Lisäravinteet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itekki punnitsin äsken, pussin kans paino n. 450 grammaa. Eränumero CM0912 jotaki, lopusta ei saa selvää. Herapussinki punnitsin, n. 3700g paino ja siitä oon jo monta annosta ottanu eli siinä on kyllä ollu vähintään se 4kg.

Muuten kyllä on tosi hyviä kokemuksia mulla ko. firmasta, ikinä ei oo tilauksista mitään puuttunu ja ajallaan tulee paketit (tosin nykyään hitaammin ku ennen, ennen tuli matkahuollon kautta ja nykyään postipakettina). Pitääpä laittaa sähköpostia menemään kuitenki tuosta kreatiinipussista.

Mulla siis Star nutrition ja erä:3190431
Pakko kiristää itselleen jotain hyvitystä tuolta.

WTF? 400g:n glutamiinipussi paino 485g ja kahdesta 500g:n kreatiinipussista toinen 498g ja toinen 535g. Glutamiinia siis ylimääräistä ja kreatiinia toisessa liian vähän. Ei nyt vituta, mutta tarttiskohan jonkun vähän käydä virittelemässä niitä pussituskoneita.

Ftukusta vastattiin mulle, että linjalla oli valmistusvirhe, joka on nyt korjattu. Sattuuhan noita. Vajaan erän nro on CM101202

Mulla on kaks pussia kreaa tosta erästä ja toisessa on päälle 500g ja toisessa karvan alle. Että ei ne nyt kaikki näköjään vajaita ole...

ootteko te koskaan tilanneet tätä ufs:ssän omega3 ja L-glutaminee tuli eilen postissa ja tänään sitten otin ekat annostukset jäi mietityttämään se annos määrä kun omega3 sai ottaa yhen päivässä
Ravintosisältö per 1 kapseli (1 g):

Energiaa 10 kcal
Rasvaa 1 g
Kalaöljyä 1 g (patentoitu MEG-3® kalaöljy), josta
Eikosapentaeenihappo (EPA) 180 mg
Dokosaheksaeenihappo (DHA) 120 mg
RRR-alfa-tokoferoli 5 mg

ja tossa mun edellisessä omega3:ssa sai ottaa 1-2 kapselia 1-3 kertaa päivässä, aterian yhteydessä.
Sisältää per: 1 kapseli
Energiaa 9 kcal / 38 kJ
Rasvaa, josta 1 g
kalaöljyä, josta 1000 mg**
EPA (omega-3) 180 mg**
DHA (omega-3) 120 mg**
jota otin 4 kertaa päivässä

glutaminee otin ennen 2 kertaa päivässä mutta tätä uutta glutaa sais ottaa vaan kerran päivässä kummasakin on saman verran glutaa 5g
eli kysyn nyt voiko noita ottaa enempi kun pakkaus sanoo en ole kampailija jolla ei nyt varmaan kauheesti mitään väliä ole ihan perus kehonrakennus linjalla :D

Ftukun kreatiinipussit vajaita, ilmoitetusta määrästä puuttuu jopa n. 10%. Pistin valituksen menemään ja sain kolmannen pussin hyvityksenä, eli ftukusta tilaajat, punnitkaapa kreanne!!

Mä tilasin viimeks sieltä kilon heraa ja purkillisen vitamiinejä. Vitskuja tuli 2purkkia ja heraa 2kg. Tosin toinen herapussi oli pilalla, vaahtos vaa iha homona eikä sitä siis pystyny juomaan.

Moi!
Olen 21-vuotias 180/77 ja aloin käymään salilla säännöllisesti pitkän tauon jälkeen. Lihasta ei paljoa ole, mutta mahaa kyllä löytyy. On sen verran tullu kaljaa juotua.
Tällä hetkellä reenaan kuntosalilla 3-4 kertaa viikossa 1-jakoisella ohjelmalla ja pallopelejä noin 3-5 tuntia viikossa.
Joka reenin jälkeen otan Hera80 yhden annoksen (30g/1dl) ja joinakin reenipäivinä illalla toisen annoksen. Välipäivinä otan yhden annoksen Hera80 (En tiettyyn aikaan, vaan silloin kun maistuu). Ja nämä kaikki veteen sekoitettuna. Lisäksi syön vähintään pari purkkia maitorahkaa päivässä.

