Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iivili sanoi:Fiksumpi toimintatapa voisi olla vaikkapa semmoinen, että jos pyöräilykypärättä ajaa ja joutuu pään vaurioittavaan onnettomuuteen JA todetaan, että kypärä olisi suojannut/estänyt vamman, niin vakuutus ei korvaisi. Mitäs olit niin tollo, ettet pitänyt kypärää.
Miten ne muut maksaisivat, jos vakuutuksiin laitettaisiin tuo iivilin ehdottama sydeemi?pevelius sanoi:. sen jälkeen kun yhteen sattuu, kaikki muut maksavat.
Ei muuta kuin kypäräpakko vain sinne baariinkin, luulen että ihmiset kolhivat päätänsä humaltuneena kompuroiden enemmän kuin pyöräillessä. Kypärä vain joka paikkaan, pysyypä kuuppa ehjänä!Powerhousu sanoi:Naurakaa pois, olen sen ansainnut, mutta mua ahdistaisi tossa kypäränkäyttöpakossa ihan oikeasti se, että se latistaa letin aika tehokkaasti. Laitat illalla hiukset ja polkaiset kaverille aloittelemaan ennen baarireissua. Kypärä pois ja taas tuunataan tukkaa, kun menikin ihan perseelleen...
Veikkaan että aniharva. Itse en käytä siks että se ärsyttää ja ahistaa ja ja ja, no miks vitussa käyttäsin. Jos se oma terveys niin kovaa huolestuttas että pyöräillessä kypärää pitäs pitää ni jättäsin samalla koko pyöräilyn. Miksi sinä et pidä kypärää vaikka autoillessa? Rallikuskitki pitää, ja varmasti lisää turvallisuutta... pelkäätkö että ei näytä vittu makeelta? ...tai mistä mää tiedän, voithan sää pitääkki kypärää vaikka joka tilanteessa.D sanoi:Kuinkahan moni teistä ei käytä kypärää kun se ei näytä vittu makeelta