämällä tukka päästä?

Itse tässä olen tutkinut ja miettinyt 2kk ajan, että mikä on kun hiukset irtoo. Aluksi epäilin ihan normi tukan lähtöö kuurin jälkeen (aikana mitä mulla on). Ne ovat kuitenkin ohi meneviä minulla ollut. Sitten ajattelin, että vika on perimässä. Aikani olisi tullut. Hain finasterid lääkäriltä. Paskat mitään auttanu. Sitten ajattelin vian olevan a-vitamiinin liiallisessa saannissa. Ei sekään mitään auttanu, kun lopetin turhat vitamiinit.

Ja kas kummaa epätoivoisena etsiskelin nettiä ja löysin jotain näyttöä, että liiallisina määrinä hera tiputtaa tukan päästä. Sitä kun olin lisännyt oikein kunnolla 3kk aikana.

Lopetin heran käytön lisäravinteena. Nyt on muutama päivä menny. Tukkaa ei tipu päästä. Eilein vedin kuitenkin heran salin jälkeen ja hups. 1-2t herasta rupesin kattelee, että lähteekö tukka niin lähti.

Kavereilla ei samaa ongelmaa ole.

Onko kenelläkään muulla lähtenyt heraa käyttämällä tukka päästä?

Itse tässä olen tutkinut ja miettinyt 2kk ajan, että mikä on kun hiukset irtoo. Aluksi epäilin ihan normi tukan lähtöö kuurin jälkeen (aikana mitä mulla on). Ne ovat kuitenkin ohi meneviä minulla ollut. Sitten ajattelin, että vika on perimässä. Aikani olisi tullut. Hain finasterid lääkäriltä. Paskat mitään auttanu. Sitten ajattelin vian olevan a-vitamiinin liiallisessa saannissa. Ei sekään mitään auttanu, kun lopetin turhat vitamiinit.

Ja kas kummaa epätoivoisena etsiskelin nettiä ja löysin jotain näyttöä, että liiallisina määrinä hera tiputtaa tukan päästä. Sitä kun olin lisännyt oikein kunnolla 3kk aikana.

Lopetin heran käytön lisäravinteena. Nyt on muutama päivä menny. Tukkaa ei tipu päästä. Eilein vedin kuitenkin heran salin jälkeen ja hups. 1-2t herasta rupesin kattelee, että lähteekö tukka niin lähti.

Kavereilla ei samaa ongelmaa ole.

kaljuhan on pop:D kuulostaa aikas omituiselta,paljonko oot vetäny tuota heraa?

kaljuhan on pop:D kuulostaa aikas omituiselta,paljonko oot vetäny tuota heraa?

Niin itsekin olin, että miten voi olla mahdollista. Kaverikin oli et vedä käteen nyt taas:D Kalju on pop, mut ei cool:D ainakan mulla.

Ei tota heraa oo tullu vedettyä kun 50g-100g päivässä. Ajattelin asiaan niin, että jos on taipumusta tukan lähtöön niin tää hera edistäs sitä ainakin mulla rajusti. Mutta ei mulla tosiaan oo mitään tieteellistä faktaa.

Mutta se on fakta, että vedin ennen salia ja salin jälkeen herat naamaan niin 1-2t päästä tukka alko lähtee.

Nyt en oo vetäny heraa ja hiusten lähtö pysynyt ihan normaalina. Tai ainakin se on reilusti vähentynyt.

Onko toi BSN Synta-6 jotenkin erikoista proteeinijauhetta? Jossain luki että ei alle 18v, mutta eräissä toisissa kaupoissa ei mainintaa siitä. Voiko 15v käyttää? Hinta on hieman suolainen joten jos ei eroa sen kummemmin ole normi heraan, ei kannata vissiin hankkia tuota.

Onko toi BSN Synta-6 jotenkin erikoista proteeinijauhetta? Jossain luki että ei alle 18v, mutta eräissä toisissa kaupoissa ei mainintaa siitä. Voiko 15v käyttää? Hinta on hieman suolainen joten jos ei eroa sen kummemmin ole normi heraan, ei kannata vissiin hankkia tuota.

Erikoista siinä on se, että siinä on useita eri proteiinilähteitä, kuten munaproteiini, heraproteiini jne. Ja kyllä voit käyttää tuotetta, ei siinä sen kummempia aineita ole kuin normaali ruoassakaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom