Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Sitä vaan en ymmärrä että kun Suomessa yhä useampi nainen (ja mieskin) alkaa olemaan reippaasti ylipainoinen, niin kenen mielestä se on sitten parempi kuin jos on lihaksia? Suurimmalle osalle naisista se treenaaminen antaa vaan kivan suht hoikan kropan, ei sieltä mitään näkyvää lihasta tule.

Lihavan omasta mielestä, ja suurin osa lihavista pitää sitä vaan ominaisuutenaan jolle ei voi mitään. Samalla sitten vedetään jotain pullaa ja vaikka mitä, eikä harrasteta mitään liikuntaa. Epäterveellisillä elämäntavoilla vaan tuppaa olemaan muitakin vaikutuksia, kuin lihominen ja niistä sitten on todella harmia, eli jos hoikistuminen ulkonäön takia ei kiinnosta niin muuten kyllä kannattaisi (ja ensisijaisesti terveys muutenkin kannattaisi pitää tavoitteena :jeesustelu itsestään selvyydet: ) ...

Lihavakin voi olla kaunis http://www.youtube.com/watch?v=mbDL32w5OGU&feature=related ?? IMO, ennemminkin näitäkin naisia kannattaisi kannustaa liikkumaan enemmän ja syömään fiksummin. Ei sillä, kyllä suomalaisen laihaläskipissiksen liikkumiset on samalla tasolla, syöminen sitten on linjaa sämpylä, karkkipussi ja sidukka. 20 vuotiaaksi asti tällaisella voi vielä NÄYTTÄÄ ihan hoikalta, kyllä se sen jälkeen alkaa levähtää käsiin...

Menipä offtopic.

Se, että nainen käy salilla ja pitää kunnostaan huolta, on kyllä ehdottoman jees. Itse en kuitenkaan pidä kovin lihaksikkaista naisista, eli mieluummin vaikka muutama ylimääräinen rasvakilo kuin lihaskilo.

Itse en kuitenkaan pidä kovin lihaksikkaista naisista, eli mieluummin vaikka muutama ylimääräinen rasvakilo kuin lihaskilo.

Ehdottomasti näin. Samaten pidän enemmän Miss Suomi-kropista kuin jostain fitness kisaajista. Onneksi 99% naisista ei muutu kuulantyöntäjämörssäreiksi vaikka kävisikin salilla. Näitä naiskehonrakentajien hehkuttajia en voi mitenkään ymmärtää. Minulle ainakin tulee jo liiasta kireydestä ilman suuria lihaksia mieleen miehisyys. :urjo:

Pistän omat mieltymykset vähän lähemmäs esimerkkitasoa (kertoo enemmän kuin jos sanoisi vaikka että sopiva pehmeys tms): Huippumuotimallit, liian laihaa. Body/voimakisaajat, usein liikaa lihaa. Alusvaatemallit: SLURPS! Tyyliin Victoria's Secret näytöksien tytöt..! Nam.

Moni kommentoi esim fitness - ja figurekisaajia liian lihaksikkaaksi. Pitää sen verran huomauttaa, että jos mielipide perustuu pelkkiin kisakuviin, niin käsitys voi olla ehkä hieman hatarahko. Suurin osa figurekilpailijoista on nimittäin livenä ja etenkin offilla ihan tavan tyttösten näköisiä, eivätkä todellakaan mitään isoja. Kun kaupassa tai kadulla tulee normivaatteissa vastaan, niin tuskin edes tunnistaa, että kyseessä on figure/tai fitnesskilpailija. Ultimatekireys (viittaan nyt niihin, jotka ovat oikeasti kireitä) +lavakuvat luo nimittäin aika hirmuisen illuusion lihaksista. Samat neidit kun pistetään poseeraamaan rantakuviin biksuissa hieman pehmeämpänä, niin johan alkaa kelpaamaan.

Esimerkkinä Jennifer Gates. Ekassa kuvassa offilla normioloissa sätkyillen (liian iso?), toisessa kisakuntoisena -kireintä Jeniä ikinä- tämän vuoden figure internationalissa.

Ai niin, ja minä :haart: bodytytöt!

Liitteet

• jennifergates01.webp
    jennifergates01.webp
    62,2 KB · Katsottu: 1 510
  • jennifergates02.webp
    jennifergates02.webp
    45,3 KB · Katsottu: 5 020
Ehdottomasti näin. Samaten pidän enemmän Miss Suomi-kropista kuin jostain fitness kisaajista. Onneksi 99% naisista ei muutu kuulantyöntäjämörssäreiksi vaikka kävisikin salilla. Näitä naiskehonrakentajien hehkuttajia en voi mitenkään ymmärtää. Minulle ainakin tulee jo liiasta kireydestä ilman suuria lihaksia mieleen miehisyys. :urjo:

Näin. Salilla käynti ei tee naisesta kovin helposti liian lihaksikasta ja usein se kohentaa vain ulkonäköä. Harvalta salilla käyvältä naiselta loppujen lopuksi löytyy näitä aijemmassa postauksessani mainitsemia sixpackia ja selvästi erottuvia suonia;) tai isoja lihaksia.
Toisaalta tredin aloittaja kertoi olleensa jo aluksi harteikas ,kun siihen yhditetään lyhyen ajan kuluessa saadut tulokset lihasmassan kasvussa, niin on helppo ymmärtää miksi salilla käymättömät ystävät kritisoivat. Eiväthän he tiedä kuinka paljon se basin meinaa vielä kasvaa, ties vaikka kasvaisi liian isoksi;)
Eli ystäväsi saattavat pelätä että kasvat liian lihaksikkaaksi, vaikka et sitä vielä olisikaan.

Kova painoharjoittelu ja hoikkuus ei kuitenkaan aina liity yhteen edes naisella varsinkin, jos harjoittelu tähtää lihasmassan kasvatukseen. hoikan vartalon saavuttamiseen löytyy varmasti tuloksekkaampiakin keinoja;)

nainen ei todellakaan saa itseään liian isoksi puhtain keinoin.

Moni kommentoi esim fitness - ja figurekisaajia liian lihaksikkaaksi. Pitää sen verran huomauttaa, että jos mielipide perustuu pelkkiin kisakuviin, niin käsitys voi olla ehkä hieman hatarahko. Suurin osa figurekilpailijoista on nimittäin livenä ja etenkin offilla ihan tavan tyttösten näköisiä, eivätkä todellakaan mitään isoja. Kun kaupassa tai kadulla tulee normivaatteissa vastaan, niin tuskin edes tunnistaa, että kyseessä on figure/tai fitnesskilpailija. Ultimatekireys (viittaan nyt niihin, jotka ovat oikeasti kireitä) luo nimittäin aika hirmuisen illuusion lihaksista. Samat neidit kun pistetään poseeraamaan rantakuviin biksuissa hieman pehmeämpänä, niin johan alkaa kelpaamaan.

Esimerkkinä Jennifer Gates. Ekassa kuvassa offilla normioloissa sätkyillen (liian iso?), toisessa kisakuntoisena -kireintä Jeniä ikinä- tämän vuoden figure internationalissa.

Nimenomaan, tuollainen offikunnossa oleva figure/fitnesskilpailijan vartalo :kuola:

Varmastikkin ihmiset juurikin ajattelevat millainen mörssäri minusta mahtaisi tulla, vaikka en todellakaan aio kamalaksi köntiksi keinoja kaihtamatta. Ihan puhtailla linjoilla, tulokset näkyvät pääasiassa käsivarsissa ulkopuolisille, varsinkin nyt kesäaikaan. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juuri tällaisia vertailukuvia pitäisi olla nähtävissä enemmänkin, jotta niistä illuusioista päästäisiin eroon :) Tuntuu, että joidenkin naisten pelko "liian isoksi" kasvamisestakin johtuu osittain juuri näiden kisakuntokuvien näkemisestä. Eikä ole varmaan kaikille miehillekään itsestään selvää, että kisakunnossa näytetään eriltä, kuin offilla.

Mä TIESIN tän :dance2: . Että te miehet kartatte treenaavia naisia. Noh, onneksi se olen minä kun kannan tämän kropan ja elän sen kanssa. Mun ei tarvitse toisia miellyttää jos olen itse tyytyväinen. Ja vielä en ole, tahtoo kasvaa lisää! Kokoa ja voimaa. :hyper:

Aloittajalle tsemppiä treenaamiseen, jätä niiden arvostelijoiden kommentit omaan arvoonsa, tärkeintä on et viihtyy omassa kropassa. :thumbs:

Moni kommentoi esim fitness - ja figurekisaajia liian lihaksikkaaksi. Pitää sen verran huomauttaa, että jos mielipide perustuu pelkkiin kisakuviin, niin käsitys voi olla ehkä hieman hatarahko. Suurin osa figurekilpailijoista on nimittäin livenä ja etenkin offilla ihan tavan tyttösten näköisiä, eivätkä todellakaan mitään isoja. Kun kaupassa tai kadulla tulee normivaatteissa vastaan, niin tuskin edes tunnistaa, että kyseessä on figure/tai fitnesskilpailija. Ultimatekireys (viittaan nyt niihin, jotka ovat oikeasti kireitä) +lavakuvat luo nimittäin aika hirmuisen illuusion lihaksista. Samat neidit kun pistetään poseeraamaan rantakuviin biksuissa hieman pehmeämpänä, niin johan alkaa kelpaamaan.

Ai niin, ja minä :haart: bodytytöt!

No kyllä tuo Jennifer Gates on IMO jo liian lihaksikas ylävartalon osalta:nolo:
toisaalta vyötäröstä alaspäin mentäessä näyttää jo aikas hyvältä:kuola:

Suhteetonta

Nyt kun olen parisen kuukautta salilla kovempaa tehnyt voimaharjoitusta ja tuloksetkin ovat pikkuhiljaa nähtävissä :D, monet tutut miespuoleiset kaverini ovat sanoneet että lopeta! Mikä on salilla käyvässä naisessa niin vastenmielistä, muuta en ole kuullut kuin että nainen ei saa olla vahva.

Moni luulee, että voimaillessa lihakset paisuvat nopeasti ja isoiksi. Tämän takia heillä on läskinen luuperse eikä mitään atleettisia muotoja. Heidän pelkoskenarioissa, mielikuvissa on vain ja ainoastaan todella isot lihakset omaava vanha, liikaa meikkaava ja solariumissa elävä itäsaksalainen yleisurheilija.

Kylillä kävellessä varmaan aika moni vastaantulija käy salilla. Kuinka monta liian lihaksikasta ihmistä on esimerkiksi bussissa, kaupan jonossa, töissä?... tosi harvoin tulee epämiellyttävästi silmään pistävää isoa kaappia tai liian lihaksikasta naista varsinkaan.

Tsemppiä treeneihin!

edit: Pistähän kuvia :)

Viimeksi muokattu:
En tajua miten parissa kuukaudessa saa niin paljoa lihaa että kaikki miehet ovat huomauttelemassa. Yleensä muijat saa vetää horkkaa ennenkuin suurempia lihaksia edes näkyy. Joten jos joku on leikillään jotain sanonut, niin ei sitä kannata tosissaan ottaa. Punttimimmi-ilmiö on havaittavissa :D

Älkää naiset lopettako salilla käymistä sen takia, että jotkut epätoivoiset äijät sanovat niin! Pelkäävät vain, että olette kohta vahvempia niin henkisesti kuin fyysisestikin! :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom