Mä oon tässä seuraillu jonkin aikaa toisten treeniohjelmia ja tullu siihen tulokseen, että saatan treenata liikaa. Salitreenit tällä hetkellä HST eli koko kroppa 3 krt/vko. Sen lisäksi käyn useana aamuna viikossa (vähintään neljänä) joko rauhallisella 60 min hölkällä tai HIITillä. Lisäksi ohjaan aerobictunteja noin kolmesti viikossa joskus parikin putkeen ja teen aina täysillä koko tunnin. Enimmäkseen Aerobictuntini sisältävät 30 min rankan aerobisen osuuden ja 30 min lihaskunto-osuuden (lihaskestävyys). Näidenkin lisäksi vielä tulee koiran kanssa reipasta kävelyä tunti per päivä.
Olen tästä treenimäärästä huolimatta koko ajan pirteä, nukun hyvin ja kroppani ei koskaan pyristele treeniä vastaan. Kehitystä tosin ei juurikaan tapahdu vaikka ruokavalio on jo pitkään ollut kunnossa. Kehityksellä tarkoitan nyt rasvojen putoamista ja ns. lihaserottuvuutta. Olen koko ikäni urheillut ja rautaa nousee kunniakkaasti, joten lihaksiakin on. Sitä rasvaa nyt vaan kun sais hiukan pois. Kertokaa pakkislaiset kommenttejanne, treenaankohan liikaa? :itku:
Olen tästä treenimäärästä huolimatta koko ajan pirteä, nukun hyvin ja kroppani ei koskaan pyristele treeniä vastaan. Kehitystä tosin ei juurikaan tapahdu vaikka ruokavalio on jo pitkään ollut kunnossa. Kehityksellä tarkoitan nyt rasvojen putoamista ja ns. lihaserottuvuutta. Olen koko ikäni urheillut ja rautaa nousee kunniakkaasti, joten lihaksiakin on. Sitä rasvaa nyt vaan kun sais hiukan pois. Kertokaa pakkislaiset kommenttejanne, treenaankohan liikaa? :itku: