Lisäravinteet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika hassulta kuulostaa, miksi kukaan ostaisi muscle+:aa ja sotkisi siihen vielä lisäksi heraa palkkarissa?

Osta heraa ja maltoa: Sekoita niitä molempia noin desilitra palkkariin ja heraa voit ottaa välipäivinä jos protskua ei muuten tule tarpeeksi. Kannattaa melkein valita herat ja maltot halvimmasta päästä, kalliimmissa hinta-laatusuhde ei ole yhtä hyvä verrattuna perusheraan.

Tuleeko herasta ja maltosta jo se palkkari, vai vaatiiko se vielä jotain?

Mitä mieltä olette MASS :in netin kautta tilattavista tuotteista, kun siellä saa niitä 5kg sankoja, että onko ne miten hyvä laatuisia?

Olen miettinyt, että jos ostaisi pelkkää recoveryä, niin mitä muuta se vaatisi vielä lisäksi? Koska siinähän on valmis palkkarijauhe, mutta sitten nämä välipäivien prodejuomat, minkälaista? Olisiko tämä hera tai malto? juuri sitä välipäivien juomaa, vai tarviiko se vielä muuta?

Olen ihan ulkona näistä, että älkää välittäkö :D

Tuleeko herasta ja maltosta jo se palkkari, vai vaatiiko se vielä jotain?

Mitä mieltä olette MASS :in netin kautta tilattavista tuotteista, kun siellä saa niitä 5kg sankoja, että onko ne miten hyvä laatuisia?

Olen miettinyt, että jos ostaisi pelkkää recoveryä, niin mitä muuta se vaatisi vielä lisäksi? Koska siinähän on valmis palkkarijauhe, mutta sitten nämä välipäivien prodejuomat, minkälaista? Olisiko tämä hera juuri sitä välipäivien juomaa, vai tarviiko se vielä muuta?

Olen ihan ulkona näistä, että älkää välittäkö :D

Recovery kelpaa semmosenaan, massilta hyvää shittiä, maltosta ja herasta tulee palkkari ja jos jotakin haluaa välipäivänä ottaa niin mielellään pelkkää rotskua vaikka tuota heraa tai sitten jotain hitaampaa.

Edit.

Kun olet asioista vielä pihalla niin osta joko pelkkä recovery ja ota sitä palkkariksi tai osta heraa ja maltoa sankot ja sekoita palkkari itse ja ota lisäprotsku välipäivinä jos prodea ei tule riittävästi ruuasta.

Recovery kelpaa semmosenaan, massilta hyvää shittiä, maltosta ja herasta tulee palkkari ja jos jotakin haluaa välipäivänä ottaa niin mielellään pelkkää rotskua vaikka tuota heraa tai sitten jotain hitaampaa.

Edit.

Kun olet asioista vielä pihalla niin osta joko pelkkä recovery ja ota sitä palkkariksi tai osta heraa ja maltoa sankot ja sekoita palkkari itse ja ota lisäprotsku välipäivinä jos prodea ei tule riittävästi ruuasta.

Valaisevaa, minä kiitän. :worship:

E. Yks kysymys vielä tuli, mitä on tämä heraa hitaampi?

Tuo mun postaus oli ehkä vähän sekavasti sanottu. Tarkoitin sellasta (proteiini juomaa?), mitä jotkut ottavat ihan 3 kertaa päivässäkin, aamulla, iltapäivällä ja illalla. Mikä olisi tälläiseen hyvä?
Ymmärsin joo. Koitin vaan sillä sanoa, ettei muu ruokavalio ole ihan perseestä jota sitten koitat kompensoida litkimällä noita proteiinijuomia useita kertoja päivässä.
Ei ole odotettavissa kummoista kehitystä jos ruokavalio koostuu pussinuudeleista ja proteiinijuomista.

Jos välttämättä haluat jotain proteiinijuomaa ostaa, niin osta vaikka ihan perus heraproteiinia. Tulee halvemmaksi, saat lisää proteiinia päivän mittaan, eikä tule niitä sokereita niin paljon syötyä. Jos kaloreita haluat lisää, niin sekota vaikka maitoon tuo hera sen 3x päivässä.

edit: Mass-tuotteista ainakin herat ja kalaöljykapselit on hyviä, eikä mulla ole syytä uskoa, että muut olisi mitenkään huonompia. Hinta-laatu -suhde kohdallaan.

Juu. Asun vielä kotona koska olen vasta 15v. joten syön perus kotiruokaa, joka on tehty terveellisistä ja hyvistä raaka-ainesta. Mutta kai se proteiini tullee sitten huomaamatta niistä, herajuomia tarvita. :)

Miten muuten keho ilmoittaa ylimääräisestä proteiinista, koska sehän ei ole hyväksi?

Juu. Asun vielä kotona koska olen vasta 15v. joten syön perus kotiruokaa, joka on tehty terveellisistä ja hyvistä raaka-ainesta. Mutta kai se proteiini tullee sitten huomaamatta niistä, herajuomia tarvita. :)

Miten muuten keho ilmoittaa ylimääräisestä proteiinista, koska sehän ei ole hyväksi?

Ei mitenkään, tai jos nyt muutenkin paljon syö niin paskallahan sitä koko ajan istutaan.... mutta älä nyt vaan rupee miettimään että tuleeko liikaa proteiinia, sellasta olekkaan kuin "ylimääräinen proteiini".....

Ei mitenkään, tai jos nyt muutenkin paljon syö niin paskallahan sitä koko ajan istutaan.... mutta älä nyt vaan rupee miettimään että tuleeko liikaa proteiinia, sellasta olekkaan kuin "ylimääräinen proteiini".....

Aijaa, no jossain alan lehdissäkin on ollut jotain juttua, ettei ylimääräinen proteiini ole välttämättä hyväksi. Mutta mene ja tiedä...

Aijaa, no jossain alan lehdissäkin on ollut jotain juttua, ettei ylimääräinen proteiini ole välttämättä hyväksi. Mutta mene ja tiedä...

Kaikki on vaarallista tarpeeksi suurina annoksina. Liian suuret määrät proteiinia rasittavat mm. munuaisia, mutta silloin puhutaankin jo sitten todella suurista määristä. Pidä makroravinnejakauma fiksuna ja syö tarpeeksi. Muutamalla proteiinigrammalla per elopainokilo ei tarvitse mistään protskuövereistä murehtia. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lisää tyhmiä kysymyksiä...

Mitä eroa on heralla ja ns. massanlisäys tuotteilla?

Mietin vain tuota välipäivien juomaa, että kun massanlisäys olisi päätavoitteena, että kumpiko siihen on parempi. :nolo:

Hera on pelkkää heraproteiinikonsentraattia tai -isolaattia, massanlisäysjuomiin on sitten lisätty proden sekaan esim hiilaria ja joskus myös rasvaakin. Hiilarit noissa massajuomissa on yleensä maltoa, joka on nopeaa hiilaria, ja sitähän ei mielellään kannata sijoittaa muualle kuin treenin läheisyyteen. Lisäksi nuissa massajuomissa on yleensä melko paljon enemmän tuota halpaa hiilaria suhteessa proteiiniin, jolloin hintakin on monesti turhan suuri laatuun verrattuna. Paremman "massajuoman" saat sekoittamalla heraa maitoon ja ottamalla vaikka vielä 1-2rkl oliivi- tai rypsiöljyä päälle.

Itse pärjäilen tällä setillä:

Fast kreatiini (5g/pvä ylläpitojaksona)
Whey-80 heraprotskua (1-2 drinksua päivässä)
Mass Recovery palautusjuomaksi

Sen verran alkutekijöissäänhän tämä oma salillakäynti on että tuloksia tulee ilman mitään hokkuspokkuksiakin joten en ala hifistelemään tuon enempää. Tosin ei siitä haittaa ole jos saan noista edes jonkin verran itseluottamusta, vaikken minään ihmeidentekijöinä noita tuotteita pidäkään.

Edit: niin juu olihan mulla melkein jotain asiaakin. Elikkäs kun palkkarista tulee noin 5g kreatiinia, niin sen päivän kreatiinit voi sitten muuten jättää hyvillä mielin kokonaan pois? Ja kreatiinin taukojakson aikana onko kreatiinipitoinen palkkari pannassa vai saako lipittää ihan vapaasti?

Eikös välipäivinä kannattais vetää maitoproteiinia eikä heraa? Sehän imeytyy hitaammin (tasaisemmin) kuin hera. Vai oonko ihan väärässä?

Eikös välipäivinä kannattais vetää maitoproteiinia eikä heraa? Sehän imeytyy hitaammin (tasaisemmin) kuin hera. Vai oonko ihan väärässä?

Ihan oikeassa olet mutta itse en ainakaan jaksa ostaa montaa eri purkkia eli vedän heraa maitoon sekoitettuna välipäivinä jolloin ei jaksa syödä tarpeeksi protsku ruokaa.

Onko kellään kokemuksia Jack3dista? Mistähän tuota sais Suomessa hommattua?

Tilasin justiinsa itse ebaysta pari purkkia (yht. 50 puntaa 500 grammaa). Jenkeistä ois saanut halvalla myös mutta attelin että nopeampaa tulee uk:sta. Innolla odotan, että pääsen käyttämään.. Kovia väitteitä ainakin jenkkifoorumeilta katsonut. Ei varmaan Suomeen tuote ilmaannu, ainakaan lähipäivinä.

Tilasin justiinsa itse ebaysta pari purkkia (yht. 50 puntaa 500 grammaa). Jenkeistä ois saanut halvalla myös mutta attelin että nopeampaa tulee uk:sta. Innolla odotan, että pääsen käyttämään.. Kovia väitteitä ainakin jenkkifoorumeilta katsonut. Ei varmaan Suomeen tuote ilmaannu, ainakaan lähipäivinä.

Voitko Tenuri laittaa linkin kyseiselle sivustolle mistä tilasit? kiitos :)

Suositut

Back
Ylös Bottom