Liniment

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thyroid
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
41
käyttääkö moniki linimenttiä? miten on toiminut? ostamisen arvonen? eiks se pistä verenkiertoon potkua sille alueelle mihin levittää...ellen nyt ihan hakoteillä oo.

Mä olen käyttänyt apteekista jotain niiden omaa sekoitetta(nimi ei tule mieleen). Auttoi ainakin olkapää ja ojentajatreenissä. Se sopii myös hyttysmyrkyksi hyvin, koska haju on todella voimakas!!

Mä oon nyt muutaman viikon laittanu Hot Poweria tuonne kainaloihin, rintalihasten päihin ja habojen päihin ennen penkkitreeniä. On vähän lämmittäny paikkoja ja tuntuu, että juuri penkissä tulevat kivut olisivat selvästi vähentyneet. Missään muussa lihaksessa ei ole tullut käytettyä...

Joo, olen käyttänyt näitä ja olen huomannut, että Hot ja Cool power ovat parhaita, koska ne on voidemaisia eivätkä valu pitkin selkää.

Ja siinä Hot powerissa on HURJA teho. ( kokeilkaa muniin jos ei muuten tunnu). Mielestäni kaikista tällaisista on aika hyvä hyöty.

Hot power on kingi!!!

Itellä on joskus ollu jäykkyyttä alaselässä ja kun aboat puoli tuntia ennen reeniä laittaa geeliä alaselkään ja muistaa lämmitellä kunnolla niin suorastaan "perse" on tulessa...:D Ei tunnu jäykkyyttä ei..

Käyttö siis ulkoisesti mutta kai HC-miehet on kokeillu sitä myös sisäisesti....:D

Onko kukaan kokeillut virosta saatavaa capsicam nimistä lämpövoidetta? Hot power on nimittäin aika mietoa verrattuna siihen. En suosittele kokeilemaan muniin, tehon huomaa muuallakin:D

Originally posted by Wanger

Ja siinä Hot powerissa on HURJA teho.

Vai että on hurja teho hot powerissa..BUAHHAHHAHHAA!! kokeilkaapa Venäläistä tuotetta nimeltä FINALCON , niin tiedätte miltä tuntuu kun iho palaa...ainiin , tätä ei sitte saa suomesta , mutta viron apteekista sun muista paikosta ja tietysti venäjältä.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo tällä meilläpäin kulki joskus huhu äijästä joka laitto ennen reeniä vaan just jotain tollasta hot poweria tai vastaavaa....niin se meinas että ei tarvi ottaa lämppäri sarjoja ollenkaan...mitä tohon muuta kun LOL.

Originally posted by Petkele

Vai että on hurja teho hot powerissa..BUAHHAHHAHHAA!! kokeilkaapa Venäläistä tuotetta nimeltä FINALCON , niin tiedätte miltä tuntuu kun iho palaa...ainiin , tätä ei sitte saa suomesta , mutta viron apteekista sun muista paikosta ja tietysti venäjältä.:D

Onkohan toi sitä mikä on semmoisessa tuubissa, koitin jotain venäläistä kerran ja voi jumalauta kun se teki kipeää. Se on oikeesti semmoista myrkkyä ettei mitään rajaa, terveisiä vain Markulle jos luet tätä.

Originally posted by Mtmm

Onkohan toi sitä mikä on semmoisessa tuubissa, koitin jotain venäläistä kerran ja voi jumalauta kun se teki kipeää. Se on oikeesti semmoista myrkkyä ettei mitään rajaa

Jepjep , varmasti samaa. Sinipunaisessa tuubissa sitä tarjoillaan!:cool:

Originally posted by Petkele

TARKOITIN MUNIIN!!! VARMASTI RIITTÄÄ TEHOT SULLEKIN!!!

Siis se on ihan siedettävä ja mukava käyttää ja siitä on jopa hyötyä. (my opinion)

intissä kaveri anto mulle jotain venäläistä voidetta, kun mulla oli pohkeet ihan vitun jumissa. se sano että se saattaa sitte vähäsen lämmittää. vähäsen lämmitti joo, pohkeita poltti niin perkeleesti, ihan kun olis nuotioon työnnetty. mut oli se kyllä tehokasta kamaa, seuraavana päivänä oli pohkeet taas ihan kondiksessa :D

Itsekin ostin Tallinnasta jotain vitun käärmegeeliä. Laitoin sitä pohkeisiin aika reilusti, siitä jäi aivan kuin palovammat. Oli muuten hiukan epämukavaa ainetta, poltti ihan homona.

Joopa Joo, Oon kanssa käyttänyt Virosta tuotua linimenttiä nimi taisi olla Capisol, semmonen musta tuubi.

Joskus tulee pistettyä kun on vähän jumissa ja treenaan on pakko päästä, on semmosta ainetta että nahka meinaa lähteä, tuntuu että se jotenkin puuduttaisi lihasta ei ainakaan jumi tunnu sen kuumuuden ja kivua alta, jää nahkaan aikamoiset palojäljet ainakin kun harvoin käyttää.

Mihin tarkoitukseen te noita käytätte?

Mulla on viime aikoina alaselkä meinannu jumittaa, oliskohan noista apua..?

Kun noita linimenttejä käyttää niin kannattaa pestä kädet ennenkuin menee kuselle. Minä en muistanut ja tuska oli sietämätön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom