Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen hauska esimerkki on Hanna Partanen. Virallisen ruokavalion puolesta puhuja lihoo sitä vauhtia ettei se ole enää edes hauskaa.
Itseasiassa tuo on hauska pähkinä purtavaksi. Käytännössä kaikki vanhemmat sairaanhoitajat on ylipainoisia ja osa on jo aika tankkeja. Mutta juuri heidän pitäis tietää mitä on oikea ruokavalio ja heillä on tietoa saatavilla runsaasti. Itsellänikin joku vajaa 5v sitten terveystarkastuksessa oli kolesteroli 5,2 niin sellainen erittäin ylipainoinen 30v sairaanhoitaja selitti oikeasta ruokavaliosta. Myöhemmin käytin töissä samaa taukohuonetta sairaanhoitajien kanssa ja näin mitä porukka soi. Pelkkää hiilaria. Puuroa, ruisleipää jne. Ei ollenkaan rasvaa, kasviksia tai lihaa. Sitten tietenkin kahvipöytä oli aina täynnä karkkia ja keksiä joita hoitajat sitten napostelivat.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepag...s-her-eight-month-old-triplets-McDonalds.html Mitäs tohonkin voi sanoa... Sairasta.
Lihavien oikeus on laihduttaa
joku 45kg liikuntaa harrastamaton ja toimistohommissa oleva naisihminen pärjää paljon pienemmälläkin rahalla.
50kg naisihmisenä on sanottava, että mulla oli opiskeluaikoina 3e päiväbudjetti ruokaan ja sai todella ankeasti ja surkeasti syödä, että sai edes 1500kcal päivässä sopivalla ravintoainejaolla. Söin oikeastaan pelkästään tummaa leipää, raejuustopuuroa, rahkaa ja join oliiviöljyä pullosta.
Samaa mieltä.Mielestäni se on eräänlaista pahoinpitelyä jos omalla toiminnallaan aiheuttaa lapselle sairaalloisen ylipainon, ja näin ollen pilaa lapsen koko elämän. Kumma ettei tolla perusteella sossu tee mitään, mutta auta armias jos olet erehtynyt antamaan lapsellesi luunapin, niin kyllä on kaikki viranomaiset heti niskassa kiinni ja media teilaa sinut.
Itse olin lapsena pönäkkä, ja kun jälkeenpäin olen huomauttanut asiasta äidilleni, niin hän sanoi ettei se hänen vikansa ole kun lapsi tykkäsi syödä. Hei haloo. Kuka ne ruoat käy ostamassa ja antaa ne lapselle? Kyllä se yksinomaan on vanhempien vika jos lapsi lihoo. Siinä menikin sitten koko teini-ikä pudotellessa ala-asteen aikaisia läskejä =/
Samaa mieltä.
Omasta kersasta ei tule ylipainoista ainakaan liikunnan puutteen tai liian suurien annoskokojen takia, sen olen vakaasti päättänyt. Nyt nappula kasvaa käyrien yläreunaa hipoen, mutta annettakoon se anteeksi, kun ikä on vasta 2 kk. Kiinteisiin siirryttäessä annoskokojen seuraaminen tulee ajankohtaiseksi. Tällä hetkellä ei ole ongelmia neuvolankaan mielestä, joten nykyisellään mennään.
Minun isovanhempani oli justiinsa tuollaisia. Lihominen taisi aikoinaan loppua ihan vain siksi, koska ite sanoin etten halua enää mupeltaa tuollaista safkaa.En usko että lapsi lihoo normaalia ruokaa syömällä, kun kulutus on kuitenkin sen verran kova. Ongelmia tulee esim. innokkaiden isovanhempien ynnä muiden kanssa jotka tunkevat koko ajan väkisin pullaa kurkusta alas kielloista välittämättä...No ei kai tuokaan haittaa jos se tapahtuu tarpeeksi harvoin.
Joo 3e on todella vähän, pakko kuitenkin kysyä että miksi söit pelkästään noita? Samalla kilohinnallahan saa kaupasta niin paljon kaikkea muutakin...ei oikein ymmärrä. No vinkkinä niin ehkä kannattaisi katsoa tarkemmin mitä ostaa ja mistä.
Ihan mielenkiinnosta että syötkö lainkaan kasviksia? Ne on mun mielestä se juttu joka oikeasti maksaa aika paljon. Jos ruokavalio on kanaa, tonnikalaa, riisiä, puuroa, maitorahkaa ja jotain prodejauhoja niin tuo alle 200 voi onnistuakkin. Mulla kyllä ei taida tuo 200 riittää, pitäisi kyllä oikeasti laskea paljonko sitä menee. Veikkaan että lähemmäs 300 kuussa.Asiaa kirjoittelet ruuan hinnoista. Mulla on jo pidempää menny alle 200 euroa kuussa ruokakauppaan ja se summa sisältää satunnaiset kaljat ja siiderit sekä pesuaineet ym. Mitä olen laskenut ruoka-annosten hintoja niin välille 0,5-1,5 euroa ne yleensä menee siis per annos. Monet vaan ei osaa laittaa ruokaa kotona. Niin ja olen 75 kiloinen ja kohtuullisesti liikuntaa harrastava.
Ihan mielenkiinnosta että syötkö lainkaan kasviksia? Ne on mun mielestä se juttu joka oikeasti maksaa aika paljon. Jos ruokavalio on kanaa, tonnikalaa, riisiä, puuroa, maitorahkaa ja jotain prodejauhoja niin tuo alle 200 voi onnistuakkin. Mulla kyllä ei taida tuo 200 riittää, pitäisi kyllä oikeasti laskea paljonko sitä menee. Veikkaan että lähemmäs 300 kuussa.
OT Tuota voisi muunneltuna käyttää myös yhteydessä että rikkaat joutuisivat maksamaan köyhempiä enemmän veroja. En ole rikas, mutta täysin uskomatonta että tuollaista ehdotusta edes suunnitellaan, kuitenkin suurin osa rikkaista on itse ansainnut omaisuutensa, perijöitä lukuun ottamatta.
Joo, kyllä varmasti. Mulla on aika vakio kyllä se lehtisalaatti, kurkku ja tomaatti ja talvellahan nuo on toki aika kalliita.Tätäkin pitäisi vielä tarkentaa, että mitä kasviksia. Jos syö kauden tarjonnan mukaan aina edullista vaihtoehtoa eikä pelkkää kurkkua ja tomaattia tai eksoottisia hedelmiä saa aika paljon pudotettua kokonaislaskusta pois.