Liniment

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thyroid
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muori on farmaseutti ja se saa töistä kaikennäköistä tavaraa mukaansa. kerran se sitten oli tuonut tuubin tollasta hot poweria(taisi olla juuri menossa yli päiväyksen) ja minä sen kummemmin tutkimatta löin sitä ennen treeniä hirveän kerroksen reisiin ja ihmettelin että onpas taas mielenkiintoista ainetta,ei tunnu missään. Noh, parin kyykkysarjan jälkeen rupesi tuntumaan...helvetti kun en ensiksi edes muistanut että olin reisiin sitä valellut ja ihmettelin että mikäs nyt tuli kun jalkoja polttelee.

Mun mielestä tuo Hot Power on niin mietoa, etten ole huomannut sen erityisemmin auttavan (kyllähän silläkin saa placebo vaikutuksen jos haluaa). Atpeekista saatava Pogostan, mikä on sitä aikaisemmin mainittua pahan hajuista linimenttiä, toimii ihan hyvin ja on myös hyvin siedettyä (siis ei jää palojälkiä tai tule ihottumaa).

Ei, mutta helvetti joskus 5 vuotta sitten laitoin Ice Poweria sisäreisiin ja pohkeisiin kun ottivat kipeetä treenissä. Hetken päästä se imeyty jo kalsareitten läpi kasseihin, oli äijällä melkonen meno päällä sillon. Yritin pestä pois, vaan eipä ollu nautinto sekään... Kylmensi niin pirusti. Pallit kuurassa toivoin vain säilyväni hengissä...:D

Nykyään ei oo paljoa tullu tuonne jalkaosastolle laitettua... :cool:

Originally posted by Tonza
Ei, mutta helvetti joskus 5 vuotta sitten laitoin Ice Poweria sisäreisiin ja pohkeisiin kun ottivat kipeetä treenissä. Hetken päästä se imeyty jo kalsareitten läpi kasseihin, oli äijällä melkonen meno päällä sillon. Yritin pestä pois, vaan eipä ollu nautinto sekään... Kylmensi niin pirusti. Pallit kuurassa toivoin vain säilyväni hengissä...:D

Nykyään ei oo paljoa tullu tuonne jalkaosastolle laitettua... :cool:

...sittenhän sitä pitää ostaa :D

Kaikenlaisia linimettejä kokeilleena voin todeta, että hot/cool powerit on ihan p..seestä.. Jos jotain laadukasta tai toimivaan haluaa, niin ryssäläiset kuten Capsicam yms. tai jenkkiläinen Counter Pain (sisältää myös tulehduskipulääkettä) ovat parhaita. Itse olen tyytynyt Counter Pain:in puutteessa Capsicamiin, koska sitä on parhaiten saatavilla ja se on (halpaa 2-3euro tuubi)
Counter Pain:ia saa valitettavasti vain Jenkeistä/
Thaimaasta/Briteistä..

On joskus(1996) maattu mahallaan salilla kun tuli vedettyä Capsicamia liikaa ennen kulmasoutu/selkätreeniä,ei jumalauta heti kun iskee hien päälle,niin Vittu mikä KIPU! Kokeilkaa hieroa Capsicamia ympäri yläroppaa ja sitten 120`C asteiseen saunaan jumalattomasti löylyä ja kesällä vielä Vihta mukaan..
Originally posted by Predator
Onko kukaan kokeillut virosta saatavaa capsicam nimistä lämpövoidetta? Hot power on nimittäin aika mietoa verrattuna siihen. En suosittele kokeilemaan muniin, tehon huomaa muuallakin:D

Mulla on sen nimistä kun Helomynte. pharmacia&upjohn, eläimille tarkotettu linimentti. Siinä tosi voimakas haju, mutta sepä haiseekin piparmintulle :)

Samanlainen tapaus kävi itelleni... Laitoin kipeisiin reisiin, myös sisäreisiin sitä sellasen medium-kerroksen, eikä menny kun hetki niin rupes kanssa palleja kylmittään niin maan saatanasti...
No ei siinä mitään, toi on mun kokeilemista linimenteistä ehdottomasti paras. Sitä saa kyllä kai suomestakin (kerta Kaarinassa valmistetaankin), mutta viron apteekista ainakin ite sain ton huomattavasti halvemmalla. Voin kylmänkuumasti suositella.

