Mäkään en kyllä allekirjoittaisi tuota, että tänne kerääntyy vain narsistit lyttäämään toisia. Mitä itse olen täältä lukenut, varsinkin punttimimmien osastoa, niin moni on itsekin tehnyt elmäntapamuutoksen, jopa aika hiljattain. Ei kukaan synny patti hihassa ;) Onhan täällä toki laidasta laitaan sakkia, on tosi hc-bodyihmisiä ja vähemmän hc.
Mutta itse olen ihmetellyt, että miten joku pystyy syömään niin paljon, että paino nousee sinne 100 pahemmalle puolelle? Lähinnä naisia mietin nyt. Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu, aika tökerösti esitetty. Mutta siis jos keskipituisen naisen normaalipaino olisi siinä 60 kg tietämillä, niin mun mielestä vaatii aikamoista mättöä saada siihen 40 kg lisää. Siinä on mun mielestä ihan turha ainakaan ruoan kalleudesta mussuttaa, johan tuo määrän täytyy olla niin iso verrattuna normiannoksiin. Vai onko lihavuudessa joku mekanismi, jota en tajua? Nouseeko se paino sitten aina vaan helpommin, eli jos vaikka kolmessa kuukaudessa tulee 10 kg läskiä, niin tuleeko seuraavat 10 kg sitten puolessatoista kuukaudessa..Noi ajat nyt oli ihan hatusta vedetty. Tosin tiedän ihmisiä, jotka on lihonut huomattavia määriä todella nopeasti..