Tavoitteena on saada lihasmassaa lisää (Varsinkin ylävartalolle ja käsille) ja saada mahasta läskiä pois.
Onko lisäravinteet ihan ok vai pitäisikö ravinteita vaihtaa tai ostaa jotain lisäksi? Kuukaudessa ravinteisiin saisi mennä korkeintaan 40-50e. Mielummin vähemmän.

Millainen on muu ruokailu? Ei noita ruuan korvikkeena kannata käyttää ennenkuin on oikeasti jo vaikea saada ruuasta tarpeeksi ravintoa, eli ei ihan heti. Pyri syömään 5-6 kertaa päivässä tasaisin väliajoin. Syö vaikka pienempiä annoksia, jos ei muuten onnistu. Tärkeintä on, että syöt tasaisesti pitkin päivää. Palautusjuomana lisäravinteet on ihan päteviä ja kaikin puolin helppoja. Kunhan huolehtii myös siitä kunnon ruuasta salin jälkeen. Esim joku 1h salin ja palkkarin jälkeen on ihan ok syödä ruoka. Myös vitamiineja/omgoita yms. voi hyvin vetää tabletin muodossa esim aamulla, tai illlalla.

Palautusjuomaan kannata lisätä jotain hiilihydraattia. Voit sekoittaa heran mukaan yhden annoksen maltoa (fastilta malto6 esim).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä tuota nyt tulee syötyä. Perus viikon satsi on jotain kanaa, munakkaita, pyttipannua, jauhelihaa eri muodoissa, kalaa.
Se on vielä just ongelmana, että tulee ahmittua kerralla paljon ruokaa ja sitten on pitkä tauko. Pitäis opetella just syömään kuten Dome sanoi.

Pitääpä käydä ostamassa tuota malto6 ja kokeilla.
Oisko sitten fastin Mass2 mitään apuja lihasmassan kasvattamiseen ja vai pysynkö herassa?

Mitä tuota nyt tulee syötyä. Perus viikon satsi on jotain kanaa, munakkaita, pyttipannua, jauhelihaa eri muodoissa, kalaa.
Se on vielä just ongelmana, että tulee ahmittua kerralla paljon ruokaa ja sitten on pitkä tauko. Pitäis opetella just syömään kuten Dome sanoi.

Pitääpä käydä ostamassa tuota malto6 ja kokeilla.
Oisko sitten fastin Mass2 mitään apuja lihasmassan kasvattamiseen ja vai pysynkö herassa?

Ei se oo mikään ongelma että syöt kerralla paljon ruokaa. Tärkeintä on se että syöt tarpeeks ja saat tarpeeks protskua, eikä se monelta syöt (kunhan syöt kunnolla treenin jälkeen).

Sama se on noitten lisäravinteiden kanssa IMO. Jengi tuuppaa ekaks miettimään mitä lisäravinteita syödä kun rupee treenaamaan, eikä sitä mitä ruokaa syö. Eli kunnolla ruokaa naamaan, ja jos on vaikeuksia syödä tarpeeks proteiinia, niin vedä purkista. Eikä ne palautusjuomatkaan mitään ihmejauhoja ole. Osa täällä tosin varmaan sanoo että jos ne ei vedä Super Mass Blast Extra 4000+ palaria mitä herra muskelimies mainosti Flexissä joka treenin jälkeen ei lihakset kasva, toiset juo täysmaitoa tai jotain muuta oikeeta ruokaa, ja toiset syö vaan lounaan/illallisen treenin jälkeen.

Oma valinta siis, mutta älä odota että lisäravinteet tekee susta Arnoldin jos muu ruokailu on päin persettä.

Älä vaan osta mitään massapaskoja, varsinkaan jos on muutenkin vähän mahaa...

Moi!

Saa nähä löytyisikö vastausta täältä.
Proteiineista kyselisin.

Vanhat jauheet on loppu nyt, olisi tarvis uudelle NOPEASTI IMEYTYVÄLLE PROTEIINILLE

Kahta eri vaihto ehtoa olen miettinyt

-> http://www.wheygold.co.uk/wp-content/uploads/2010/01/optimum-100-whey-gold-5lb.jpg
Whey Gold Standard

VS

-> http://www.melindasfitnessblog.com/wp-content/uploads/2010/01/optimum-platinum-hydrowhey1.jpeg
Platinum Hydro Whey

Mitä mieltä oletta? onko näillä paljoa eroa?
Hinnallisesti on, ja jotenki tuntuu että toi Hydro olis kova kapistus :D
Mutta maksaako tossa turhasta/tyhjästä?

Suositut

Back
Ylös Bottom