Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
huoh, aika provoavaa tekstiä kyllä tulee jatkuvasti laiskuudesta ym kun ottaa huomioon herran omat taustat. Ehkä se 250kg ihmisen painon pudotus ei ole niin helppoa kuin kuvitellaan, mielestäni paras ratkaisu olis jos pystyittäis järjestämään jtn vertaistukea tai painonpudotusleirejä, koska yksinhän tuollainen urakka on aika vaativaa, eihän ihminen välttämättä pahemmin pysty liikunta harrastamaan jos ylipainoa on ihan helvetisti..
Näitä on maailma täynnä, syö vähemmän kuin minä ja on paljon lihavampi... Paskapuhetta.Esimerkkinä yks tuttavani painaa likemmäs 250kg, syö vähemmän kuin minä. Eikä laihdu, pikemminkin päinvastoin.Mielestäni hänellä on oikeus matkustaa lentokoneessa tai bussissa muiden ihmisten seassa. Vieköön vaikka 4paikkaa..
Ja siinä ei käynyt mielessä ennen 250kg saavuttamista, että jotain tarvis tehdä ja otettu itseä niskasta kiinni? Voi herranjestas...
Esimerkkinä mainitsemasi kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutus aineenvaihduntaan on noin 10-30 prosentin luokkaa. Ei siihen sairastuminen kenestäkään sairaalloisen lihavaa tai edes tavallisen lihavaa tee, ylipainoisen korkeintaan.Mikelle kait on ihan tuntemattomia käsitteitä kilpirauhasen vajaatoiminta ym sairaudet...
Totta. Kannattaa vain arkiajattelun (mutuilun) sijasta ottaa vähän "tieteellisempi" ajattelutapa, niin voi vakuuttaa paremmin.Mike sanoo mielipiteensä suoraan, miksen minäkin..
Esimerkkinä yks tuttavani painaa likemmäs 250kg, syö vähemmän kuin minä. Eikä laihdu, pikemminkin päinvastoin.
^ihminen ei kyllä voi olla syömättäkään. No anyways turha jauhaa siitä enempää. Kumpakaa ei liene sairaanhoidon ammatilaisia.
Ai ikiliikkuja on keksitty? Kiva tietää. Energiaa ei nyt vain synny tyhjästä, sori vain. Ihminen laihtuu jos se ei syö, tämä on tieteellinen fakta. Läskit ovat läskejä, tämäkin on tieteellinen fakta.
Minua henk. koht. haittaisi reilusti, jos joutuisin istumaan lentokoneessa tuollaisen vuoren vieressä.
Kyllä nuo ihmisten elämäntavat vaikuttavat elämääni siinä mielessä, että verovaroilla ostetaan noilla kaiken maailman lääkkeitä, joita he eivät tarvitsisi, jos omaisivat selkärankaa. Yhtä lailla mua haittaa tahallaan kortistossa roikkuvat asennevammaiset sosiaalipummit ja muut loiset, joiden elämistä pitää tukea, kun he eivät jaksaa elättää itseään puhtaasti laiskuuden seurauksena.
Valkoinen aukko?Ite lihoin 10 kg vaikken pystyny ees syömään
Ja fysiikanlakeja vastaan emme voi taistella, vaikka muutama nyt kovasti yrittää. Uskokaa nyt herranjumala ihmiset, viimeisen kerran. Energiaa ei synny tyhjästä, ei sitten niin millään. Painoa voi tulla jos on totaalinen aineenvaihdunnan häiriö, mutta ei sitä nyt vain jumalauta tule ilman massaa. Sun pitää syödä kilotolkulla sapuskaa, että saat 10kg puhdasta rasvaa. Eri asia on sitten, kuten sinunkin tapauksessa, nestekertymä, jolla voi paino heilahtaa lyhyessä ajassa radikaalistikin.Kilpirauhassairauksista ei tarttis puhua jossei oikeesti tiedä. Sori nyt vaan, mutta vituttaa tuo vähättely. Ite lihoin 10 kg vaikken pystyny ees syömään...hirvittää ajatella mitä oisin voinu lihoa jos olisin syönyt normaalisti.
Menee ohi aiheen, mut et sä hyvä mies voi elää ilman korvaushoitoa jos sun kilpirauhanen on kokonaan poistettu.Mulla ei oo kilpirauhane pelannu pitkään aikaan kunnolla, nyt se on poistettu ja siitä löyty syöpä. En oo saanu syödä edes korvauslääkitystä toho kilpirauhaseen, joten arvot on varmasti huonommat ku yhelläkään läskillä. .
Menee ohi aiheen, mut et sä hyvä mies voi elää ilman korvaushoitoa jos sun kilpirauhanen on kokonaan poistettu.
Tuntuu kuin uskovaisten kanssa väittelisi, heille ei edes tiede meinaa mitään.
Mutta jos minä lihoin 10 kg kahdessa kuukaudessa, niin joku muu voi samalla päätyä myös paljon järkyttävimpiin lukuihin. Kilpparisairauksissa lihomiset on usein 30-50kg. Ja tämäkään ei siis koske kaikkia kilpparisairaita, toiset laihtuu vaikka mitä söis. Elimistö ei vaan pelaa.
Mulle LÄÄKÄRI sanoi etten voi laihtua vaikka lopettaisin syömisen ennenkuin lääkitys on kohdallaan.
Jos ette usko niin käykääs kilpparifoorumilla kyselemässä.
Lentokoneissahan voitaisiin korvata yksittäiset tuolit pitkällä penkillä, josta jokainen voisi ostaa itselleen sopivan pätkän. Samalla ratkaistaisiin lihavien ongelmat ja lihavista ärsyyntyvien ongelmat. Jos et halua lihavaa ihmistä viereesi, osta puoli metriä ylimääräistä.