Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Tässä tuli se kaikki oleellinen. Loistava esimerkkikin samassa viestissä:
http://www.youtube.com/watch?v=MGnIX4yMpPY

Liian leveät hartiat tai selkä = ei, mutta tuossa ^^ on kyllä palaset aika kohdallaan, jos siis salimimmeistä puhutaan. Itse ottaisin silti vähän kevytrakenteisemman daamin. ;)

Joo, tuo esimerkki on kyllä omasta mielestänikin aika jees, siis näin naisena :), että mikä ettei olis kiva olla tuollainen ;). On kuitenkin hyväksyttävä omat rajoitteensa ja pyrittävä vaan tarpeeks lähelle tuota :D

Treenattu/sporttinen nainen on todella seksikäs. Kyllähän ne olkapäät tuppaavat vähän leventyä punttailun tuoksinassa - sitä ei moni näe kauniina. Mutta se on pieni sivuseikka siihen nähden kuinka hyvältä treenaava nainen muuten näyttää. Jotkut ihan hehkuvat hyvää oloaan ja IMO se treenattu vatsa :kuola: meinaa ihan polvet lähteä alta. :D

Ai, leveät olkapäät naisella ei ole hyvä? Mä kun oon just nimenomaan yrittänyt kasvattaa niitä olkapäitä :wall: :D, että näyttäis sopusuhtaisemmalta, kun monilla suomalaisilla naisilla se vartalo tuppaa olemaan sitä päärynämallia, että alhaalta on isompi. Ei näytä se takapuoli NIIN isolta sitten kun olkapäät tasoittaa tilannetta :rolleyes: ?

No, mutta onneksi makuja on monia ja ei varmasti nää mun olkapäät kyllä vielä liian isot ole :lol2:, joten ei tässä syytä huoleen...

Itsekään en kyllä pidä TODELLA lihaksikkaita naisia kauniina, vaan ihanne olis sellainen sporttinen olemus, josta ne lihakset kumminkin erottuu aika hyvin = rasvat ei hirveen korkeella voi olla silloin (sekin on tietysti niin suhteellista mitkä on korkeat rasvat ja mitkä ei).

Vaadin jotain standardeja tähänkin asiaan. Missä menee lihaksikkaan raja?

Kyllä tosi lihaksikas nainen on ihan yhtä ruma kuin tosi lihaksikas mieskin. Miun mielestä suurin osa bodareista yms. on ihan saatanan rumia. Jotkut fitness-kehot on nättejä, samoin uimarit, painijat ja yleisesti lihaksikkaat.

Mutta toisaalta lihaksikas nainen (siis sellanen joka vastaa about 100-120 kg penkkaavaa kundia suhteessa) on tosi hot. Vähän lihaksikkaampi saisi sitten olla myös pitempi. Sopusuhtaisuus on kuitenkin ehkä pääasia.

Kaikkein karmeimpia on ne ihme honkkelit joiden lapaluut ja kaikki muut paistaa esiin. Mä ainakin haluan kantaa sitä pianoa just mun muijan kanssa.

Ai, leveät olkapäät naisella ei ole hyvä? Mä kun oon just nimenomaan yrittänyt kasvattaa niitä olkapäitä :wall: :D, että näyttäis sopusuhtaisemmalta, kun monilla suomalaisilla naisilla se vartalo tuppaa olemaan sitä päärynämallia, että alhaalta on isompi. Ei näytä se takapuoli NIIN isolta sitten kun olkapäät tasoittaa tilannetta :rolleyes: ?

Hyvä ryhti ja leveet/tiukat olkapäät on kyllä vitun jees. Kukaan jaksa kattoo mitään hiirulaisia. Esimerkiksi Hanna-Maria Seppälä on kyllä ihan liian :haart::haart::haart:

Hanna-Maria onkin hyvä esimerkki tohon mun edelliseen postiin, leveä ja hehkeä. =)

Äläkä vaniljarahka turhaan yö-unias siellä menetä ;) Keep up the guud wörk!

Äläkä vaniljarahka turhaan yö-unias siellä menetä ;) Keep up the guud wörk!