ei ole capsicamin voittanutta! On tosin liian vahvaa moniin paikkoihin (kyynärvarret, polvitaipeet yms.) Itse sekoitan sitä miedompaan apteekin linimenttiin. Puolet ja puolet niin lämmittää sopivasti ja pitkään. Kannattaa kokeilla esinahan alle ennen seksiä niin tyttöystäväkin tykkää :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Hevos voiteet!

Ja osta samalla Hevosvoima TMG:TÄ,siinä on lisäravinne isolla L:llä
Originally posted by Annie Stark
Ei muutaku Hevoskauppaan ja sieltä litran pönikkä Black Horsen treenimenttiä. Sillä kaikki huippu ravuritki voidellaan...

linimentin käyttö treenissä on vähän kaks piippuinen juttu. Se näet kyllä vilkastuttaa pinta verenkieltoa, mutta sisältä lihas jää "kylmäksi" tämä taas tietenkin saattaa yllätys yllätys aiheuttaa revähdyksiä. Eli kun pistätte sitä pahan hajuista paskaa lihaksiinne :D tehkää se vasta huolellisen lämmittelyn jälkeen jos haluatte säästyä paikkojen paukkumiselta kertoo nimimerkki kokemusta on. Linimentii ei siis korvaa huolellista lämmittelyä. Kuumilta tuntuvat lihakset ovatkin ihan "jäässä"

Linimentin käyttäminen taas esim. treenin jälkeen on perusteltua koska kaikki mikä nopeuttaa pintaverenkiertoa nopeuttaa myös palautumista. Tosin jääpussit tai kylmä kuuma/suihku ajaa saman asian. Jos haluaa olla tosi kova hardcore palautuja pistää esim. jalkatreenin jälkeen useamman jääpussin jalkoihin. kylmentää ne kunnolla ja tämän jälkeen hieroo lämmikkeet jalkoihin :D

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Jos haluaa olla tosi kova hardcore palautuja pistää esim. jalkatreenin jälkeen useamman jääpussin jalkoihin. kylmentää ne kunnolla ja tämän jälkeen hieroo lämmikkeet jalkoihin :D

NO PERKELE! mikä ettei! pitääpä kokeilla...

Kaveri oli hommannut Capsicamia ja sanoi, että testaappa huvikseen tätä vaikka olkapäähän. Laitoin samanlaisen annoksen kuin esim. mobilattia ja luulin että se on hyvä. Muutaman minuutin päästä oli olkapää niin tulessa, että menin huuhtomaan sitä vedellä. Perskele eihän se lähtenytkään niin helposti pois ja hieroessa kipu vaan paheni. Kylmä vesi helpotti sitten vähän.

Onko kukaan testannut tuota Saken myymää Blue linimenttiä?

Kaveri oli joskus laittanut sitä jotenkin silmiensä alle, oli vuotanut silmät ihan sairaasti ja mennyt punaseksi ja turvonnut:D

Edit: niin ja se oli ice poweria....

Originally posted by MR.D
Kokeilkaa hieroa Capsicamia ympäri yläroppaa ja sitten 120`C asteiseen saunaan jumalattomasti löylyä ja kesällä vielä Vihta mukaan..

Juu, Capsicam ja kunnon LÖYLYT saunassa ovat kyllä varsin vekkuli yhdistelmä. Olen joskus pistänyt voidetta jalkoihini; vielä seuraavana päivänäkin saunominen pistelee mukavasti.

Kyllä siihen Capsicamiinkin tottuu aika nopeesti..Ekan kerran kun laitoin niin voi jeesus mikä poltto. nykyään saa laittaa oikeen huolella eikä tunnu missään...

Pitäis ostaa uus purkki mut perkele kun sitä ei taida saada suomesta. Apteekista vissiin pitää mennä ostaa jotain hevos mömmöö..saa nyt nähä mitä ne sielläkin sanoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom