Tässä tuli se kaikki oleellinen. Loistava esimerkkikin samassa viestissä:
http://www.youtube.com/watch?v=MGnIX4yMpPY
Liian leveät hartiat tai selkä = ei, mutta tuossa ^^ on kyllä palaset aika kohdallaan, jos siis salimimmeistä puhutaan. Itse ottaisin silti vähän kevytrakenteisemman daamin. ;)
Joo, tuo esimerkki on kyllä omasta mielestänikin aika jees, siis näin naisena , että mikä ettei olis kiva olla tuollainen ;). On kuitenkin hyväksyttävä omat rajoitteensa ja pyrittävä vaan tarpeeks lähelle tuota :D
Treenattu/sporttinen nainen on todella seksikäs. Kyllähän ne olkapäät tuppaavat vähän leventyä punttailun tuoksinassa - sitä ei moni näe kauniina. Mutta se on pieni sivuseikka siihen nähden kuinka hyvältä treenaava nainen muuten näyttää. Jotkut ihan hehkuvat hyvää oloaan ja IMO se treenattu vatsa meinaa ihan polvet lähteä alta. :D
Ai, leveät olkapäät naisella ei ole hyvä? Mä kun oon just nimenomaan yrittänyt kasvattaa niitä olkapäitä :wall: :D, että näyttäis sopusuhtaisemmalta, kun monilla suomalaisilla naisilla se vartalo tuppaa olemaan sitä päärynämallia, että alhaalta on isompi. Ei näytä se takapuoli NIIN isolta sitten kun olkapäät tasoittaa tilannetta ?
No, mutta onneksi makuja on monia ja ei varmasti nää mun olkapäät kyllä vielä liian isot ole :lol2:, joten ei tässä syytä huoleen...
Itsekään en kyllä pidä TODELLA lihaksikkaita naisia kauniina, vaan ihanne olis sellainen sporttinen olemus, josta ne lihakset kumminkin erottuu aika hyvin = rasvat ei hirveen korkeella voi olla silloin (sekin on tietysti niin suhteellista mitkä on korkeat rasvat ja mitkä ei).