Joo, mä lupaan olla menettämättä yöunia tämän takia ;)

(Ja yritän kasvattaa vielä niitä olkapäitä :whip:)

minäpä vähän luulen, että miehet pitää sitä uhkana kun nainen on fyysisesti vahva tai/ja hyvässä kunnossa. :D. multa tuli duunissa yks ulkomaalainen asiakas (joka ei siis tosiaan puhunut hirveän hyvää suomea) kysymään; "haluatko sinä olla poika? kun sinulla on niin isot käsivarret!" jaah, tämmöset antaa mennä ihan huumorilla mutta kuitenkin.
sitäpaitsi mun käsivarret on suhteellisen narut. vielä;)

Millaisias painoja tytöt, joille sanotaan että ovat liian lihaksikkaita, nostelevat? Siis eihän ne treenipainot nyt niin suoraviivaisesti korreloi lihaksiin, mutta ihan mielenkiinnosta. Ite oon kuitenkin melkein vahva, mutta ei musta ulospäin huomaa että treenaan sen ihmeemmin, eikä kukaan ole koskaan liian lihaksikkaaksi sanonut, vähän läskiksi kylläkin....

katsokaas minkä näköinen on kati luoto voimanainen mm-3 puolassa on komee! ja voimaa kuin pienessä kylässä!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Eipä ole mahdollista, että ilman voisilmää puurossa reenaava tyttö saa itsensä liian lihaksikkaaksi. Jos tytsillä on 40 tykit kohtuurasvoilla ja natikkana, niin hänethän voi viedä alttarille jo siitä syystä, että muksusta tulisi varmasti niillä geeneillä jonkin lajin olympiavoittaja tai ammattilainen... :hyvä:

Ite tykkään että lihakset myös hieman erottuvat; kisakunnossa ei nyt varmasti olla "esteettisimmillään", mutta kyse onkin mun näkemyksen mukaan urheilusta, eikä suoranaisesti missikisoista. Kyllä fitnesslajeissa kilpailevat tytöt vaan on ihkuja; muutama päivä kisakunnossa on mun mielestä miehelle pieni hinta jos saa katsella muun vuoden atleettista amatsoonia.

Punttia vaan tytöt :haart:

En jaksa lukea trediä, mutta itse tykkään lihaksikkaista naisia(poislukien kovimmat keharikunnot)

Nyt menee miellyttämisenhaluisimmilla pää sekaisin kun tulee niin ristiriitaista viestiä :D

Nyt menee miellyttämisenhaluisimmilla pää sekaisin kun tulee niin ristiriitaista viestiä :D
Jos minua meinaat, niin tarkoitin noilla kovimmilla keharikunnoilla jotain abaut ammattilaistason ja amatööritason kovimpia kärkiä. Ihan siis offikuntoisenakin. Siitä alaspäin on nannaa.

Höhlä, en tarkoittanut sinua :love:

Vaan sitä, kun nainen kysyy, että tykkäättekö pojat lihaksikkaista, niin osa sanoo, että ei, pitää olla laihaläski, mallinmittainen, ei näkyvää lihasta, osa sanoo, että pitää olla lihasta, jotkut haluu sopivasti, jotkut lihasta enemmän tai vähemmän ja läskii sitä peittämään jne.

Vaan sitä, kun nainen kysyy, että tykkäättekö pojat lihaksikkaista, niin osa sanoo, että ei, pitää olla laihaläski, mallinmittainen, ei näkyvää lihasta, osa sanoo, että pitää olla lihasta, jotkut haluu sopivasti, jotkut lihasta enemmän tai vähemmän ja läskii sitä peittämään jne.

Ehkä se kertoo meistä miehistä vain sen verran, että lopulta kaikki kelpaa -pääasia että saa :rolleyes:

Ps. ;)

Sopiva:

bodyimp_fem.jpg

:kuola:

EI niin sopiva.

356118304_dfcb996f65.jpg

Ei vittu :urjo:

Mä oon aina luullut että ihmiset on yksilöitä. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä jne.. Vai onko tässä nyt yritetty seksistisesti alistaa miehet yhdeksi suureksi massaksi, jolle kelpaa vain ja ainoastaan tietyn tyyppiset tytsyt :jahas:

Puhuin naisten miellyttämisenhalusta. Miten miellyttää kahta miestä, joista toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä? Se vaan valitettavasti on niin että se ei onnistu, ja valitettavasti on myös niin, että jotkut naiset vaan pyrkii miellyttämään kaikkia. En ymmärrä miten tuon viestini saa tulkittua miesten alistamiseksi yhdeksi massaksi. Monet miehet tosin sitä tekee, kun huutelevat että KAIKKI miehet pitävät X-tyypin naisista, eikä muusta, piste.

Ite tykkään urheilevisista naisista / salilla käyvistä. Tosin ei saa olla liian lihaksikas :D Mut jänteikäs ja sporttinen on jees ^^

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom