Kiitoksia taas, teistä on suuri apu.
Päätit sitten vihdoin ottaa lisäravinteet messiin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia taas, teistä on suuri apu.
Päätit sitten vihdoin ottaa lisäravinteet messiin :D
Noi rasvanpolttoon markkinoitavat lisäravinteet on kyllä suurimmaksi osaksi täyttä paskaa, mieluummin rahat käyttää johonkin muuhun jos on ylimääräistä. Perusravinteita dieetillä: heraproteiini, kreatiini, kalaöljy, vitamiinit...Best whey (Linkki) säkki löytyy hyllystä. Harrastan kamppailulajeja 2 krt viikossa ja pyöräilyä 3 krt viikossa. Päivässä mennyt 1700-2000kcal ja proteiinia pitäis varmaan lisäillä. Onko tuosta mihinkään? Sattu vain olemaan ylimääräisenä pyörimässä moinen käyttämätön. Myös kannattaisiko noita palauttavia nauttia treenien jälkeen. Kun siis puhutaan tiukasta hikitreenistä.
EDIT: Niin ja minkälaista ravinnetta sitä kannattaisi diettaajan nauttia?
onko sulla muuten tenuri aikasempia kokemuksia tuosta aineesta?
Voiko hera80 käyttää myös esim välipalana?
Heitä sheikkeriin mukaan öljyä tai tee maitoon, jolloin imeytyminen on hitaampaa. Pelkkää heraa ei kannata nasuun tunkea välipalana, imeytyy vähän turhan nopeasti välipalaksi.Voiko hera80 käyttää myös esim välipalana?
Heitä sheikkeriin mukaan öljyä tai tee maitoon, jolloin imeytyminen on hitaampaa. Pelkkää heraa ei kannata nasuun tunkea välipalana, imeytyy vähän turhan nopeasti välipalaksi.
Moro!
En uutta ketjua vittsinyt perustaa niin laitoin tänne. Olen aloitteleva saliharrastaja ja olen käynyt salilla nyt noin 1,5 kk ja on tuntunut todella mieluisalta. Ostinkin sitten vähää aikaa sitten sport lifen recovery+ palautusjuoma pussin ja mixerin. Olen kuullut että tuotteet ovat laadukkaita, onko näin? Varsinaninen kysymys on että mitä tuonne kannattaisi heittää sekaan että hyöty reenistä olisi maksimaalinen ja lihasten kasvukin edistyisi, heraa, maltoa yms. ja miten paljon? Olen kyllä käyttänyt hakua ja topikkeja lukenut mutta sellaista vastausta jonka olisin kokenut auttavaksi en ole löytänyt. Toivottavasti joku valaisee aloitteliaa...
Onko kenelläkään muulla lähtenyt heraa käyttämällä tukka päästä?
Itse tässä olen tutkinut ja miettinyt 2kk ajan, että mikä on kun hiukset irtoo. Aluksi epäilin ihan normi tukan lähtöö kuurin jälkeen (aikana mitä mulla on). Ne ovat kuitenkin ohi meneviä minulla ollut. Sitten ajattelin, että vika on perimässä. Aikani olisi tullut. Hain finasterid lääkäriltä. Paskat mitään auttanu. Sitten ajattelin vian olevan a-vitamiinin liiallisessa saannissa. Ei sekään mitään auttanu, kun lopetin turhat vitamiinit.
Ja kas kummaa epätoivoisena etsiskelin nettiä ja löysin jotain näyttöä, että liiallisina määrinä hera tiputtaa tukan päästä. Sitä kun olin lisännyt oikein kunnolla 3kk aikana.
Lopetin heran käytön lisäravinteena. Nyt on muutama päivä menny. Tukkaa ei tipu päästä. Eilein vedin kuitenkin heran salin jälkeen ja hups. 1-2t herasta rupesin kattelee, että lähteekö tukka niin lähti.
Kavereilla ei samaa ongelmaa ole.
kaljuhan on pop:D kuulostaa aikas omituiselta,paljonko oot vetäny tuota heraa?
Onko toi BSN Synta-6 jotenkin erikoista proteeinijauhetta? Jossain luki että ei alle 18v, mutta eräissä toisissa kaupoissa ei mainintaa siitä. Voiko 15v käyttää? Hinta on hieman suolainen joten jos ei eroa sen kummemmin ole normi heraan, ei kannata vissiin hankkia tuota.